sorryquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het zou mijn eerste lapo worden
Hey bietsquote:
En jij mocht niet mee zeker omdat je stout was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hey biets
Mijn moeder had vroeger een ouder buurvrouw en die ging altijd naar miejamie biets
Toen was ik er nog nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:53 schreef Beach het volgende:
[..]
En jij mocht niet mee zeker omdat je stout was.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
kijk
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heet dus serieus zo.
hoax, jij heet Peter ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heet dus serieus zo.
Patar.quote:
Pjotr, mijn ouders zijn immigranten uit Rusland.quote:
Hou heten je ouders?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Pjotr, mijn ouders zijn immigranten uit Rusland.
Oke. Respect, broeder.quote:
Dank je.quote:
Ik was geboren in Polen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dank je.
Ze kwamen hierheen toen de Sovjet Unie bijna in elkaar stortte.
Ben hier dan ook geboren en om mijn Nederlands goed te laten zijn, hebben ze me geen Russisch geleerd. (moest van de kinderbescherming).
Anders dan bij mijn zus, die kan goed Russisch maar heeft nog steeds moeite met Nederlands.
ff serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik was geboren in Polen.
Maar dat is een kutland dus toen respawnde ik, en toen kwam ik naar Nederland.
Hahahahhaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:04 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik was geboren in Polen.
Maar dat was een kutland dus toen respawnde ik, en toen kwam ik naar Nederland.
Nee ik ben autochtoon hoor.quote:
ah okeequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:05 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee ik ben autochtoon hoor.
I'm just keedin'
gekkie respawnen kan niet in het echt hihihiquote:
Dus? Sluit jezelf op je kamer op met je pc en klaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:10 schreef Kakpizza het volgende:
Mijn neefje van 10 komt op visite vanavond.
GODVERDOMME.
Mensen zien je als een boksbal. Tsjoban de boksbal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
ik haat het
ik rende net en botste met schouder tegen hangschommel. Nu doet mijn schouder au.
Waarom bots ik altijd? Iemand, vertel het mij.
Dan is hetquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus? Sluit jezelf op je kamer op met je pc en klaar.
"Hij wil vast wel z'n spelletjes aan jou laten zien."quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:14 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dan is het
'Tante, waar is Kakpizza?'
Tante: 'Op z'n kamer.' [ afbeelding ]
Ja zo jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
"Hij wil vast wel z'n spelletjes aan jou laten zien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |