http://www.balneum.nl/pages/index.php?page_id=12quote:

balneum was de enige vettende badolie wat hielp bij elins droge overtijdhuidjequote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Kyara het volgende:
Balneum? Was da?
Nirak, wat leuk dat jullie de snow ook hebben! Staat er al een foto van jullie Sjovannies kamertje ergens?
Oeh, leuke site. *bookmark*
 die van de hema werkt trouwens ook wel, maar als iets echt heeeeeeel goed werkt dan gebruik ik dat lekker wel
 die van de hema werkt trouwens ook wel, maar als iets echt heeeeeeel goed werkt dan gebruik ik dat lekker wel 

om mijn hormonen te voeren, alles wat ze hadden staanquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef Jipster het volgende:
Oh, en KD (en anderen) wat heb je dan in huis? Shampoo, bodylotion ....?

Haha ja zeker!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:
en t past ook zo mooi bij elkaar al die flesjes

En er zit ook een schaap in het gordijn. Meer schapies mag ik niet. Zoek alleen nog kleertjes met een schaap.
  En er zit ook een schaap in het gordijn. Meer schapies mag ik niet. Zoek alleen nog kleertjes met een schaap.   

Sebamedquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:30 schreef bitterend het volgende:
Jipster laat paar dingetjes aan mij over ja
Ik ga denk ik dit proberen http://sebamed.nl/nl/producten/babycare

t kan ook geen kwaad als er weinig allergieen in de familie zitten e.d en als je zelf niet echt een gevoelig type bent. (ik wel, ik kan zo weinig op mn huid hebben)quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx voor de link Bitterend!
Volgens mij staan er ook genoeg uiltjes op voor Polle!
Ik heb hier overigens alles van Zwitsal. Ik heb het nog nagevraagd aan m'n vk hoe dat nou zat met al die producten. Zij zegt simpelweg dat elk kind anders reageert op producten, en die spullen heb je nog al eens gauw in huis gehaald mochten er problemen mee zijn.
Kyara wat een lief schaapje
 en kan zn smeerlaagje nog goed door laten werken
 en kan zn smeerlaagje nog goed door laten werken  

HILARISCH dit zou ik ook kunnen zeggen/denken en vriendlief verklaart me dan voor gekquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef Kyara het volgende:
Die hema flesjes passen ook mooi bij mijn blauwe muur geloof ik.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |