abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102341537
NTS ja hier staat die wedstrijd ook aan
en misschien hier heb je wat: http://www.engeltjesendra(...)6_51?sort=20a&page=2
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102341615
nee die link! waarom post je die nou ;(
*klik* mandje volsmijt
pi_102341632
:D :D
Ik ben verslaafd aan die site :')
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102341638
Oeh leuk, ik ga ook ff neuzen :D

Dames, wat gebruiken jullie/zijn jullie van plan te gebruiken voor babyshampoo, lotion etc.?
pi_102341702
ik heb alles van de hema, milder dan mild en badolie heb ik balneum extra vettend O+

geen zwitsal, t ruikt goed, maar er zit voor de mini's teveel troep in (niet in die extra sensitive geloof ik)
maargoed, kraamhulpen trekken altijd hun neus op voor zwitsal :P
pi_102341717
Jipster laat paar dingetjes aan mij over ja :9

Ik ga denk ik dit proberen http://sebamed.nl/nl/producten/babycare

Ohja balneum! die gebruik ik nu soms :Y
pi_102341768
Balneum? Was da?

Nirak, wat leuk dat jullie de snow ook hebben! Staat er al een foto van jullie Sjovannies kamertje ergens?

Oeh, leuke site. *bookmark*
pi_102341790
Ah, ik zit net ook op de hema site te neuzen, dus goed om te horen dat dat bevalt! Ik kan szelf ook slecht tegen te veel geparfumeerd en troep, dus wil mijn beeb ook niet met teveel zooi insmeren..

Haha Bitterend, ik krijg ineens de kriebels, valt het op ;) O-)
pi_102341812
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Kyara het volgende:
Balneum? Was da?

http://www.balneum.nl/pages/index.php?page_id=12

Heerlijk voor droge huid/eczeem/psoriasis!

Haha Jipster ja vind ik leuk O+ :s)
pi_102341823
Oh, en KD (en anderen) wat heb je dan in huis? Shampoo, bodylotion ....? oO<
pi_102341840
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Kyara het volgende:
Balneum? Was da?

Nirak, wat leuk dat jullie de snow ook hebben! Staat er al een foto van jullie Sjovannies kamertje ergens?

Oeh, leuke site. *bookmark*
balneum was de enige vettende badolie wat hielp bij elins droge overtijdhuidje :) die van de hema werkt trouwens ook wel, maar als iets echt heeeeeeel goed werkt dan gebruik ik dat lekker wel :+

net als speentjes, die van difrax moest ze niet, dus voor Polle ook alleen maar bibi's :P
pi_102341841
O+ O+ O+

okey, ik kan niks met paars in zijn kamertje maar ik vind schaapjes zo leuk.....
pi_102341869
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef Jipster het volgende:
Oh, en KD (en anderen) wat heb je dan in huis? Shampoo, bodylotion ....?
om mijn hormonen te voeren, alles wat ze hadden staan :P

shampoo, lotion, badolie, badcreme, bodylotion, massageolie u name it.

en t past ook zo mooi bij elkaar al die flesjes :+
pi_102341881
Komt ie niet in andere kleuren Kyara?? hij is zoooo leuk!!
en anders gewoon paars joh!
pi_102341893
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:35 schreef Kleurdoos het volgende:

en t past ook zo mooi bij elkaar al die flesjes :+
Haha ja zeker!!
pi_102341913
( bij elin gebruikte ik trouwens af en toe wat lotion om berg tegen te gaan (al had ze t niet maar wilde niet dat ze t kreeg omdat ze zo'n bos haar had) en in bad gooide ik wat moedermelk en balneum. moedermelk doet ook wonderen met t huidje van je baby, dus als je kleine een afgekolfde voeding laat staan oid, mik je t gewoon in bad \O/
pi_102341914
Hij heeft al een grijs schaap. En Argento gaat ook schapies schilderen op canvas voor aan de muur O+ O+ En er zit ook een schaap in het gordijn. Meer schapies mag ik niet. Zoek alleen nog kleertjes met een schaap. O+ O+
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:37:06 #93
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_102341925
Thanx voor de link Bitterend!
Volgens mij staan er ook genoeg uiltjes op voor Polle! O+

Ik heb hier overigens alles van Zwitsal. Ik heb het nog nagevraagd aan m'n vk hoe dat nou zat met al die producten. Zij zegt simpelweg dat elk kind anders reageert op producten, en die spullen heb je nog al eens gauw in huis gehaald mochten er problemen mee zijn.

Kyara wat een lief schaapje O+
  zaterdag 24 september 2011 @ 21:37:22 #94
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_102341934
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:30 schreef bitterend het volgende:
Jipster laat paar dingetjes aan mij over ja :9

Ik ga denk ik dit proberen http://sebamed.nl/nl/producten/babycare

Sebamed O+
Heb ik het eerste jaar ook veel gebruikt daarna alleen nog maar Natusan, ook heel lekker :P
pi_102341972
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:37 schreef NotTheSame het volgende:
Thanx voor de link Bitterend!
Volgens mij staan er ook genoeg uiltjes op voor Polle! O+

Ik heb hier overigens alles van Zwitsal. Ik heb het nog nagevraagd aan m'n vk hoe dat nou zat met al die producten. Zij zegt simpelweg dat elk kind anders reageert op producten, en die spullen heb je nog al eens gauw in huis gehaald mochten er problemen mee zijn.

Kyara wat een lief schaapje O+
t kan ook geen kwaad als er weinig allergieen in de familie zitten e.d en als je zelf niet echt een gevoelig type bent. (ik wel, ik kan zo weinig op mn huid hebben)

in het begin zou ik wel aanraden zo min mogelijk meuk te gebruiken. je baby ruikt van zichzelf al zo lekker O+ en kan zn smeerlaagje nog goed door laten werken :)
pi_102342013
Ohja Natusan! die vind ik ook lekker!
Ik heb zelf psoriasis + eczeem dus moet uitkijken met ukkie dat ze niet jeuk/allergie krijgt van te sterk geparfumeerde producten!

Kyara schaaapjes thema O+
pi_102342032
Oh ja, daar moet ik hier ook mee uitkijken. Ik kan overal wel tegen maar manlief heeft een behoorlijk gevoelige huid. Zit dus wel in de familie.

Die hema flesjes passen ook mooi bij mijn blauwe muur geloof ik.
pi_102342068
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef Kyara het volgende:

Die hema flesjes passen ook mooi bij mijn blauwe muur geloof ik.
HILARISCH dit zou ik ook kunnen zeggen/denken en vriendlief verklaart me dan voor gek ;)
pi_102342134
Het is natuurlijk niet doorslaggevend maar hey, als je de keuze hebt...... O-)
pi_102342339
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')