abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102396472
Roosje proficiat en welkom *O*

proficiat voor de tante met Milan

Sandous niet leuk al die kwaaltjes hé.. nog eventjes en je kunt je beebje knuffelen en ben je die kwaaltjes allemaal vlug vergeten

Hier is het de gewoonte als je overtijd gaat regelmatig ctg te doen.. en omdat weekend niet zo ideaal is moest ik dus vandaag nog eens terug.. alles dus weer in orde.. behalve lage bloeddruk die wat omhoog kwam na een cola"tje. Nu vrijdag terug ctg en bezoekje gyn.. en dan wordt er waarschijnlijk afspraak gemaakt om in te leiden die maandag daarop... of babyboy moet beslissen nog vanzelf te komen.. dus nog 7 daagjes geduld hier.. en door ploeteren met de pijn...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102396700
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:33 schreef Lujaxa het volgende:

Hier is het de gewoonte als je overtijd gaat regelmatig ctg te doen.. e
Eigenlijk vind ik dat best goed, toch een hele geruststelling om even goed te horen dat de kleine het nog allemaal prima vindt!
Hier doen ze dat niet en ook geen groeiecho. Echt alleen maar de termijnecho en de 20 weken echo (als je verder een ''normale'' zwschap hebt)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102396753
is inderdaad wel leuk als geruststelling.. maar zoals vandaag was wel even frustrerend.. om 10u daar aankomen en om 12u30 pas buiten.. babyboy wilde gewoon niet meewerken. al die vroedvrouwen verbaasd dat hij nog zo aktief is.. en dan is het nog niks.. savonds is nog erger wist ik hun te vertellen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_102396840
roosje gefeliciteerd!! Het lijkt gisteren nog dat ik het wist, voor je het weet ben je ook aan het aftellen! Voor nu enjoy

Luxaja, nog 7 daagjes, hoop dat beeb eerder aanmeldt. Volhouden! (zeg ik he).
Bij ons doen ze hier niks bijzonders, donderdag heb ik gewoon een controle en misschien dat ze volgende week maandag willen strippen. als dat niet helpt een week later inleiden (ik zeg al dagen te gaan lezen wat inleiden precies inhoudt (heb me nooit in verdiept *schaam*

Sandous gaat inleiden googlen*

Oja namen, hier zijn we nog niet uit met meisjesnamen ;(
pi_102398139
Ik word vanmiddag of morgenochtend toch weer opgenomen en ook hebben we dan toch een gesprek over wat er gaat gebeuren, hoe mijn bloedwaarden zijn en of Polle er evt. aan toe is om eerder te komen.

ben benieuwd
pi_102398311
Sandous, inleiden is gewoonweg met medische middelen de bevalling opwekken... als je al 2cm ontsluiting hebt prikken ze je vliezen door, anders is het meestal een dosis vaginale gel of een ballonnetje ofzoiets (daar weet ik weinig vanaf) in de hoop dat de weeën op gang komen. Als dat niet het geval is, krijg je weeënopwekkers via een infuus.
Maar je hebt nog hartstikke veel tijd om uit jezelf te beginnen met bevallen joh! :)

Bah, KD -O- Is jouw standpunt nog steeds dat je Polle niet eerder wil laten komen dan ie zelf aangeeft? Want ik kan me voorstellen dat je wel zoiets hebt van, als Polle er is, is het hele gedoe in elk geval voorbij, en dan kun je tenminste naar huis (en daar blijven)...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102398931
Kaarr, sterkte!

Roosje, welkom!

Kuuks, fijn dat je morgen even langs mag komen.

Lujaxa en Sandous, sterkte met de laatste loodjes.

Balen KD, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Ik had vanochtend een beetje strijd met de kleine. Ik wou op mijn linkerzijde liggen maar toen ging de kleine door het lint, toch maar op mijn rechterzijde, weer protest. Op mijn rug, kleine rustig, rug auw. Dus toen begonnen we weer van voor af aan...... Lekker opgestaan met rug- en bekkenpijn van het gewoel. Kleine is sowieso errug druk vanochtend. Merk ook wel dat ie steeds sterker wordt en minder ruimte heeft. O+ O+

en ik heb een mini streep op mijn buik en oude groeistrepen op mijn taille zijn rood geworden (wel symetrisch, aan elke kant eenzelfde streep :') . :X
pi_102399268
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik word vanmiddag of morgenochtend toch weer opgenomen en ook hebben we dan toch een gesprek over wat er gaat gebeuren, hoe mijn bloedwaarden zijn en of Polle er evt. aan toe is om eerder te komen.

ben benieuwd
Spannend Kd. Op welke afdeling ben je dan te vinden? Wij zijn nu regelmatig op afdeling neonatologie.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102399709
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef Kaarr het volgende:

[..]

Spannend Kd. Op welke afdeling ben je dan te vinden? Wij zijn nu regelmatig op afdeling neonatologie.
kamer 790 of 791 zelfde afdeling als neo, maar dan rechtdoor vanuit de lift.
hoe gaat t met Linus?
pi_102399771
ik moet morgenochtend trouwens..en inne, mijn standpunt blijft t zelfde als ik of polle ziek worden oid dan mogen ze me inleiden.
ik moet wel bekennen dat ik er al wel wat ziek van ben nu hoor..ik ben al uitgeput als ik mn armen omhoog moet doen ;') net was ik aan t nahijgen van een beker drinken.
sick :')
pi_102399811
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:24 schreef Kleurdoos het volgende:
hoe gaat t met Linus?
Hij heeft vanmorgen nog gespuugd. Daarna alleen kokhalsbewegingen. Straks een gesprek met de kinderarts.
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102399890
dus wel iets beter? wel jammer dat ie niet lekker bij jullie kan zijn.. hoe voel jij je?
pi_102400068
Ja wel iets beter dus. De voeding van 8.30 is erin gebleven en we hopen die van 11.30 ook. Maar omdat ie steeds van die kokhalsbewegingen maakt zit er dus nog steeds wel iets dwars.
Ik voel me lichamelijk wel goed. Ben wel erg moe. En ik vergeet soms gewoon dat ik nog in mijn kraamweek zit. Er is gewoon een knop omgegaan en Linus is nu de belangrijkste!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_102400362
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet morgenochtend trouwens..en inne, mijn standpunt blijft t zelfde als ik of polle ziek worden oid dan mogen ze me inleiden.
ik moet wel bekennen dat ik er al wel wat ziek van ben nu hoor..ik ben al uitgeput als ik mn armen omhoog moet doen ;') net was ik aan t nahijgen van een beker drinken.
Woah jemig -O- en dan moet je nog een bevalling doen :o
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_102400531
Luxaja en Sandous; succes met de laatste loodjes.
en KD; vervelend dat t allemaal zo loopt.. ziekenhuis in .. uit .. in..
pi_102400903
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Das kut.. dat heb ik al sinds m'n longembolie en vraag me dan ook wel eens af hoe dat straks met bevallen gaat :')
pi_102405482
zich ook nog maar eens meld :W
Nog altijd vanuit het ziekenhuis.
De kleine spruit maakt het meer dan goed,is alert rustig en eet goed.
Vrouwlief hersteld echter wat minder makkelijk van de keizersnede.door het vele bloedverlies is haar HB waarde dusdanig laag dat ze zich totaal lamlendig voelt en nog veel pijn heeft.vandaag is er dan ook voor gekozen om een bloedtransfusie te doen om de ijzers in haar bloed aan te vullen.met een beetje geluk voelt ze zich morgen een heel stuk beter en wellicht fit genoeg om eindelijk naar huis te mogen gaan.
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_102406408
Jeetje Scorpio, dat is niet mis.. Hoop dat ze zich morgen beter voelt :)
pi_102406527
Sorry niet bijgelegen, ook niet thuis geweest vandaag..doe ik morgen wel!
Was benieuwd of jullie indalingsweeën hebben gehad?? ik heb menstruatie pijn en steken in mijn onderrug / zij en dacht dat het dat kan zijn? voelt heel anders dan blaasontsteking
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102407440
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef bitterend het volgende:
Sorry niet bijgelegen, ook niet thuis geweest vandaag..doe ik morgen wel!
Was benieuwd of jullie indalingsweeën hebben gehad?? ik heb menstruatie pijn en steken in mijn onderrug / zij en dacht dat het dat kan zijn? voelt heel anders dan blaasontsteking

Geen idee of dat indalingsweeen zijn, want ik heb er de laatste week regelmatig "last" van, maar mn buik zit nog net zo hoog als een week geleden :)
pi_102407561
Nirak ik las ergens dat het die kon zijn maar ik heb ook geen verandering in mijn buik gezien...gekke dingen voel je soms als je zwanger bent :P
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102408397
In het boek "duik in je weeen" staat dat t verweken van je baarmoedermond in de lastste weken aan kan voelen als menstruatiepijn, misschien is t dat wel :)
pi_102408674
Morgen hebben we een echo (eigen verzoek 2D) als ze niet ingedaald is dan zal het dat zijn! dankje Nirak!
  maandag 26 september 2011 @ 19:29:13 #274
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102408852
Zou dat niet wat vroeg voor je zijn Bitterend?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_102408940
Susie, bedoel je indalingsweeen? ik heb ergens gelezen dat het zou kunnen met 31 weken...geen idee eigenlijk :@
Ik zit ook te denken..ze schopt flink sinds gisteren...misschien ben ik daar wat gevoelig voor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')