Eigenlijk vind ik dat best goed, toch een hele geruststelling om even goed te horen dat de kleine het nog allemaal prima vindt!quote:Op maandag 26 september 2011 13:33 schreef Lujaxa het volgende:
Hier is het de gewoonte als je overtijd gaat regelmatig ctg te doen.. e
Spannend Kd. Op welke afdeling ben je dan te vinden? Wij zijn nu regelmatig op afdeling neonatologie.quote:Op maandag 26 september 2011 14:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik word vanmiddag of morgenochtend toch weer opgenomen en ook hebben we dan toch een gesprek over wat er gaat gebeuren, hoe mijn bloedwaarden zijn en of Polle er evt. aan toe is om eerder te komen.
ben benieuwd
kamer 790 of 791 zelfde afdeling als neo, maar dan rechtdoor vanuit de lift.quote:Op maandag 26 september 2011 15:08 schreef Kaarr het volgende:
[..]
Spannend Kd. Op welke afdeling ben je dan te vinden? Wij zijn nu regelmatig op afdeling neonatologie.
Hij heeft vanmorgen nog gespuugd. Daarna alleen kokhalsbewegingen. Straks een gesprek met de kinderarts.quote:
Woah jemigquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet morgenochtend trouwens..en inne, mijn standpunt blijft t zelfde als ik of polle ziek worden oid dan mogen ze me inleiden.
ik moet wel bekennen dat ik er al wel wat ziek van ben nu hoor..ik ben al uitgeput als ik mn armen omhoog moet doen ;') net was ik aan t nahijgen van een beker drinken.
sick
Das kut.. dat heb ik al sinds m'n longembolie en vraag me dan ook wel eens af hoe dat straks met bevallen gaatquote:Op maandag 26 september 2011 15:26 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moet morgenochtend trouwens..en inne, mijn standpunt blijft t zelfde als ik of polle ziek worden oid dan mogen ze me inleiden.
ik moet wel bekennen dat ik er al wel wat ziek van ben nu hoor..ik ben al uitgeput als ik mn armen omhoog moet doen ;') net was ik aan t nahijgen van een beker drinken.
sick
Geen idee of dat indalingsweeen zijn, want ik heb er de laatste week regelmatig "last" van, maar mn buik zit nog net zo hoog als een week geledenquote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef bitterend het volgende:
Sorry niet bijgelegen, ook niet thuis geweest vandaag..doe ik morgen wel!
Was benieuwd of jullie indalingsweeën hebben gehad?? ik heb menstruatie pijn en steken in mijn onderrug / zij en dacht dat het dat kan zijn? voelt heel anders dan blaasontsteking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |