normaal word je doorverwezen naar een ander ziekenhuis, dus vaak zal t niet voorkomen hoorquote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef DuBecky het volgende:
Nou ik heb vandaag besloten toch maar te bevallen in een kliniek ipv ziekenhuis.
Ik sprak een vrouw vanmorgen die in het ziekenhuis is bevallen maar omdat de verloskamers allemaal bezet waren is ze gewoon op de zaal is bevallen waar 3 andere zwangere vrouwen bij lagen die dus gewoon mee konden " genieten "
Aah meis, je bent er nu echt bijnaquote:Op maandag 26 september 2011 09:20 schreef Sandous het volgende:
Asyniur, ik hoop voor je dat het op een gegeven moment minder wordt.. en je moet nog een tijdje.
Hier nog niks, morgen 40 weken..
Luxaja, hopelijk zet het bij jou door, wordt je aan de ctg gezet (medisch) of heb je er zelf om gevraagd?
Heb hier ook heel erg last van mn rug en benen.. en zou me niks verbazen als ik nu weer been en rugweeen heb. Heb me gisteren een potje gejankt door alle kwaaltjes..
Nou als ze je dan nog door moeten verwijzen schiet niet op aangezien de afstanden naar ander ziekenhuis groot zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
normaal word je doorverwezen naar een ander ziekenhuis, dus vaak zal t niet voorkomen hoor
DuBecky woont in Frankrijk, daar zal het allemaal wat anders zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 10:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
normaal word je doorverwezen naar een ander ziekenhuis, dus vaak zal t niet voorkomen hoor
Nee joh, weet ik toch.quote:Op maandag 26 september 2011 11:20 schreef TimeJumper het volgende:
@Asy, ik wilde je pijn niet belachelijk maken met mijn opmerking van die off-day hoor![]()
Fijn, kan je je daar lekker op verheugen en daarna heerlijk blij zijnquote:Op maandag 26 september 2011 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgenochtend even hartje komen luisteren. Vind ik toch wel een fijn idee.
Ja nou inderdaad. In die fase tussen 12 weken en het kindje gaan voelen vind ik er maar niks aan. Zonder misselijkheid weet ik niet waar je je dan aan moet vasthoudenquote:Op maandag 26 september 2011 11:27 schreef Roosje84 het volgende:
Kuukske fijn dat de VK met je meedenkt![]()
Het blijft ook een gekke periode zo, weten dat er een kleintje in je groeit maar je kan hem/haar nog niet voelen en moet er maar vertrouwen dat alles goed gaat.
En thanks voor het warme welkom
Ja, na de afspraak kan ik gesprek met m'n baas over hoe en wat als ik terugkom van verlofquote:Op maandag 26 september 2011 11:35 schreef TimeJumper het volgende:
Fijn, kan je je daar lekker op verheugen en daarna heerlijk blij zijn
Fijn!quote:Op maandag 26 september 2011 11:25 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgenochtend even hartje komen luisteren. Vind ik toch wel een fijn idee.
Na 3 geweldige jongensnamen zou ik het ook even niet weten voor een 4e jongenquote:Op maandag 26 september 2011 09:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
@Asy, gek genoeg heb ik die zorgen eigenlijk helemaal niet dit keer. Ik blijf er echt heel erg rustig onder. Hetgeen waar ik mezelf nu het meeste druk over maak is dat we toch echt wel een meiske moeten krijgen dit keer omdat ik geen leuke jongensnaam kan vinden
Dan zou ik nu met het echo-apparaat op m'n buik moeten liggen... Nee dus, we hebben besloten om het maar niet te doen. De meest grote afwijkingen zie je bij de 20 weken echo ook, een downkindje is hier ook welkom en de trisonomie-afwijkingen komen maar heel weinig voor.quote:Op maandag 26 september 2011 11:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Na 3 geweldige jongensnamen zou ik het ook even niet weten voor een 4e jongenMet 16 weken laat ik een pretecho maken en dan ga ik nadenken over een naam.
Heb jij eigenlijk nog gekozen voor de nekplooimeting?
Ja, hier in de buurt is het ook vaak vanaf 18 weken en soms al vanaf 16 weken. De vorige keer zat ze goed bij bijna 16 weken. Maar ik heb vrijdag een echo voor de nekplooimeting en dan ga ik vragen of de baby goed ligt om de nub te zienquote:Op maandag 26 september 2011 12:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zou ik nu met het echo-apparaat op m'n buik moeten liggen... Nee dus, we hebben besloten om het maar niet te doen. De meest grote afwijkingen zie je bij de 20 weken echo ook, een downkindje is hier ook welkom en de trisonomie-afwijkingen komen maar heel weinig voor.
Mag jij al een pretecho met 16 weken trouwens? Hier doen ze het pas vanaf 18 weken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |