die hebben ze altijd wel in het assortiment alleen als de scholen weer beginnen hebben ze net wat meer keuze en een grotere voorraadquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:58 schreef Zweetbeest het volgende:
heeft de action nog 4 rings klapper moet die hebben voor schooll??
Ze zijn echtquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maandag meteen kieken naar de cupcakesballen
Ik herinner me dat er in het vorige deel de prijs stond voor een paar ballen, maar ik kan het niet meer vinden, weet jij het nog?quote:
Inderdaad, heb ze ook gezienquote:
¤ 2,59 voor een doosje met 3 stuksquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me dat er in het vorige deel de prijs stond voor een paar ballen, maar ik kan het niet meer vinden, weet jij het nog?
Thanks!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:43 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
¤ 2,59 voor een doosje met 3 stuks
Nooit bij de Blokker kopen, ze deden het niet eens!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Mercer het volgende:
Ik heb hangslotjes gekocht voor locker op de sportschool, maar kwam erachter dat ik beter een cijferslotje kan kopen. Iemand die weet waar ik zo'n cijferslotje goedkoop kan kopen?
[ afbeelding ]
Omg die zijn cool!! Hoe duur?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze gister gekocht in het groenHandig anti-katten-device
Ik heb een vrij prijzige bij de ANWB gekocht voor m'n koffer naar de VS (want dan moet je weer een bijzondere hebben ofzo). Maar die is volgens mij wel stevig. Tenzij je net zo'n ding hebt om hem open te maken zoals de douane dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:12 schreef Mercer het volgende:
Ik heb hangslotjes gekocht voor locker op de sportschool, maar kwam erachter dat ik beter een cijferslotje kan kopen. Iemand die weet waar ik zo'n cijferslotje goedkoop kan kopen?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga maandag meteen kieken naar de cupcakesballen
quote:
10.95 om precies te zijnquote:
Ik zat in de buurt!quote:Op zondag 25 september 2011 00:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
10.95 om precies te zijn
Mijn jongste kat eet ALLES, van crackers, tot broodjes, tot krentenbollen, tot eierkoeken tot noem het maar opquote:Op zondag 25 september 2011 00:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat in de buurt!
Volgens mij heeft ie ooit in de folder gestaan voor tien euro en wilde ik de witte hebben maar was ie al op. En nu heb ik zoiets van: wat moet ik er eigenlijk mee? Vroeger hadden we zo'n mooie oranje met paarse van Brabantia en daar lagen altijd zakken chips in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |