Dat doe ik maar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik wil pics gezien het feit dat je degebruikt.
Volgens mij is dat met hele felle kleurtjes en drukke motieven...zit ik in de buurt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat doe ik maar niet
Ga zelf maar bij het ondergoed kijken in de action. Maatje M
o dat valt bij mij heel erg mee. ik heb nogal kleine handen, dus met handschoenen heb ik geen probleem. bij mij is het dus mijn kuitomvang. ik heb echt geen wielrennerskuiten, maar het snoert echt af>quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk niet voor veel kleding van de Action eigenlijk Chinees zijn?Probeer de dameshandschoenen eens, die zogenaamde ski-exemplaren....ik kom alleen maar in mannenexemplaren en ik heb nou niet echt kolenschoppen.
ik heb ze bij mijn action gezien ja (wormerveer)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef Miendientje het volgende:
Weet iemand of ze op het moment wegwerpcamera's hebben?
Ik heb voor mijn dochter ook ziki ondergoed, blijft heel mooi, zelfs na vaak wassen. Je kunt er lacherig over doen maar het is prima ondergoed, zeker voor dat geldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:36 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dat doe ik maar niet
Ga zelf maar bij het ondergoed kijken in de action. Maatje M
Mijn kinderen(19,17,14) hebben de bjorn borg afgezworen en willen alleen nog maar zikiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn dochter ook ziki ondergoed, blijft heel mooi, zelfs na vaak wassen. Je kunt er lacherig over doen maar het is prima ondergoed, zeker voor dat geld.
Dat zegt dus genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Mijn kinderen(19,17,14) hebben de bjorn borg afgezworen en willen alleen nog maar ziki
Picsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef trovey het volgende:
Maar is het inderdaad kleurig en met kekkemotieven?
Ik zit hier nu trouwens met zo'n haartulband op...haar net gewassen en zo'n ding zou dan perfect zijn om het vlot te drogen...we wachten af.
quote:
Neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef trovey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en ja, dat is degene die bij de Action verkrijgbaar is.
Ik heb het ding dan ook alleen maar op voor het drogen...anders hangt het zo nat om je hoofd heen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat het gewoon een handigheidje was, ipv een handdoek zelf knopen, nu een iets makkelijker handdoekje, maar het is voor geweldig haar! Ik ben ook benieuwd. Mijn haar zou voor geen meter zitten met zo'n doek op m'n hoofd.
Je denkt zeker dat ik gek ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:28 schreef Miniem het volgende:
[..]
Neepics van jou met die tulband op
Ja, ik weet dat je gek bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb het ding dan ook alleen maar op voor het drogen...anders hangt het zo nat om je hoofd heen.
[..]
Je denkt zeker dat ik gek ben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je gek bent
pgrferrari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Oh ik lees dit nu pas, het is dus wel écht om het te drogen, aha dan snap ik hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef trovey het volgende:
Maar is het inderdaad kleurig en met kekkemotieven?
Ik zit hier nu trouwens met zo'n haartulband op...haar net gewassen en zo'n ding zou dan perfect zijn om het vlot te drogen...we wachten af.
Waarom ben je aan het klonen?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je gek bent
Iedereen toch die dit forum bezoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ik had niets anders verwacht.quote:
Hier ook gevonden. Voor ¤1,99, ze hadden ook nog eentje voor paar duppies meer met wat weer opnamen geloof ik. Deze is 27 opnamen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:11 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb ze bij mijn action gezien ja (wormerveer)
Ja aardig dichtbijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij is dat met hele felle kleurtjes en drukke motieven...zit ik in de buurt?
Zijn ze me toch genoeg opgevallen in de winkel, zelfs voordat jij het erover had.quote:
is gras groen???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan morgen eindelijk weer eens naar de Action. Moet iets hebben voor zoonlief om te trakteren, hebben ze momenteel nog leuke snoepdingen?
En zijn er nog andere algemene aanraders? Sjoppen
Zeg....laat dat eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
is gras groen???
je breekt op het ogenblik je nek over chocoladekruitnoten en ander sinterklaasgespuis,
ze hebben ook mini marsjes,bounty's, twixjes en snickers
of wat dacht je van de potjes met suikerspin?
kilozakken zachte bende, koekjes, wafels kaakjes, nootjes.
ik krijg meteen weer trek
haha, voor mij is de action nu lekker ver wegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeg....laat dat eens...het is hier koopavond en de Action is op loopafstand.
![]()
Naar aanleiding van je post vanmiddag even speciaal gekeken...de kleinste is hier 15 ".quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:51 schreef Qwea het volgende:
Iemand die weet of ze 13" laptop sleeves hebben?
Ik heb mijn tuinposters zó goed vastgemaakt dat ze never nooit niet weg kunnen waaienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
o, medetuinposterbezitters, wat doen jullie met de posters? halen jullie die naar binnen van de winter? met de storm van onlangs waaiden ze al zowat van de schutting, zouden ze de aangekondigde poolwinter doorstaan?
ik zou het zonde vinden als ze van de winter kapot gaan. qua kleur houden ze zich beter dan ik verwachtte.
iets wat ik niet kan zeggen van de lampions
Hij wil iets lolly-achtigsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef lady-wrb het volgende:
is gras groen???
je breekt op het ogenblik je nek over chocoladekruitnoten en ander sinterklaasgespuis,
ze hebben ook mini marsjes,bounty's, twixjes en snickers
of wat dacht je van de potjes met suikerspin?
kilozakken zachte bende, koekjes, wafels kaakjes, nootjes.
ik krijg meteen weer trek
Ze hebben niet echt mannelijke bloemen lolly'squote:
Omdat het bijna (quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan morgen eindelijk weer eens naar de Action. Moet iets hebben voor zoonlief om te trakteren, hebben ze momenteel nog leuke snoepdingen?
En zijn er nog andere algemene aanraders? Sjoppen
Kom op, hij wordt 11. Da's voor kleine kinderenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Omdat het bijna () halloween is kan je gewone lolly's doen met een wit lapje stof erover, gezichtje er op --> spook
Die ziki's zijn top, heb er al een hele bende van, wel vaak uitverkocht dus vandaag meteen de laatste Ms meegenomen :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
heb ook ziki boxershorts gekocht voor vriendlief, die vond ze erg tof
en vandaag roze make-up roze nagellak en roze lipgloss en roze sjaaltje gekocht voor een prinsessenfeestje
en viltstiften want ze waren een beetje naar binnen gedrukt door de oppaskindjes
Uniform?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb bsx boxers voor mezelf. die zitten heel fijn, maar mijn vriend vind ze te groot.
jammer voor hem, maar ik draag ze graag onder mijn uniform. vind ik hygienischer dan strings.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |