Jumpenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:43 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik hoor net weer jumpstyle op de radio, dat dat ooit populair was.
Wat probeer je dan te vertalen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:43 schreef coban het volgende:
ik word echt gek van google trensleet
Met of zonder een kotsende Bruno?quote:
lange franse teksten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat probeer je dan te vertalen?
zonderquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met of zonder een kotsende Bruno?
Nietus, jij hebt ook een dikke bipsquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bips is echt een kutwoord.
nou en zo noem ik haarquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bips is echt een kutwoord.
Jawel. Soms heb je van die kutwoorden zoals bips, slipje, scheetjequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nietus, jij hebt ook een dikke bipshihi
Dan kan ik je niet helpen, ik heb nooit Frans gehad.quote:
Stel dat ze ong. 15 bier heeft dan is dat echt wel 18 tot 20 kg, best wel sterk voor zo'n iel vrouwtjequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor bier.
gr gr
Zal ik je even schoonmaken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik voel me vies nu ik ze getypt heb
Ze heeft best wel gespierde armen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel dat ze ong. 15 bier heeft dan is dat echt wel 18 tot 20 kg, best wel sterk voor zo'n iel vrouwtje
Nee dat zijn grote arm-hammenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft best wel gespierde armen hoor
Alleen als ik van jou een massage krijg. Voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
je mag wel kots van bruno opruimen als ie volgende x weer doet
oke dat wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen als ik van jou een massage krijg. Voor wat hoort wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja weet ik mr wil weinig moeite doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpen, ik heb nooit Frans gehad.Maar je moet Google Translate dan ook alleen gebruiken om woorden te vertalen, niet hele zinnen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
Een gespierde vrouw voor dit topic.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eh luie allochtoon, zometeen weer naar UWV toe?quote:
Toon eens wat motivatie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:49 schreef coban het volgende:
[..]
ja weet ik mr wil weinig moeite doen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
Een gespierde vrouw voor dit topic.dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zjemappel tsjobannneOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jij begrijpt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh luie allochtoon, zometeen weer naar UWV toe?
Sorry, zal wel even online komen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is dit voor shit, op nieuwe msn kan je niet eens offline tegen iemand praten tfoe boelers
Dan gwn alleen online weergegeven voor die persoon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat is dit voor shit, op nieuwe msn kan je niet eens offline tegen iemand praten tfoe boelers
Eindelijk omg ik zie je onlinequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sorry, zal wel even online komen.
ja maar da's gaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan gwn alleen online weergegeven voor die persoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
heinikenmaar je wordt er wel dronkn van
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
jin het cfe fokken!!!! best wel triest rnzulke
Dit soort postsquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
poep en plas hahhahaahhahahahha-
mooi innerlijkquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Een abstracte weergave van mijn innerlijk.
Knap meisje hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
Kippetje van me, is Çoban mooi of lelijk?
sowieso dronken zijn en dan posten op FOK! voor 3 uur 's nachtsquote:
leukquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
kippie een boekje voor jou gevonden:
[Aangeboden] stapel kookboeken
damn niceequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[TK] Kawasaki Ninja ZX-6R (2007)
kapotmooi ding
Ojee, dat is niet vanzelfsprekend? Kan je dit wel aan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Een vrouw die tegen mij spreekt.
Nee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ojee, dat is niet vanzelfsprekend? Kan je dit wel aan?
zo goed opgevoed hequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Freezen
[..]
Dan praat ik voortaan tegen je, lief als ik ben.
hey flibbiequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Freezen
[..]
Dan praat ik voortaan tegen je, lief als ik ben.
Het indrinken ging iets te snelquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
sowieso dronken zijn en dan posten op FOK! voor 3 uur 's nachtssowieso voor 12 uur
je dronk bierquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het indrinken ging iets te snel
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:55 schreef Ragboer het volgende:
Kippetje van me, is Çoban mooi of lelijk?
ja maar dat is een normale tijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aight jij dan als je om 4 uur snachts online komt en dronken bent
Aight als ie dronken isquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
aight jij dan als je om 4 uur snachts online komt en dronken bent
quote:
Whiskey tuurlijk manquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat drink jij dan ?![]()
en heiniken kan je geen bier noemen
Wodka en shotjes en alles jwzquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wat drink jij dan ?![]()
en heiniken kan je geen bier noemen
pourqoui?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
ik ben maar gestopt met klotefrans. Niet dat ik veel gedaan heb ofzo
Telt vakantie ook mee?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef Boterbartje het volgende:
Hoelaat was laatste dat jullie thuiskwamen van uitgaan en zulks?
krijg je frans?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
ik ben maar gestopt met klotefrans. Niet dat ik veel gedaan heb ofzo
weenie 6 uur ofzo? oudjaar wel later uiteraardquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:05 schreef Boterbartje het volgende:
Hoelaat was laatste dat jullie thuiskwamen van uitgaan en zulks?
Flipjequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Patje
Ik doe nu een poging tot
Ja dag.quote:
ikikikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:07 schreef coban het volgende:
ik wil sushi man, wie komt mee sushi eten?
JA uitgaan op vakantie bedoel je?quote:
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA uitgaan op vakantie bedoel je?
ja kommmm is zo lekker heee vooral die zalmmmquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ikikikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:11 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja ik ga maar weer omdraaien en verder slapen.!
Jij ookquote:
Dronken moet niet. je word dat gewoon als je hele avond zuipt?quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:08 schreef aight1 het volgende:
Doe gewoon normaal wilfred genee is ook maar een mens
quote:Op zaterdag 17 september 2011 05:04 schreef aight1 het volgende:
Ik heb de hik
Zelfs gwn jjsje eten helpt niet
Teljems hik ok
quote:
nu geen zin meerquote:
jongens met leesbril zijn sexiquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
ki heb voor de lol bril opgedaan en zie er niet uit. Godzijdank hoef ik geen brilbij sommige mensen staat mooi
Vooral sommige meisjes krijgen daar een intelligente doch ook ondeugende blik vanquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
ki heb voor de lol bril opgedaan en zie er niet uit. Godzijdank hoef ik geen brilbij sommige mensen staat mooi
Leesbril is voor 45+quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jongens met leesbril zijn sexi
ik zie eruit als een debielquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vooral sommige meisjes krijgen daar een intelligente doch ook ondeugende blik van
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
nu geen zin meer
Oja nu slapen, straks zombies.quote:
Slapen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oja nu slapen, straks zombies.
je bent wel een beetje een vis want die happen ook altijd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dankje
[..]
flibbie, net een vissennaam.
Zo van, hoe heten je vissen? Scrubbie en Flibbie
ik durf nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:19 schreef coban het volgende:
gaat er iemand naar walibi halloween?
Ik wel denk ik
eerder altijd hongerrrr.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef FreezePop het volgende:
[..]
je bent wel een beetje een vis want die happen ook altijd.
rip aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:18 schreef aight1 het volgende:
ik had een vis die heette Pleun
rip pleun
donderkanon watergeweerquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:23 schreef aight1 het volgende:
haha lichtstraal is geeneens een aanval jullie trapten erin
hoezo dat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:25 schreef coban het volgende:
omg bbqmag jij wel in alle attracties bij pretparken?
Ja sinds 1.8 hapert alles dit dat.quote:
sinds 0.1 is het al kutquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:33 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ja sinds 1.8 hapert alles dit dat.
Nee man. Ik ben een minecraft olbie. Ik kocht het toen het voor 10 euro was.quote:
ben je nou dan ook beter ofzo dan nieuwere spelers? want ik snap nooit hoe je daar goed of beter ofzo in kan wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:35 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee man. Ik ben een minecraft olbie. Ik kocht het toen het voor 10 euro was.
Haha nee maakt geen verschil. Ik had minecraft voor het bekend was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
ben je nou dan ook beter ofzo dan nieuwere spelers? want ik snap nooit hoe je daar goed of beter ofzo in kan worden
hoe kan je dat dan leuk blijven vinden ik snap het nieeeeeetquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:36 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Haha nee maakt geen verschil. Ik had minecraft voor het bekend was.
http://img847.imageshack.us/img847/7784/lionstatue10.jpg (copy/paste deze link)quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan leuk blijven vinden ik snap het nieeeeeet
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
hoe kan je dat dan leuk blijven vinden ik snap het nieeeeeet
Dat is waar.quote:
doe is linkquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:42 schreef coban het volgende:
momggg
het topic: moeder die ongepast kamer binnenkomtdit MOET een troll zijn
erg filosofischquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
aight altijd van die wijze uitspraken
Nou, ik heb wel een paar keer gehad in een achtbaan dat ik wel naar binnen mocht, maar dat ik gewoon uit mezelf ging bukken als ik door tunnels of onder iets laags langs gingquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:25 schreef coban het volgende:
omg bbqmag jij wel in alle attracties bij pretparken?
Ik kijk nu Shadow of Israphel part 31quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Yogscast + Minecraft, echt episch.
hahaha ja maar dat doe ik ook altijd, maar dan uit angstquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een paar keer gehad in een achtbaan dat ik wel naar binnen mocht, maar dat ik gewoon uit mezelf ging bukken als ik door tunnels of onder iets laags langs gingMaakt het allemaal nog net iets spannender.
Nog een uur toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:56 schreef aight1 het volgende:
ik moet douchen maar heb nog geen zin WAT NU want dalijk is psv enzo
Ik maak preiquiche, man.quote:
quote:
dat zijn geen snacksquote:
Frikandel, man.quote:
quote:
ja maar ik heb geen frituurquote:
18:45, maar daarna geen tijd meer want parteyquote:
Verwijderd door mijn vijanden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:51 schreef Jac0bus het volgende:
He P_Z waar is je Peter Pijper titel?
Snackbarquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
ja maar ik heb geen frituur
Je was toch bijna modje?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verwijderd door mijn vijanden.
ik bestel wat geen zin om naar buiten te gaanquote:
chips en borrelnootjes?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
[..]
ja maar ik heb geen frituur
waarom ga je er niet gewoon heen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:05 schreef Dalando het volgende:
FUUU snackbar doet pas bezorgingen vanaf 6 uurkutregels
__
dan maar chocolate chip cookie
omdat ik lui benquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef Ancest het volgende:
[..]
waarom ga je er niet gewoon heen?
Ja, tuurlijk. Dat zal hem wezen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Voor de echte autisten is mijn tagje alvast verwijderd.
Oke.quote:
Pingenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die je blijven pingen
Dit klinkt meer als biets in de vorm van bietsenquote:
Verkapt zie mijn populair zijn postquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die je blijven pingen
je mist de jquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als biets in de vorm van bietsen
bakfietsen
Ik mis 30+ gradenquote:
chimeidsquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
InderdaadVroeger vroeg je aan chimeids wat is je nummer , nu vraag je wat is je ping
Hoezo dacht je dat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef coban het volgende:
ik dacht dat beach eerst een meisje was
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
InderdaadVroeger vroeg je aan chimeids wat is je nummer , nu vraag je wat is je ping
van mij mag je1quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef coban het volgende:
als ik mijn beebiekonein moslim maak zou ik dan met hem mogen trouwen? Hij is so kjoooeet
Je mag alleen met mij trouwenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:18 schreef coban het volgende:
als ik mijn beebiekonein moslim maak zou ik dan met hem mogen trouwen? Hij is so kjoooeet
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:20 schreef coban het volgende:
[..]
haha weetniet man, door je naam ofzo
No thanksquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je mag alleen met mij trouwen![]()
![]()
Coban ik zal het je uitleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:20 schreef coban het volgende:
[..]
haha weetniet man, door je naam ofzo
Vrouwen die somsquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Coban ik zal het je uitleggen.
[ afbeelding ] = man
[ afbeelding ] = vrouw
watquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:22 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Vrouwen die soms [ afbeelding ] hebben![]()
dalando ik zal het je uitleggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Coban ik zal het je uitleggen.
[ afbeelding ] = man
[ afbeelding ] = vrouw
watquote:
okequote:Op zaterdag 24 september 2011 17:23 schreef coban het volgende:
[..]
dalando ik zal het je uitleggen.
Coban = mobiel, altijd
wat wat wat zak patat wajoow dalando bijdehandje ja liever bijdehand dan bijdevoet anders moet je bukken haha flauw zo flauw dat je er zaut bij moet doenquote:
haha nee johquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:23 schreef Beach het volgende:
[..]
ja weet niet misschien door muziek
grammarnazi zegt:quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jongens met leesbril zijn sexi
Even voelen of ik wel echt een jongetje ben.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:26 schreef coban het volgende:
[..]
haha nee johtoen wist ik al dat je een jongentjen was
Daarom, steek een peuk op in de ruimtequote:
anders budgetgaming.nlquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:31 schreef Kakpizza het volgende:
Even marktplaats sjekken of ik goedkoop LA Noire kan scoren.
Dankjewel.quote:
en?quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Even voelen of ik wel echt een jongetje ben.
Beach, kijk even op zavvi dan.quote:
Ja maar ik ben arm joh. Enige game die ik wil is daar wel goedkoop (Sengoku).quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:40 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Beach, kijk even op zavvi dan.
Spotgoedkoop allemaal.
Ach ja, meisje zijn is ook leuk. Ik ben een meisje en ik vind het leuk.quote:
OMG SPEEL JIJ OOK MINECRAFT ?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:31 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Schapen in deze texturepack
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
OMG SPEEL JIJ OOK MINECRAFT ?
Nee maar ik vond helemaal niks. Dus ook geen meisje dan he.quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ach ja, meisje zijn is ook leuk. Ik ben een meisje en ik vind het leuk.
Je mag niet liegenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ach ja, meisje zijn is ook leuk. Ik ben een meisje en ik vind het leuk.
Nee.quote:
Ik heb een keer sponge en patrick gemaakt en octoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |