Jumpenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:43 schreef Rezania het volgende:
Omg, ik hoor net weer jumpstyle op de radio, dat dat ooit populair was.
Wat probeer je dan te vertalen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:43 schreef coban het volgende:
ik word echt gek van google trensleet
Met of zonder een kotsende Bruno?quote:
lange franse teksten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat probeer je dan te vertalen?
zonderquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Met of zonder een kotsende Bruno?
Nietus, jij hebt ook een dikke bipsquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bips is echt een kutwoord.
nou en zo noem ik haarquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bips is echt een kutwoord.
Jawel. Soms heb je van die kutwoorden zoals bips, slipje, scheetjequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nietus, jij hebt ook een dikke bipshihi
Dan kan ik je niet helpen, ik heb nooit Frans gehad.quote:
Stel dat ze ong. 15 bier heeft dan is dat echt wel 18 tot 20 kg, best wel sterk voor zo'n iel vrouwtjequote:Op zaterdag 24 september 2011 15:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Tijd voor bier.
gr gr
Zal ik je even schoonmaken?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg ik voel me vies nu ik ze getypt heb
Ze heeft best wel gespierde armen hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Stel dat ze ong. 15 bier heeft dan is dat echt wel 18 tot 20 kg, best wel sterk voor zo'n iel vrouwtje
Nee dat zijn grote arm-hammenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze heeft best wel gespierde armen hoor
Alleen als ik van jou een massage krijg. Voor wat hoort wat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee
je mag wel kots van bruno opruimen als ie volgende x weer doet
oke dat wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Alleen als ik van jou een massage krijg. Voor wat hoort wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
ja weet ik mr wil weinig moeite doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan kan ik je niet helpen, ik heb nooit Frans gehad.Maar je moet Google Translate dan ook alleen gebruiken om woorden te vertalen, niet hele zinnen.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
Een gespierde vrouw voor dit topic.fapfapfapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Eh luie allochtoon, zometeen weer naar UWV toe?quote:
Toon eens wat motivatie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:49 schreef coban het volgende:
[..]
ja weet ik mr wil weinig moeite doen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
Een gespierde vrouw voor dit topic.dat ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zjemappel tsjobannneOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Jij begrijpt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Eh luie allochtoon, zometeen weer naar UWV toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |