Snel handelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef aight1 het volgende:
Waarom zou je zoiets doen en dan ook nog zo'n TT.
Straks zombies rammen?quote:
Ditquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef aight1 het volgende:
Waarom zou je zoiets doen en dan ook nog zo'n TT.
Wat was je TTquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:05 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net TT gemaakt en mooi klik ik op invoeren; kan niet want 1 open
TS jij hater
Zeg ik niet, jij doet dingen die niet mogen. Lapo = Openen nieuw deel en als jij zo zielig wilt doen prima maar dan is TS dus definitief kneusquote:
Ja wel pas na het avondeten denk moet zo weg.quote:
Is goed ik ga ook zo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja wel pas na het avondeten denk moet zo weg.
Van Patje mag dit lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg ik niet, jij doet dingen die niet mogen. Lapo = Openen nieuw deel en als jij zo zielig wilt doen prima maar dan is TS dus definitief kneus
Is gewoon normen en waarden manquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van Patje mag dit lekker
patjequote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van Patje mag dit lekker
In een kistje, naast davy-jones zijn hart, ik heb nu ook een tentakelbaard.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Is gewoon normen en waarden man
waar zijn ze
waar zijn ze
Het mag sowieso maar je snapt zelf ook wel denk ik dat wanneer je dit doet om toch alleen maar een achterlijke TT neer te zetten, dit niet gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Van Patje mag dit lekker
Ga naar het tijdreistopicquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
patjeals we in 1560 hadden geleefd was ie op de brandstapel beland.
Is wel zo netjes ja, maar niet verplicht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb 2x een UDOWU-topic geopend terwijl ik geen lapo had. Eenmaal omdat het meer dan 2 minuten duurde, dat vond ik wel lang genoeg. Andere keer omdat er zo een snol het topic niet in de chain had geopend. Maar het is normaliter wel zo netjes om de lapo ook de TS te laten zijn.
Kijk, nu snap ik het.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb 2x een UDOWU-topic geopend terwijl ik geen lapo had. Eenmaal omdat het meer dan 2 minuten duurde, dat vond ik wel lang genoeg. Andere keer omdat er zo een snol het topic niet in de chain had geopend. Maar het is normaliter wel zo netjes om de lapo ook de TS te laten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |