Meh, hij werkt verder wel perfect. Maar USB poortstoring heb ik ook overwogen, maar de eerdere BSODs die ik kreeg deden me al vermoeden dat het het geheugen zal zijn (het gebeurt namelijk altijd bij geheugenintensieve acties, zoals nu dus FLAC encoden->streamen, Java gebruik, met 100mbit downloaden).quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt eerder als storing bij de USB poorten dan.
Waarom doe je dat dan niet? Aanzetten en na een tijdje de resultaten bekijken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, hij werkt verder wel perfect. Maar USB poortstoring heb ik ook overwogen, maar de eerdere BSODs die ik kreeg deden me al vermoeden dat het het geheugen zal zijn (het gebeurt namelijk altijd bij geheugenintensieve acties, zoals nu dus FLAC encoden->streamen, Java gebruik, met 100mbit downloaden).
Eigenlijk zou ik gewoon een memtest moeten doen
Dan jat je de apparatuur van Yasha^5 toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
'Een tijdje' is een aantal uurDraai nu een test op het geheugen dat over is (het andere zou toch moeten werken
) en moet ondertussen een opdracht maken
Mijn idee! Of als ik al aan de deur stond. Maar goed, dan maar wat andere nuttige zaken doen vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt dan doordeweeks! En beter nu er achter komen dan in de trein!
Dat zou ik eigenlijk ook moeten gaan doen. Over een kwartiertje ofzo!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:39 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Mijn idee! Of als ik al aan de deur stond. Maar goed, dan maar wat andere nuttige zaken doen vandaag.
Ja, nog een kwartiertje!quote:
Tweede beeldscherm?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef Meesterchef het volgende:
Even soggen en in de stad een nutteloze aansluiter halen voor een tweede beeldscherm
IB bakt ze wel!quote:
Op m'n main desk zeg maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tweede beeldscherm?![]()
Waar ga je ergens die duo-opstelling neerzetten dan?
Ja, dat heeft mijn oude kaart ook gewoon dubbele aansluiting. Twee keer kutbeeld voor de prijs van eenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Op m'n main desk zeg maarAansluiting gekocht van 15 euro die ik helemaal niet nodig had want die zat al gewoon op de kaart
Weer (paar weken terug ook al) een huis dat gesloopt gaat worden dat in de fik stond. Zal wel geen toeval zijnquote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Swine het volgende:
Staat jullie huis in de fik IB?
Laat maar, verkeerde dijk.
Nice!quote:Op zondag 25 september 2011 16:49 schreef Laysa het volgende:
Wat boffen we toch met dit weer...lekker de deur open....En gisteravond was het gewoon zwoel.
We zijn gisteravond lekker onverwachts met mijn moeder, mn broer en zijn gezinnetje uit eten geweest...was gezellig en erg lekker![]()
Nu is de bende naar Oss en ben ik lekker de Dogwhisperer aan het kijken
Jeejquote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef Californium het volgende:
en deze week wordt het extra hard werken, want dit vak is volgens mij heel erg moeilijk!
dat is het nadeel van twee-weken-vakken... tentamen komt er altijd alweer bijna aanquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Jeej, tentamen komt er nu alweer aan
Leuk is datquote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef Californium het volgende:
Dacht ik nog een nog even een rustig avondje te hebben, lees ik op bb dat er aantal artikelen zijn geplaatst die maar even gelezen dienen te worden voor de start van het eerste college (= morgen 09.45)
en deze 2 weken wordt het extra hard werken, want dit vak is volgens mij heel erg moeilijk!
Idd heel erg irritant. Wij hebben er nu drie gekregen voor 3 colleges, ben benieuwd wat we voor de andere colleges nog gaan krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Leuk is dat
Heb nu ook allemaal van die vakken waar we per week 2-5 artikelen voor moeten lezenBen het niet gewend, en wil er eigenlijk ook niet aan wennen
Net trouwens de eerste kant van een van de speakers gefineerd, is de achterkant geworden. Op zich nog niet ontevreden, maar er zit wat lijm op de zichtkantDus nou moet ik dat helemaal weg gaan schuren
quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
En schuren in de 'woon'kamer = niet slim
Ditquote:Op maandag 26 september 2011 09:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, we kunnen er weer tegenaan deze week.
Kort ende vlot pittig kapsel?quote:Op maandag 26 september 2011 09:02 schreef Californium het volgende:
[..]
DitTas pakken en naar mijn eerste college van vak 3 van dit jaar toe! En hopelijk straks nog even naar de kapper, wordt wel tijd!
Altijdquote:Op maandag 26 september 2011 09:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kort ende vlot pittig kapsel?
Waarvan?quote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef Californium het volgende:
Pffff... Ik snap ee helemaal niets meer van... :/
En m'n jongen. Hoe ging jouw tussentijdse practicumtoets dinges?quote:Op zondag 25 september 2011 23:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Geen weekendov en amper geld. En er reden geen treinen tussen Den Bosch en Oss.
Ik kan in een kwartier niet eens mijn zak scheren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
TopdagjeUurtje overgewerkt, vrijdag eerder weg gaan gecompenseerd. Daarna lekker geboard! en ook hard gevallen
![]()
En daarna naar de kapper! dat was echt een record. Zitten, en 15 minuten later weer weg lopen
Ehm, we mochten ons boek en practicumhandleiding erbij houden. Het waren 4 vragen en ze moesten allemaal uitgebreid worden beantwoord (uiteindelijk resultaat was 4 a4'tjesquote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef Californium het volgende:
Wat voor een vragen krijg je dan op zo'n toets?
Dat dacht ik ook bij vraag 1! Vanaf vraag 2 vond ik het saaiquote:Op maandag 26 september 2011 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
1) mitochondria + chloroplasten
de rest: botanica
wat een mongolenreacties zegquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)ter-van-Nijmegen.ece
Dag Thom de Graaf!
quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verder ga ik morgen nog vrij proberen te vragen voor 11 oktober Mikkie, als Swarmi dan ook kan?
Ik stap op als men niet direct zelf een burgemeester kan worden en toen werd ie een niet direct gekozen burgemeester. Duidelijk een geval van de partij voor de weekdieren.quote:Op maandag 26 september 2011 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat een mongolenreacties zegweten niet eens van welke partij die af komt
11 oktober kan ik niet juist omdat het een dinsdag is.quote:Op maandag 26 september 2011 22:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja je hebt natuurlijk wel te maken met pieken en dalen enzo, en er worden ook iedere dag wel mensen afgeschaald volgens mij, maar verder weet ik het ook niet zo.. Ach ja, ik regel het dan zelf wel
Hoop wel dat 11 oktober vrij vragen nog kan aangezien het eik 2 weken van te voren moet en het morgen dinsdag is.
je had toch net nieuwe of waren die nog niet af?quote:Op maandag 26 september 2011 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag de bovenkant, en net de voorkant van de speaker gefineerd. Ben alleen bovenop op het hoekje door mijn fineer heen gegaan met schurenEn dat terwijl ik het heel rustig deed, snap echt niet dat ik er zo snel door was
Nouja, straks met een beetje blanke lak met schuurstof maar fixen. Heb ze wel zo uit weten te lijnen dat het patroon van de voorkant in de bovenkant doorloopt
Feestje voor de Fok elite, of watquote:Op maandag 26 september 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
11 oktober kan ik niet juist omdat het een dinsdag is.
Eventueel kan de 12e ook hè. Weet niet hoe de rest dan zit?quote:Op maandag 26 september 2011 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Verder ga ik morgen nog vrij proberen te vragen voor 11 oktober Mikkie, als Swarmi dan ook kan?
Nou, vertel eens dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Goedemorgen
Zooooo f-ing vreemd gedroomd
Nicole Ritchie (die eruitzag als Nelly Furtado) en Paris Hilton waren vermoord en ik was op onderzoek uit ten midden van een stel rellen in een grote stad. Een stel maten van me waren er, een grote fik en heel veel glasscherven.quote:
Docent mag er wmb gewoon van uit gaan dat student full-time beschikbaar is voor de studie, je staat toch als voltijdstudent geregistreerd?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:16 schreef Californium het volgende:
Ik weet niet of dat gaat lukken, maar als dat wel gaat lukken zal ik m toch welleens vertellen dat ik ook andere dingen naast de studie moet doen!En dat ik die dingen van tevoren moet weten
Zoals rijles ofzo
Ik vind het ook wel belachelijk. Er wordt ook nooit rekening gehouden met het feit dat je andere vakken zou kunnen volgen etc.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Docent mag er wmb gewoon van uit gaan dat student full-time beschikbaar is voor de studie, je staat toch als voltijdstudent geregistreerd?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nicole Ritchie (die eruitzag als Nelly Furtado) en Paris Hilton waren vermoord en ik was op onderzoek uit ten midden van een stel rellen in een grote stad. Een stel maten van me waren er, een grote fik en heel veel glasscherven.
Ja, dat dus.
Sucks!quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor geen meter geslapen. Steeds dutjes van een kwartier.
Balenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor geen meter geslapen. Steeds dutjes van een kwartier.
Ik denk dat je één van de weinige mensen bent die dat vindtquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
Hee Rituals, we worden buren
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, luitjes!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
WIJ HEBBEN EEN APPARTEMENT
oh my, eerst dachten we van niet, en toen scrolde we één verder en dat waren onze punten en en en.. Dit voelt zo onwerkelijk
Fulltime betekent 40u per week. Dat betekent dat je ook andere dingen kan plannen en dat een docent dus niet hoeft te verwachten dat je geen andere verplichtingen hebt en dus 'zomaar' tijd kan vrijmaken voor zijn vak. Een bepaalde mate van commitment mag je verwachten, maar het moet wel een beetje te doen blijven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Docent mag er wmb gewoon van uit gaan dat student full-time beschikbaar is voor de studie, je staat toch als voltijdstudent geregistreerd?
I lol'dquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je één van de weinige mensen bent die dat vindt
Leuk! Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:11 schreef IrishBastard het volgende:
Hee Rituals, we worden buren
[ afbeelding ]
Nou.. met de bureaucratie in Nederland....quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar dan zitten we nog met de mijnes, maar goed ze had toch gezegd dat als ze niet binnen waren we contact moesten opnemen.. Sowieso als vandaag niet meetelt, komen ze uiterlijk dinsdag binnen en we hebben dinsdag tot 19.00 de tijd duskomt hoe dan ook goed, ze gaan je zo'n appartement toch niet weigeren omdat zo'n formulier een dag later binnen komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ideaal! Als jullie hulp nodig hebben hoor ik het welquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En een week voor de herfstvakantie!
Ze kunnen nog wel iemand gebruiken om de auto met aanhanger te rijden!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ideaal! Als jullie hulp nodig hebben hoor ik het wel.
* Rituals trekt het aanbod snel weer in.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze kunnen nog wel iemand gebruiken om de auto met aanhanger te rijden!
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat zou yashi doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zal ik morgen even doen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, misschien niet zo groot als Welgelegen, maar in ieder geval wel maar twee jaar oud
Rituals, zou jij anders eens bij de huidige bewoners kunnen polsen of ze nog dingen willen laten staan? Dan kun je mijn nummer gewoon doorgeven
Ik kreeg netjes een briefje van de vorige bewoner en ik had ook een briefje achter gelaten voor de nieuwe bewoner. Anders heb je wss toch mooi een gratis laminaatvloertje gescoord?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:54 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, misschien niet zo groot als Welgelegen, maar in ieder geval wel maar twee jaar oud
Rituals, zou jij anders eens bij de huidige bewoners kunnen polsen of ze nog dingen willen laten staan? Dan kun je mijn nummer gewoon doorgeven
/carequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Yeey.. 7.5 voor m'n tentamen geomicrobiologie + verslag/inzet/meetrapport.
quote:
Laminaat niet hoeven leggen scheelt zoveelquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg netjes een briefje van de vorige bewoner en ik had ook een briefje achter gelaten voor de nieuwe bewoner. Anders heb je wss toch mooi een gratis laminaatvloertje gescoord?
Nu is iemands grootste kopzorg welke auto hij moet nemen naar zijn juwelier.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vroeger in de oorlog, toen waren er tenminste nog intensieve zorgen
Ik had dinsdagavond (dag van de uitslag) meteen aangebeld bij de vorige bewoonsterquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kreeg netjes een briefje van de vorige bewoner en ik had ook een briefje achter gelaten voor de nieuwe bewoner. Anders heb je wss toch mooi een gratis laminaatvloertje gescoord?
muren mogen wel gewit zijn, het plafond niet? beetje hypocriet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:05 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, gaat me er vooral om welke kleuren de muren eventueel zijn, en wat er op de vloer ligt.
Als ze teveel voor die laminaatvloer willen hebben (als dat er in ligt) gooi ik er zelf wel een vloertje in, en we willen de muren gewoon wit hebben (of we moeten het wel echt tof vinden wat ze er van gemaakt hebben).
Spiegels aan het plafond mogen blijven hangen, mits schoon.
ik was 300 kwijt voor 22m2 inc plinten, gewoon van de ikea en is nog steeds mooiquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef Rituals het volgende:
Ik weet dat m'n ex zo'n ¤500,- heeft betaald voor z'n vloer + ondervloer + plinten (één van de goedkoopste van IKEA).
Prima prijs. Volgens mij is is dit 40m2 (incl. badkamer waar natuurlijk geen laminaat hoeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was 300 kwijt voor 22m2 inc plinten, gewoon van de ikea en is nog steeds mooi
Met of zonder ondervloer?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik was 300 kwijt voor 22m2 inc plinten, gewoon van de ikea en is nog steeds mooi
zonder, want er lag een dun laagje tapijt wat daarvoor prima diendequote:
Het is ongeveer 44m2, dus dan ben je 311 euro kwijt. Maar dan heb je wel het goedkoopste vloertje met de minste kleurkeuzequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
¤ 3.49 / m² laminaat + ¤ 3.59 / m² ondervloer is de goedkoopste optie bij de ikea. Dat is ¤7,08 / m²
Hier (geen shhn) mocht dat niet. Volgens mij hebben ze bij de SSHN niet echt zoveel eisen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zonder, want er lag een dun laagje tapijt wat daarvoor prima diende
Daar is maar één kleur van en dan heb je niet eens de plintjes meegerekend!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het is ongeveer 44m2, dus dan ben je 311 euro kwijt. Maar dan heb je wel het goedkoopste vloertje met de minste kleurkeuze
Dat had ik dus ook vorige week. Screw that, stom moeilijk spel!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:23 schreef Mikkie het volgende:
Zit ik weer even oldschool te Tiberian Sunnen... de tering zeg. Kies je een map met vier tegenspelers. Eentje roei je uit wil je aan de tweede beginnen en dan keren ze zich ineens met z'n drieën tegen je. Fuck die AI, daar is niet tegenop te spelen.
Het is niet enorm moeilijk, maar op die manier wel lastig. Gaan ze met z'n drieën coördineren en tegelijkertijd hun Ion Cannons en Multi-Missiles afvuren. Dat was in vijf seconden m'n Construction Site en War Factory kwijt. Ja, toen was het wel gebeurdquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook vorige week. Screw that, stom moeilijk spel!
Wat is het leven toch zwaarquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is niet enorm moeilijk, maar op die manier wel lastig. Gaan ze met z'n drieën coördineren en tegelijkertijd hun Ion Cannons en Multi-Missiles afvuren. Dat was in vijf seconden m'n Construction Site en War Factory kwijt. Ja, toen was het wel gebeurd.
En dat terwijl ik de helft al had uitgeroeid.
Boooh gek. En jij maar denken dat ze het in Afrika zwaar hebben!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is het leven toch zwaar
In Afrika schieten ze vanaf de heup en iedereen draagt dezelfde kleur! Dat is pas lastig C&C spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Boooh gek. En jij maar denken dat ze het in Afrika zwaar hebben!
Het is een leuk onderzoeksgebiedquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik denk dat je één van de weinige mensen bent die dat vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
En.. interessant?quote:
Dan ook maar insgelijks: ''/care''quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:07 schreef motorbloempje het volgende:
Boh, en ik heb dus misschien eindelijk een baan!Heb meteen het secretariaat van het enige department gestalkt waarvan ik nog niets weet qua collegetijden, hopelijk weten die morgen meer, dan kan ik donderdag meteen bellen om werkdagen af te spreken
bij de M&S dus, waar ik in juli heb gesolliciteerd
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is een leuk onderzoeksgebiedProbeer eens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Het is een leuk onderzoeksgebiedKanker lijkt mij ook een superinteressant onderzoeksgebied. Sowieso veel medische onderzoeksgebieden zijn vaak interessant voor bijna alle biologen. Ik heb tot nu toe nog bijna geen enkele bioloog gesproken die echt te spreken was over plantjes of geomicrobiologie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Californium op 27-09-2011 20:18:03 (Had 1 woord teveel weggehaald :P ) ]Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef Californium het volgende:
Jij bent een hardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
Maarja, zullen wel de inzichten zijn die je alleen kan verkrijgen als je er zelf wetenschappelijk mee bezig bunt.
Ik ben geen puber neequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zit te wachten op de bitchfight die er niet gaat komen..
Ik vind trouwens ook dat als mensen oud zijn dat er ergens een eind aan moet komen....maar de echte reden dat men nooit een medicijn zal vinden voor kanker wat echt kanker volledig uitroeit is natuurlijk gewoon geld...De hele medische industrie draait maar om 1 ding uiteindelijk...en dat is geldquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:23 schreef Californium het volgende:
Ja hoor! En ik vind het ook heel kut, maar het gebeurd nu eenmaal en dat zal ook altijd zo blijven.
Correctie: de hele farmaceutische industrie draait om geld. Niet alle medici zijn geldwolven.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind trouwens ook dat als mensen oud zijn dat er ergens een eind aan moet komen....maar de echte reden dat men nooit een medicijn zal vinden voor kanker wat echt kanker volledig uitroeit is natuurlijk gewoon geld...De hele medische industrie draait maar om 1 ding uiteindelijk...en dat is geld
Klopt, maar de echte reden dat er geen medicijn voor te vinden zal zijn is, denk ik, dat elke kanker uniek is en er geen enkel medicijn zou zijn dat voor iedereen werktquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vind trouwens ook dat als mensen oud zijn dat er ergens een eind aan moet komen....maar de echte reden dat men nooit een medicijn zal vinden voor kanker wat echt kanker volledig uitroeit is natuurlijk gewoon geld...De hele medische industrie draait maar om 1 ding uiteindelijk...en dat is geld
Nee, ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:29 schreef Laysa het volgende:
het lijkt me duidelijk dat ik ziekenhuizen niet als industrie bedoel.....of moet ik dat nog heus gaan uitleggen
En bedanktquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ...van jou had ik ook niets anders verwacht
Sorry hoor ..quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee want je vond het nodig om het te ''corrigeren''
op de bank hier, kom je langsquote:
sttt niet vertellen, ik doe nog een pogingquote:
mag ikquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sttt niet vertellen, ik doe nog een poging
Tot wat.....Cali verleiden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sttt niet vertellen, ik doe nog een poging
Ze zijn goed op weg, maar dat zal zeker niet binnen nu en 20 jaar gaan gebeuren. Er zijn zoveel factoren van toepassing en zoals ik zei: elke kanker is uniek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:33 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar Cali; denk je echt dat het hele biologische mechanisme achter kanker niet precies zal worden blootgelegd?
Hmhm, dacht al wel dat het lang zou gaan duren. Ja, ook al die verschillende triggers zitten in de weg of niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze zijn goed op weg, maar dat zal zeker niet binnen nu en 20 jaar gaan gebeuren. Er zijn zoveel factoren van toepassing en zoals ik zei: elke kanker is uniek!
Hoezoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
Maaruhhh...Gaan jullie nog Bio farmacologie studeren?....
Ehm.... Weet niet wat je precies hiermee bedoelt, maar veel factoren. Lees je maar eens inquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hmhm, dacht al wel dat het lang zou gaan duren. Ja, ook al die verschillende triggers zitten in de weg of niet?
Ehm nee... Ben ik niet zo vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
Maaruhhh...Gaan jullie nog Bio farmacologie studeren?....
Ik bedoelde meer de omgevings-factoren inderdaad, ''triggers''. Meeste mensen associëren altijd roken met longkanker bijvoorbeeld, etc. Maar al die honderden andere factoren die nog niet bekend zijn zullen eerst opgehelderd moeten worden of niet?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm.... Weet niet wat je precies hiermee bedoelt, maar veel factoren. Lees je maar eens in
Pfff.... Op die fiets! Kanker hoeft niet veroorzaakt te worden door een trigger en de trigger is ook niet echt van groot belang. De moleculaire basis is de richtlijn van het meeste onderzoek.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de omgevings-factoren inderdaad, ''triggers''. Meeste mensen associëren altijd roken met longkanker bijvoorbeeld, etc. Maar al die honderden andere factoren die nog niet bekend zijn zullen eerst opgehelderd moeten worden of niet?
Wordt er dan niet verwacht dat je in het bedrijfsleven gaat werken? Ik ben persoonlijk meer van het fundamentele onderzoek (wat gebeurd er? ipv hoe lossen we het op?). Of doen ze dat ook? nooit echt op ingelezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
Mn broer en mn schoonzus hebben dat beiden gestudeerd en zijn ook gepromoveerd...Boeiend hooren hendig
Oh, ok. Dus voor de behandeling zijn de environmental triggers eigenlijk niet zo van belang? Het gaat dus meer om de moleculaire mechanismen dan om de aanzet. Ben jij momenteel ook bezig met de moleculaire signalering, etc. die cellen aanzet tot wildgroei?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Pfff.... Op die fiets! Kanker hoeft niet veroorzaakt te worden door een trigger en de trigger is ook niet echt van groot belang. De moleculaire basis is de richtlijn van het meeste onderzoek.
Pff... wil je dit allemaal via fok bespreken?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Dus voor de behandeling zijn de environmental triggers eigenlijk niet zo van belang? Het gaat dus meer om de moleculaire mechanismen dan om de aanzet. Ben jij momenteel ook bezig met de moleculaire signalering, etc. die cellen aanzet tot wildgroei?
Neequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Pff... wil je dit allemaal via fok bespreken?
nope, maar dit is ook niet handig, mensen komen hier niet om onze gedetaileerde discussies te lezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het gewoon interessant ^^.. Heb jij een andere optie?
Ze zijn beiden idd in de farma industrie terecht gekomen, maar je kan er ook voor kiezen om bv in een ziekenhuis te gaan werken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Wordt er dan niet verwacht dat je in het bedrijfsleven gaat werken? Ik ben persoonlijk meer van het fundamentele onderzoek (wat gebeurd er? ipv hoe lossen we het op?). Of doen ze dat ook? nooit echt op ingelezenals ik ooit nog tijd en geld heb om door te gaan...
Nee, dat klopt. Maarja, misschien doe ik je is een keer een DM ofzo als ik vragen hebquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
nope, maar dit is ook niet handig, mensen komen hier niet om onze gedetaileerde discussies te lezen
Klinkt dan erg breed idd! Zal er eens naar kijken. geloof toch niet dat ik voorlopig uitgestudeerd ben, moet ook nog een aantal vrije deel vakken doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze zijn beiden idd in de farma industrie terecht gekomen, maar je kan er ook voor kiezen om bv in een ziekenhuis te gaan werken.
Maar mijn broer is reseacher....dus die kijkt ook zeker naar het: wat gebeurd er? gedeelte
DM mag, maar niet nu, moet me nu even inlezen over stressquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maarja, misschien doe ik je is een keer een DM ofzo als ik vragen heb. Als je het niet erg vindt natuurlijk.
Haha, is goedquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:49 schreef Californium het volgende:
[..]
DM mag, maar niet nu, moet me nu even inlezen over stress
Fuckin deadline om 12 en kheb nog niks op papier! STRESS!!11!11!1quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, is goed.
Wat is er met stress?
Da's kutquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Fuckin deadline om 12 en kheb nog niks op papier! STRESS!!11!11!1
Hendigquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Iets met cortisol, leuke receptoren, delen van de hersenen en depressiequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:52 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders daarmee pimpenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat zo fijn is aan een abo? Je kunt hele dingen gewoon overslaan gratis en voor niets het is het geld waard
Nouhou.. ik wil ook datquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Iets met cortisol, leuke receptoren, delen van de hersenen en depressieTo zover wat ik snap van deze course
Ik heb geen pimpabo andersquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders daarmee pimpen
Wat sla je precies over? Toch niet al mijn posts hequote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Weet je wat zo fijn is aan een abo? Je kunt hele dingen gewoon overslaan gratis en voor niets het is het geld waard
Ah, kankerreclamequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:07 schreef Californium het volgende:
Nu mis je wel die keigoede reclamedinges over uitvaartverzekeringen
Wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:14 schreef BGTes het volgende:
Dit is dan ook wel een ontzettend kankeronderwerp natuurlijk!
(oh en moblo: Er is een ONTZETTEND betweterige eerstejaars die nu al een soort ruzie heeft met de Haan omdat ze overal tegenin ging enzo. Moe je bij de Haan natuurlijk niet doen)
Die moest werken hèquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Californium het volgende:
Vraag me af of yasha de floorplanner al af heeft?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Iets met cortisol, leuke receptoren, delen van de hersenen en depressieTot zover wat ik snap van deze course
Succes![]()
Daarmee welquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Schrijf gewoon een kankeressay, klaar...
Dat was al wat ik vermoedde inderdaad. Stukje 'geef het beestje een naam'quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:36 schreef Californium het volgende:
Idd onderzoek naar kanker pas echt van de laatste jaren. Vroeger kende men dat niet en ook de dokter wist het niet goed vast te stellen en waren ze ook medisch niet zo ver
. Vroeger werden mensen ook niet zo oud he
Yasha heeft gewerkt tot 22.00quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef Californium het volgende:
Vraag me af of yasha de floorplanner al af heeft?
Dan ben je straks in ieder geval zo thuisquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Yasha heeft gewerkt tot 22.00Tegenover onze toekomstige woning
Je bent echt een meisje van de principes hequote:Op dinsdag 27 september 2011 22:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
JaHad ook aangegeven niet meer tot 22.00 te willen werken ivm naar huis fietsen, en kwam me vandaag vertellen dat dat in principe goedgekeurd is, maar meteen maar doorgegeven dat dat in principe niet nodig is
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Javraag me af wat ik met jou doe
Ik dacht neuckenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk die trekt hem tijdens woeste seks bijna uit elkaar alsof het een lappenpop is.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeuhh, dat zit er na meer dan twee en half jaar niet meer in
Kan ik in ieder geval snel porno downloaden. Zo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef IrishBastard het volgende:
Op naar 100/100 of 1000/1000 voor de internetverbinding trouwens
Fixed that.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we eindelijk sex op de wasmachine hebben
Of op het keukenblok. Of op het franse balkonquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kunnen we eindelijk sex op de wasmachine hebben
Als we sex zouden hebben
HD streamen. Met je downloaden dat is zo 2004!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Kan ik in ieder geval snel porno downloaden. Zo.
True that.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HD streamen. Met je downloaden dat is zo 2004!
Ja, heel die wasmachine onder het aanrecht uit sjorren, seks hebben, wasmachine terug duwenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Been there done that
niet hier in huis hoor dup![]()
Whehe sjorrenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:09 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, heel die wasmachine onder het aanrecht uit sjorren, seks hebben, wasmachine terug duwen
ik moest grinnikenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel echt een belachelijk matige grap, als je daar om moest lachen
Dit doet alleen in het begin even zeer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |