Meh, hij werkt verder wel perfect. Maar USB poortstoring heb ik ook overwogen, maar de eerdere BSODs die ik kreeg deden me al vermoeden dat het het geheugen zal zijn (het gebeurt namelijk altijd bij geheugenintensieve acties, zoals nu dus FLAC encoden->streamen, Java gebruik, met 100mbit downloaden).quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Klinkt eerder als storing bij de USB poorten dan.
Waarom doe je dat dan niet? Aanzetten en na een tijdje de resultaten bekijken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, hij werkt verder wel perfect. Maar USB poortstoring heb ik ook overwogen, maar de eerdere BSODs die ik kreeg deden me al vermoeden dat het het geheugen zal zijn (het gebeurt namelijk altijd bij geheugenintensieve acties, zoals nu dus FLAC encoden->streamen, Java gebruik, met 100mbit downloaden).
Eigenlijk zou ik gewoon een memtest moeten doen
Dan jat je de apparatuur van Yasha^5 toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:10 schreef IrishBastard het volgende:
'Een tijdje' is een aantal uurDraai nu een test op het geheugen dat over is (het andere zou toch moeten werken
) en moet ondertussen een opdracht maken
Mijn idee! Of als ik al aan de deur stond. Maar goed, dan maar wat andere nuttige zaken doen vandaag.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat wordt dan doordeweeks! En beter nu er achter komen dan in de trein!
Dat zou ik eigenlijk ook moeten gaan doen. Over een kwartiertje ofzo!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:39 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Mijn idee! Of als ik al aan de deur stond. Maar goed, dan maar wat andere nuttige zaken doen vandaag.
Ja, nog een kwartiertje!quote:
Tweede beeldscherm?quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef Meesterchef het volgende:
Even soggen en in de stad een nutteloze aansluiter halen voor een tweede beeldscherm
IB bakt ze wel!quote:
Op m'n main desk zeg maarquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tweede beeldscherm?![]()
Waar ga je ergens die duo-opstelling neerzetten dan?
Ja, dat heeft mijn oude kaart ook gewoon dubbele aansluiting. Twee keer kutbeeld voor de prijs van eenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:24 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Op m'n main desk zeg maarAansluiting gekocht van 15 euro die ik helemaal niet nodig had want die zat al gewoon op de kaart
Weer (paar weken terug ook al) een huis dat gesloopt gaat worden dat in de fik stond. Zal wel geen toeval zijnquote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Swine het volgende:
Staat jullie huis in de fik IB?
Laat maar, verkeerde dijk.
Nice!quote:Op zondag 25 september 2011 16:49 schreef Laysa het volgende:
Wat boffen we toch met dit weer...lekker de deur open....En gisteravond was het gewoon zwoel.
We zijn gisteravond lekker onverwachts met mijn moeder, mn broer en zijn gezinnetje uit eten geweest...was gezellig en erg lekker![]()
Nu is de bende naar Oss en ben ik lekker de Dogwhisperer aan het kijken
Jeejquote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef Californium het volgende:
en deze week wordt het extra hard werken, want dit vak is volgens mij heel erg moeilijk!
dat is het nadeel van twee-weken-vakken... tentamen komt er altijd alweer bijna aanquote:Op zondag 25 september 2011 18:00 schreef Swine het volgende:
[..]
Jeej, tentamen komt er nu alweer aan
Leuk is datquote:Op zondag 25 september 2011 17:40 schreef Californium het volgende:
Dacht ik nog een nog even een rustig avondje te hebben, lees ik op bb dat er aantal artikelen zijn geplaatst die maar even gelezen dienen te worden voor de start van het eerste college (= morgen 09.45)
en deze 2 weken wordt het extra hard werken, want dit vak is volgens mij heel erg moeilijk!
Idd heel erg irritant. Wij hebben er nu drie gekregen voor 3 colleges, ben benieuwd wat we voor de andere colleges nog gaan krijgenquote:Op zondag 25 september 2011 18:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Leuk is dat
Heb nu ook allemaal van die vakken waar we per week 2-5 artikelen voor moeten lezenBen het niet gewend, en wil er eigenlijk ook niet aan wennen
Net trouwens de eerste kant van een van de speakers gefineerd, is de achterkant geworden. Op zich nog niet ontevreden, maar er zit wat lijm op de zichtkantDus nou moet ik dat helemaal weg gaan schuren
quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef IrishBastard het volgende:
En schuren in de 'woon'kamer = niet slim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |