Uiteraard. Die is ook beter dan deze.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Once upon a time in Mexico hoort er ook nog bij, wist je dat?.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Die is ook beter dan deze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.imdb.com/title/tt0478304/
Helemaal mee eens. Vond de remake ook niet zo veel slechter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Let Me In
Ik snap niet zo waarom er zo werd gezeken op de Amerikaanse remake. Ik heb het boek gelezen, ik heb de originele film gezien, en ik vond deze Amerikaanse versie absoluut niet slechter. Hetzelfde benauwende sfeertje, maar met betere special effects. Wat ranziger, meer bloed, maar daar heb ik ook geen problemen mee. Er zijn een paar verhaallijnen weggesneden, maar dat resulteert in een heel rustig verteltempo en een verhaal dat zich echt richt op de twee hoofdrolspelers zonder te worden afgeleid.
idd. al heb ik mexico maar 1 keer gezien maar die was kwa stijl ook heel anders, toch?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]serieus? once upon a time in mexico vond ik echt een tegenvaller in vergelijking met El Mariachi en Desperado
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben aan het einde weggedompeld dus op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef hem een 4
Heb deze film ook gezien. Of beter gezegd, een poging gedaan. Kwam niet verder dan minuutje of 20.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:41 schreef Deckard het volgende:
Rubber 6.5 / 10
Vermakelijke film over een seriemoordende autoband. Was een groot risico toen ik hem kocht omdat deze film ook wel gewoon kut kon zijn. De humor brengt hem gewoon over de streep dat hij leuk is. Volgens mij denken teveel mensen er te serieus of te diep over na. Ja, er worden punten aangesleept over hoe films en publiek werken maar echt diep wordt daar niet over gegaan. De moeite waard om te kijken, maar verwacht geen overdonderende film. Je wordt alleen de eerste paar minuten tot na de speech op het verkeerde been gezet.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:32 schreef penny-wise het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren gekeken. Wat weer een afknapper. Hetzelfde idee gekeken als The Adjustment Bureau. Goede recensies maar een onzinverhaal 1ste klas. Plot met gaten en wendingen die nergens op slaan...
Bijv:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben aan het einde weggedompeld dus op het eindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef hem een 4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:26 schreef invine het volgende:
[..]Ja, klopt, maar vond het net allemaal te makkelijk gezocht. Maar goed, dat is mijn mening gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:11 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar vond het net allemaal te makkelijk gezocht. Maar goed, dat is mijn mening gelukkig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]Het is een film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:58 schreef Roces18 het volgende:
[..]Daarom vroeg ik me ook afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: