Volgende keer meeposten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zag laatste 20 min. en ik vond het best goed
Met mij gaat het best aardig, erg drukke week gehad opw erk though
Dat en de foto's van de gang van oh-oh bekijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik zal eens kieken of ik het kan zien
Koen; neh ik gebruik FB alleen voor Farmville
Whehe, scherpquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en de foto's van de gang van oh-oh bekijken
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zettenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer meeposten?![]()
Ah, lekker bijtanken in het weekend dus
Farmvillequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik zal eens kieken of ik het kan zien
Koen; neh ik gebruik FB alleen voor Farmville
Ja is ook irritant, daarom gebruik ik het enkel voor het spel, maar oh-oh was lief genoeg om toe te voegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Farmville
Irritante berichten van sommige FB-ers
duurde tijd voordat ik door had dat je dat kan blokekren
Ah ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zetten
Ik heb de laatste tijd die talentenshows laten schieten, maar dit vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zetten
ik ben het eigenlijk eerst gaan gebruiken voor contact met mijn overzeese familiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is ook irritant, daarom gebruik ik het enkel voor het spel, maar oh-oh was lief genoeg om toe te voegen
Hehe, ik wilde er al naar vragenquote:
maar morgen wel weer vroeg opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde er al naar vragen
Dat is wel leuk om iemand van vroeger te zien en kijken hoe ver ze komt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd die talentenshows laten schieten, maar dit vind ik wel leuk.
Wel raar dat ik mijn oud-klasgenote past herkende nadat haar naam werd genoemd. Maar goed, ik heb het filmpje vooraf en de optredens laten schieten om net als de jury te letten op alleen de stem..
Maar goed we zaten bij elkaar in de klas in het schooljaar 98-99 en ze is wel wat afgevallen moet ik bekennen, maar ze had toen wel de uitstraling waardoor ook wat bredere vrouwen (echt dik was ze ook weer niet) aantrekkelijk zijn.
Ah ja, ik ben ook vroeg opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar morgen wel weer vroeg op
Sinds zoonlief op voetballen zit is uitslapen alleen nog op zondag mogelijk
zondag weer ervan genieten, koters beneden gamen en wij wat langer kunnen liggenquote:
wie was dat dan Bos (ik heb niet de hele TVOH uitzending gezien)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Bos81 het volgende:
Jazeker. Al heeft ze al aan meerdere shows meegedaan. Heb haar dus een jaar of 5 geleden nog gezien bij Popstars (Nou eigenlijk bij Kopspijkers, toen kwam een moment van haar voorbij).
Maar goed ook in die vijf jaar is ze flink veranderd
Slaap lekker Bos!quote:
Ik ben benieuwdquote:Morgen opent burgemeester Rob van Gijzel in Eindhovens Chinese zusterstad Nanjing het Van Gogh Vriendschapspark. Van Gijzel draagt dan de door Eindhoven en de provincie bekostigde, typisch Nederlandse gebouwen over: een langgevelboederij, een watermolen (een kopie van de Opwettense uit Nuenen), een windmolen en een kapel, omgeven door Brabants landschap. In ruil hiervoor krijgt Eindhoven een typisch Chinees theehuis. Maar waar dat moet komen, weet de gemeente nog niet.
Sure thing, maar ik neem geen telefoon mee als ik 4 minuten weg ben naar de Appie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Maak nou toch es gewoon stiekem een foto mens!
Leuk, want nu ben ik benieuwd haha!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sure thing, maar ik neem geen telefoon mee als ik 4 minuten weg ben naar de Appie.
En het is een meisje dat er alleen op Zaterdag zit en ik ben er zelden in het weekend, maar ga haar kieken als ik haar weer eens zie
Het is echt een kopie van de zijkantquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk, want nu ben ik benieuwd haha!
Ja het was goedquote:
Oeh wat leuk! Veel plezier en show ze!quote:Op zondag 25 september 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Zoooo, ik geloof dat ik eindelijk klaar ben met alles, zelfs mn kleren liggen al klaar voor morgen. Normaal let ik dr niet zo op, maar ik moet een hond van een ander voorbrengen, dus nu maar wel ff over nagedacht![]()
Ik zou eigenlijk beter kunnen gaan slapen nu geloof ik, wekker gaat morgen vroeger dan op een werkdag, en de show is hier 5 minuten vandaag met de oto
Leuk Lut, ik heb er vroegah ook redelijk wat gemaakt, welke kleur en vorm doe je?quote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef Lutte het volgende:
Productief dagje! Huiswerk, caviakooi en ben nu een pannenlap aan het haken.
Gewoon wit, allemaal stokjes, niets bijzonders.. Moet leren haken vanwege een ander projectje, dus simpel beginnen!quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Lut, ik heb er vroegah ook redelijk wat gemaakt, welke kleur en vorm doe je?
Ik zit zo'n pompom te fröbelen, heb net de uitleg weer op internet even gezocht, was het kwijt na al die jaren![]()
Ja precies! Ik was net even kwijt hoe je hem ook alweer moest openen en vastmaken, idd dat draadje. Lekker knøterenquote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
En die zijn leuk! Van twee bierviltjes toch, gat er in, wol erdoor en dan touwtje tussen de viltjes en knopen?
Heerlijk hè? Daarom houd ik zo van de winter, lekker met een kop thee en een leuke programma aan de frutsel.quote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik was net even kwijt hoe je hem ook alweer moest openen en vastmaken, idd dat draadje. Lekker knøteren
Ja dat zat ik dus net te denken! De woonkamer wordt wat donker en ik ga zo warme choco maken en lekker tv kieken en doorknutselenquote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Daarom houd ik zo van de winter, lekker met een kop thee en een leuke programma aan de frutsel.
En nou heb ik morgen drie tussenuren in mijn eentje, dus denk dat ik het spul maar mee naar school neem
Hebben je pompons nog een doel?
Jup, ik kan daar echt van genieten hahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zat ik dus net te denken! De woonkamer wordt wat donker en ik ga zo warme choco maken en lekker tv kieken en doorknutselen
Whehe, in 3 uur kun je wel even een momentje doorhaken ja
Ik heb ooit op de basisschool zo'n pompon met daarboven een hartje (+ foto) gemaakt (vaderdag denk ik, m'n vader had hem jaren in de auto hangen), die wil ik nu maken voor thuis en/of in de auto, en misschien eentje weggeven. Eerst ff kieken hoe het resultaat is.
Ik heb dikke bollen wol van de Action, ben ook benieuwd hoe dat bevalt, als het wat is wel leuk voor andere breisels te gebruiken, kost geen fluit.![]()
Hoe ging het showen? En nog een foto ingeleverd voor de wedstrijd? En? En? En?quote:Op zondag 25 september 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Freubelen
Show was leuk, ik ben kaput wie hund, echt, pffff, non stop gelopen van 8 uur tot 16.45
Daar zit ik al een eeuwigheid over na te denken of het wat zou zijnquote:Op zondag 25 september 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
Heb alleen ervaring met dat wol van de Action met van die verdikkingen erin, die is wel fijn.
Whehequote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt veeeeeeeeel zwabbers gezien vandaag
Klaaaaaaaaaaaaarquote:
Die witte Bedlington, wowquote:
quote:Op zondag 25 september 2011 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
aaaah, ik zie net in de spiegel een paar grijze haren![]()
ik had af en toe al grijze snorharen, maar nu ook al op m'n hoofd, wtf
Daar heb ik goddank dan weer geen ervaring mee, jij wel?quote:Op maandag 26 september 2011 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
Als je het stuk over de migraine weg laat klinkt het meer als een gemiddelde houseparty
oh dat klinkt lekkerquote:Op maandag 26 september 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar heb ik goddank dan weer geen ervaring mee, jij wel?
Ik liep gisteren echt haast kotsend met de honden langs de weg, ogen zo dicht mogelijk, want alle beweging deed zo een zeer aan mn hoofd
Ik mag geen huisdieren, dus heb ik nooit last van katersquote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben gelukkig niet bekend ermee. Ach ja, ik heb mijn katers.
quote:Op maandag 26 september 2011 11:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag geen huisdieren, dus heb ik nooit last van katers
Whehequote:Op maandag 26 september 2011 12:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg wel eens tegen vrouwelijke collega's . Mannen nooit aan beginnen, doe ik ook niet.
Blote kuitjesquote:
spruitjes?quote:Op maandag 26 september 2011 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, het is 20 graden en we eten spruitjes vanavondIk hou d'r zo van
Je weet wel die dingen die de kleur hebben om uit je neus te komen, maar daar te groot voor zijn.quote:
Large is altijd goedquote:
was wel lachen. hebben t er iig goed naar de zin gehad.quote:
Nice, klinkt goedquote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef gomi het volgende:
[..]
was wel lachen. hebben t er iig goed naar de zin gehad.
en zat ook wel in een aardig hotel. op een heuvel met vrij uitzicht op zee aan de ene kant, en op de bergen in t achterland aan de andere kant.
yeah was wel nicequote:
Jaaquote:Op maandag 26 september 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Hey Pis , nemen we nu ook wat bedlingtons op Texel of wat?
Hahahahahahahahahaha jij met je nummers elke keerquote:Op maandag 26 september 2011 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaaIk moest bijna huilen bij die foto met het koppie hangend uit de fietskar (nr 45)
![]()
Anders weet je toch niet exact om welke foto ik zit te jankzakkenquote:Op maandag 26 september 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahaha jij met je nummers elke keer![]()
![]()
Dan sta ik straks bij elke foto te jodelenquote:Op maandag 26 september 2011 16:50 schreef oh-oh het volgende:
En je moet gewoon bij de foto commenten waar je het over hebt![]()
Pgr? Vanwaar?quote:Op maandag 26 september 2011 17:01 schreef Miniem het volgende:
Nieuw account.
Ben de komende tijd iig niet veel meer op Fok te vinden i.v.m voorbereidingen naar examens.
en wat voor examens?quote:Op maandag 26 september 2011 17:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Had ik zin in.
Niet in de examens though.
Das net leuk gekkie!quote:Op maandag 26 september 2011 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan sta ik straks bij elke foto te jodelen
Gotta catch them all.quote:
Waarom zou RN het zijn?quote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef Bos81 het volgende:
Ik dacht al, dit is of PGR of RockNijntje..
Mini..quote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
Gotta catch them all.
Maar dit is geen kloon.
Mijn vaste account voortaan.
[..]
Waarom zou RN het zijn?![]()
Ik sta al in de top 75 volgens mijquote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
ik probeer eerst nog maar in de top 500 te komen
Alvast voor het winterseizoenquote:
Succes met voorbereiden P Mquote:Op maandag 26 september 2011 17:01 schreef Miniem het volgende:
Nieuw account.
Ben de komende tijd iig niet veel meer op Fok te vinden i.v.m voorbereidingen naar examens.
Watskebeurt?quote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef Lutte het volgende:
Mini-M, hoe leuk! En ik had je wel even mooi herkent haha
Was een vreselijke dag trouwens.. Inclusief een hele scène in de kantine, oh ik hou er zo van
Had je nog een rol in de scène?quote:Op maandag 26 september 2011 17:38 schreef Lutte het volgende:
Mini-M, hoe leuk! En ik had je wel even mooi herkent haha
Was een vreselijke dag trouwens.. Inclusief een hele scène in de kantine, oh ik hou er zo van
Ik woon in een grafdorp waar iedereen elkaar kent, en nou zijn er dus allemaal van die lastige 'kringetjes' waarin die iets met die heeft, wat weer een ex is van die en die heeft weer een zus en die heeft van het weekend en ga maar door en door. En dan is dat natuurlijk weer niet waar, blabla. Plus nog dat het deze week kiezen voor buitenlandse reizen is wat al een drama op zich is.quote:
Tuurlijk! Ik was klaagmuur, oppertrooster en ondertussen was ik ook nog met iemand aan het ruziënquote:
Als ik even al mijn psychische problemen vergeet en niet mee tel. Mja misschien wel, maar hoe ik nu ben no way..quote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Lutte het volgende:
Willen jullie nu terug naar de middelbare?
Dat is ook zeker zo, maar daar heb je nu geen fluit aan en dit is gewoon klotequote:Op maandag 26 september 2011 18:26 schreef Lutte het volgende:
Maar Ron zegt altijd dat ik 'later nog wel leer wat problemen zijn' en dat ik me nu aanstel blabla
Ik ook niet echt, heb er wel een cd van. Maar ja dat Muskee een icoon is voor de blues in Nederland, daar hoef je de muziek van Cuby niet echt voor te kennen, Gewoon algemene kennis van nederlandse muziek.quote:
Sterkte Lut, ik voel je! Ook de halve nacht wakker gelegen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 07:49 schreef Lutte het volgende:
Bluuuuh stomme mug heeft me de hele nacht wakker gehoudenZit ook echt onder de muggenbulten. Dit wordt een lange, zware dag.
Succes Vavoet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb door het muggengeluid leren slapen. Soms wel een bult in de nek dan, maar niet zo vaak.
Goedemorgen! Het is weer ziekenhuisdinsdag.
Heb je iets voor je migraine? Ik heb nog Maxalt tabletten liggen, stuk of 5 voor 60 pleuriquote:Op dinsdag 27 september 2011 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Boh, ik heb kloppende ogen , die migraine van zondag wil maar net niet helemaal weggaan, mn hoofd doet nog pijn en nu bonken mn oogjes wat![]()
Succes in t ziekenhuis Dusz!
Nee, nooit gehad ook, zo vaak heb ik het gelukkig niet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je iets voor je migraine? Ik heb nog Maxalt tabletten liggen, stuk of 5 voor 60 pleuri
Het haalt de scherpe randjes er vanaf, al moet ik eigenlijk gewoon plat onder de deken met de gordijnen dicht als het zo ver is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook, zo vaak heb ik het gelukkig niet.
Werkt dat?
Ik heb zondag echt gewoon een od ibu gepopt tot ik zowat out was![]()
Had mn ogenzalf geholpen?
Ik zou er echt eens goed naar laten kijken hoor, ogen vind ik altijd maar eng, als daar iets mee is, brrrrrrr.
Maxalt smelt werkt als een mofo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, nooit gehad ook, zo vaak heb ik het gelukkig niet.
Werkt dat?
Ik heb zondag echt gewoon een od ibu gepopt tot ik zowat out was![]()
Had mn ogenzalf geholpen?
Ik zou er echt eens goed naar laten kijken hoor, ogen vind ik altijd maar eng, als daar iets mee is, brrrrrrr.
Ja maar elk oog is anders, je hebt mensen die niet eens lenzen kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
en die draag ik van 7 tot 1.30 of zo, 7 dagen in de week
Ik denk dat ik met alles volledig naturel moet worden, geen dagcreme, geen mascara, geen lenzen. Nou ik bedank je de koekoekquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
Je moet gewoon nooit meer lenzen natuurlijk, maar ik snap dat je dat geen optie vindt
Dat mag ook wel voor die prijsquote:
Ik heb er nog nooit 1 dag mee geslapen, ik had gewoon zware stapweekendenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Laseren kan bij mij niet , ogen zijn niet stabiel genoeg![]()
Anders wilde ik het echt wel hoor![]()
Mss heb ik nooit last van mn lenzen omdat ik dr gewoon niet mee slaap, en geen make up of creme gebruik
Ik hoor allemaal verhalen van na een aantal jaar weer terug moeten, of meteen terug omdat het in 1x niet goed genoeg was gefixed, neh bedanktquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Laseren kan bij mij niet , ogen zijn niet stabiel genoeg![]()
Oh dat ga ik proberenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:12 schreef oh-oh het volgende:
Als ik jeuk heb leg ik altijd komkommer of iets koels op mn ogen
Komkommer is tha bomb, gewoon altijd je komkommer in de koelkast leggen en dan twee plakjes afsnijden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat ga ik proberenNormaal loop ik met lappen washand
Ja gebruik ik, tenminste tijdens het hooikoortsseizoen, ben nu bijna klaar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Gebruik je wel allergietabletten?
Daar zou je ook al heel simpel mee kunnen testen of het door een allergie komt he
Ik zit ook te denken om het gewoon 12 maanden per jaar door te blijven slikken. Het begint steeds vroegerquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik slik echt van maart tot en met oktober hooikoortstabletten. En als ik te vroeg stop zijn mn ogen altijd het eerste waar ik het merk, dat dan weer wel.
Ja en ik ben echt een knutselkont, dus ik heb altijd wel lijm/verf/plaksels/materiaal in handen en dan werkt niet echt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ben blij dat ik daar geen last van heb, dat lijkt me echt naar!
Ik stond gister te proesten in het konijnenhok en bij Wessel, het leek wel Aprilquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja daar kan ik echt niet tegen hoor, ik hoefde nooit het hok van mn knijn schoon te maken toen ik klein was
Jammer dat het nu nog niet dicht was, maar wel fijn dat er vooruitgang is, dushk!quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaatje was nog klein, vooruitgang! Wond was schijndicht door het eelt, hoopte dat het definitief dicht was natuurlijk.
Ja ik ben ook dikke drama met katten, gelukkig hou ik niet van langharige honden, want bij een Sint Bernard word ik ook niet blij in huisquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben fysiek het allerergste allergisch voor katten.
10 Minuten in een huis met een kat en je kan me wegdragen, dan krijg ik geen lucht meer, dan ga ik echt half dood![]()
Maar goed, das alleen maar fijn en ook meteen een heel goed excuus om nooit bij mensen met katten over de drempel te hoeven.
Koop je zoiets in pleistervorm Vaduschk?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga nog een paar weken intensief verder met het plakken van speciaal vilt onder m'n voet. Zorgt voor herstel en pijnvrij lopen.
Zeelucht is wel echt ideaal jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben ook dikke drama met katten, gelukkig hou ik niet van langharige honden, want bij een Sint Bernard word ik ook niet blij in huis
Op Texel kunnen alle poedels geen kwaad, de zeelucht heelt
Ja, zo kun je het ongeveer noemen. Er zit een soort plakrand die je tegen je voetzool drukt. Eerst knip ik het vilt in de juiste vorm. Ik doe wel eens een fotootje.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Koop je zoiets in pleistervorm Vaduschk?
Ja, ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ongeveer noemen. Er zit een soort plakrand die je tegen je voetzool drukt. Eerst knip ik het vilt in de juiste vorm. Ik doe wel eens een fotootje.
Beste recept voor hooikoorts; varen op de waddeneilandenquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zeelucht is wel echt ideaal ja![]()
Honden heb ik geen last van, en zeker niet als ze niet verharen zoals de poedel
Ah joh, of Sjon het nu doet of Wessel, tis om het even hequote:Op dinsdag 27 september 2011 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof dat we Wessel nog wel ff af moeten richten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, of Sjon het nu doet of Wessel, tis om het even he
Ik vond het wel erg tof zo, ik bleef maar doorlezen. Al was ik meer benieuwd naar de stukjes over Sarah. Een goed boek!quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben gister in 'haar naam was sarah' begonnen, ik vind het maar rete irritant hoe het geschreven is, om en om
Bos, kom er maar in!quote:
Nee?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Heb je dan die jongen met zn streepjespj ook gelezen?
Met een likje Oliehoorn curry kan alles op brood.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:31 schreef oh-oh het volgende:
Frikandellen moeten niet op broodjes , huuuuuuu![]()
Kroketten ftw
Ik heb er wat langer over gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bos, kom er maar in!
Ik ook idd benieuwd naar de stukjes van Sarah
Kwetsbaar en DIe Laatste Zomer heb ik gekozen als kerstgeschenk en vond ik prima boeken. Bij Die Laatste zomer heb ik het niet droog gehouden..quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Zijn die andere boeken van haar ook wat?
Ik vond bij Sarah vooral het verhaal interessant genoeg om door te lezen, de schrijfstijl niet echt.
Ik heb het niet verzonnen heur, op kantoor noemen die telefoontutjes het een klapperquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Dit is toch geen fucking klapper, kantoorartikelenamateur
Ik werk ook niet op een kantoor, dat zal het wezenquote:
Ja maar gij zijt een kantoorartikelenhobbyist, dan verwacht ik toch wel de correcte termen!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik werk ook niet op een kantoor, dat zal het wezen
Ja, maar ik kom spijtig genoe al veels te lang niet meer bij den Office centre Gertjequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar gij zijt een kantoorartikelenhobbyist, dan verwacht ik toch wel de correcte termen!!
Ik kan mij nog altijd beroepen op het verschil in woonplaats, zotteke!quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
dan verwacht ik toch wel de correcte termen!!
Whehequote:Op dinsdag 27 september 2011 15:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een huge ding Oh.
Wubbo Ockels had em ook in de ruimte op kunnen hebben.
Wel. Shania.quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, nou zag ik Shania Twain vanmiddag op tv, en moest ik aan je denken. Twijfelgevalletje; wel of niet?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Vaduschk, nou zag ik Shania Twain vanmiddag op tv, en moest ik aan je denken. Twijfelgevalletje; wel of niet?
Snelle haasquote:
Ik lees dat ze een biografie heeft uitgebracht. Het zal de wereld op z'n kop zetten, moet wel.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Snelle haasAh oke, zat ik goed
Fijn P.!quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ff wat mededelen hier hoor
Klaar met roaccutane![]()
Aah yes!! Fijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:19 schreef Miniem het volgende:
Ff wat mededelen hier hoor
Klaar met roaccutane![]()
Als het goed is welquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk aan! Ik geloof niet in die 10%.
En die littekens, ik zou in ieder geval wachten hoe je huid zich met de tijd herstelt.
Laura Pausiniquote:Op dinsdag 27 september 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
Meest aantrekkelijke meisjesnamen: Laura, Emma, Anne
Meest aantrekkelijke jongensnamen: Thomas, Daan, Wouter
Maar die Y is ook niet de laatste letter.quote:
Ik Bennie met je eensquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:02 schreef Lutte het volgende:
Y op het einde inderdaad. Niet mee eens overigens
Kayleigh van Marillionquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Kayleigh, Jayden, Maythé, Latoya , huuuuuuu
Taco is gewoon een bekende voornaam hoor. Hoef je geen letter voor te wijzigen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:11 schreef Lutte het volgende:
Toen er een meisje hier werd geboren die 'P i p e r' heette heb ik het vertrouwen in hippe namen verloren.
Verder ken ik nog twee jongens met namen die met één letter te veranderen Mexicaans eten worden, zijn broers, echt hilarisch.
Nja, het is met een n, en dat is niet zo erg maar het broertje heet C h e r r o en churros zijn een soort wentelteeffrietjes. Dus de combo is leuk.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Taco is gewoon een bekende voornaam hoor. Hoef je geen letter voor te wijzigen.
Whehehehhequote:Op dinsdag 27 september 2011 17:14 schreef Bos81 het volgende:
Mocht ik ooit kinderen krijgen, kleine kans. Geef ik ze drie namen.
Ik denk aan.
Pierre
Sander
Victor
als 1 voorbeeld
Ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whehehehhe
Ik heb serieus al namen in mijn hoofd![]()
Melanie is nog steeds een lellebellen-kampersnaam, huuquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Priscilla is ook erg![]()
En Savannah en Sharissa en zo.
Vroeger was Melanie zo een naam
Doet me denken aan Tom Kroes van Wolterquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben er nog even.
Op de middelbare had ik een leraar en zijn achternaam begint met Cat. Noemt hij zijn eerste kind Felix
Eerste vind ik mooiquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Aan de namen van de kids van mn zusje wen ik maar niet hoor, vooral met de jongste twee heb ik moeite![]()
N ova en B odi
Zolang die Tom maar niet gaat trouwen met een meisje wat Kop als achternaam heeftquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Tom Kroes van Wolter
Dat had ik dan ook wel gedaan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Tom Kroes van Wolter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |