Bamisoep dusquote:
Vind ik de lekkerste zit ook gewoon een zakje rode peper bijquote:
Dat komt doordat ik ballen heb.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:40 schreef ukga het volgende:
[..]
hoe durf je überhaupt na mijn LAPO nog te posten?
Laat zienquote:
Ja die YumYum's zijn erg lekker inderdaad. Alleen verkoopt mijn supermarkt alleen maar die bakjes. 2 smaken maarliefst.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bamisoep dus
[..]
Vind ik de lekkerste zit ook gewoon een zakje rode peper bij
quote:
SPOILER: Ballen in de spoiler, openen is op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Zo zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja die YumYum's zijn erg lekker inderdaad. Alleen verkoopt mijn supermarkt alleen maar die bakjes. 2 smaken maarliefst.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]Ballen!SPOILER: Ballen in de spoiler, openen is op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Haarlem is nou niet echt zo'n boerendorpje dat achterloopt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo zo
Waar woon jij dan.
Weet je dat je tegenwoordig je telefoon mee kunt nemen?
In je zak?
En dat je de hoorn niet meer van de haak hoeft te nemen om te bellen?!
Haarlem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo zo
Waar woon jij dan.
Weet je dat je tegenwoordig je telefoon mee kunt nemen?
In je zak?
En dat je de hoorn niet meer van de haak hoeft te nemen om te bellen?!
Hoe weet jij nou weer dat ie in Haarlem woont?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haarlem is nou niet echt zo'n boerendorpje dat achterloopt.
Ik ben zijn vriendje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat ie in Haarlem woont?
Ohquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben zijn vriendje.Maar niks zeggen hè, hij weet het zelf nog niet.
En je had het me ook verteld, dat had ik dan wel weer onthouden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Oerbeer het volgende:
Staat overigens ook in mijn profiel gewoon...
Dordrecht.quote:
Brrrrrrrquote:
Kun je met je railrunnerkaartje vast wel eens heenquote:
Wie zegt dat ik een railrunnerkaartje heb?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kun je met je railrunnerkaartje vast wel eens heen
Ik! Met zo'n kekke knutselkaartquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een railrunnerkaartje heb?
Je moest zeker mee van je vrouw?quote:
Wat is eigenlijk een railrunnerkaartje?quote:
Da's ver weg, Stadspolders helemaal!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Oerbeer het volgende:
Goh. Dordrecht. Ik woonde bij de palissander/Amazone in de buurt.
Ik was nota bene een piepjonge conciërge op het Da vinci
(Pre-leerpark era)
Mensen die niet in Sassem wonen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Myraela het volgende:
Mensen die niet op Rotterdam Zuid wonen.
Ook niet als kind?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk een railrunnerkaartje?Ik reis nooit met de trein.
In wattes?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet in Sassem wonen.
Stadspolders inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's ver weg, Stadspolders helemaal!
Oh, daar gaan we weer.quote:
Neuh. Nooit van gehoord? Kennen die lui mij wel dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef Rezania het volgende:
Zeg Oerbeer, ken jij Harro en/of Jeroen? Beide zijn allebei lange gozers en ze wonen ook allebei in Haarlem. Harro heeft blond haar en een bril en is rond de 30. Jeroen is 15, zwart haar, geen bril.
Nee, maar ik ken hun.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Neuh. Nooit van gehoord? Kennen die lui mij wel dan?
Plekken die ik op moet zoeken zijn nooit boeiend.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar gaan we weer.Zoek het maar lekker op, Google is je beste vriend.
Sluiten ze bij jou het internet af na een bepaalde tijd? Wtf zeg...quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Myraela het volgende:
Whutwhat, het internet leeft nog. Ouders die dingen vergeten.Ik houd ervan.
Ja lang verhaal, geen zin om het uit te leggen. Heeft niets te maken met overdreven ouders of iets.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sluiten ze bij jou het internet af na een bepaalde tijd? Wtf zeg...
Oh. Ben je stout geweest? Is dat het?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja lang verhaal, geen zin om het uit te leggen. Heeft niets te maken met overdreven ouders of iets.
Sassem is een afkorting van Sassenheim, onderdeel van de gemeente Teylingen en het ligt 10km van Leiden vandaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Plekken die ik op moet zoeken zijn nooit boeiend.
Jij woont toch redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sassem is een afkorting van Sassenheim, onderdeel van de gemeente Teylingen en het ligt 10km van Leiden vandaan.
Van wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Jij woont toch redelijk in de buurt.
Zeelandquote:
Daar begon het mee. Ik heb gewoon lang een verkeerd slaapritme gehad, in slaap vallen rond 10 uur 's ochtends rond 4 uur smiddags wakker worden. Met computer val ik daar weer terug in, omdat ik me niet moe voel zolang ik bezig ben. Zonder computer is hier verder niets te doen, dus val ik eerder in slaap.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Ben je stout geweest? Is dat het?
Leiden. Dat is tenminste nog een beetje een toffe stad.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sassem is een afkorting van Sassenheim, onderdeel van de gemeente Teylingen en het ligt 10km van Leiden vandaan.
niet eens! Die heeft de pleuris aan ze, maar ik zag dat ze een cover hebben van Simon and Garfunkelquote:
Zo onzeker dat je zo ver terug leest?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie deze post nu pas, wat een held is deze man.
Ja, weet ik.quote:
Heel herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar begon het mee. Ik heb gewoon lang een verkeerd slaapritme gehad, in slaap vallen rond 10 uur 's ochtends rond 4 uur smiddags wakker worden. Met computer val ik daar weer terug in, omdat ik me niet moe voel zolang ik bezig ben. Zonder computer is hier verder niets te doen, dus val ik eerder in slaap.
Je stopt met die bus dan wel praktisch voor mijn deur zowat ja.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, weet ik.Ik moet ook altijd de 50 of de 51 vanaf Leiden Centraal nemen.
Is dit trouwens een hint voor een meet?
Zó onzeker ben ik idd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo onzeker dat je zo ver terug leest?
Inderdaad, ik zit nu in Leiden op school en wil ook straks naar de Leidse Universiteit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leiden. Dat is tenminste nog een beetje een toffe stad.
Dank je.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie deze post nu pas, wat een held is deze man.
Ja, niemand is perfect.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank je.Maar er stond ook nog dat Myraela best wel tof is.
Now we're talking.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
Dank je.Maar er stond ook nog dat Myraela best wel tof is.
Welterusten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef LompeHork het volgende:
en nu toch maar gaan slapendoei FOK!kers
Ik kom wel een keer op visite.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Je stopt met die bus dan wel praktisch voor mijn deur zowat ja.
Hurdegaryp is pas baas!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die niet in Sassem wonen.
Wij hebben een bibliotheek, 4 supermarkten, twee voetbalclubs, een rugbyclub en het treinstation is in aanbouw.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hurdegaryp is pas baas!![]()
We hebben zelfs een bibliotheek, een supermarkt en jawel een treinstation.
Echte bazen gebruiken http://go.mail.ru/ deze zoekmachine!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar gaan we weer.Zoek het maar lekker op, Google is je beste vriend.
Wij hebben... Veel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben een bibliotheek, 4 supermarkten, twee voetbalclubs, een rugbyclub en het treinstation is in aanbouw.
Het oudste museum van Nederland, enige keer dat ik ooit in Haarlem ben geweest.quote:
Daar ben ik geborenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leiden. Dat is tenminste nog een beetje een toffe stad.
Aanbouw, daar heb je niets aan hè?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben een bibliotheek, 4 supermarkten, twee voetbalclubs, een rugbyclub en het treinstation is in aanbouw.
Daar woon ik tegenover.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het oudste museum van Nederland, enige keer dat ik ooit in Haarlem ben geweest.![]()
Ik was vorig weekend in Groningen. Toffe stad wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aanbouw, daar heb je niets aan hè?![]()
Geef nu maar toe, Hurdegaryp is gewoon baas, wij hebben een directe treinverbinding naar Leeuwarden en naar de studentenstad waar 't altijd feest is, Groningen!
Het is bijna klaar hoor, ze zijn nu aan het bestraten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aanbouw, daar heb je niets aan hè?![]()
Geef nu maar toe, Hurdegaryp is gewoon baas, wij hebben een directe treinverbinding naar Leeuwarden en naar de studentenstad waar 't altijd feest is, Groningen!
Je hebt me misschien gezien.quote:
Je hebt gewoon aan de pillen gezeten, geef maar toe.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik loop te knauwen alsof ik aan de pillen heb gezeten.
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt gewoon aan de pillen gezeten, geef maar toe.
Ik heb nog 300 pillen Ritalin voor je liggen, wil je ze hebben?quote:
Ik pass.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb nog 300 pillen Ritalin voor je liggen, wil je ze hebben?
Meer iets voor het subforum Vraag en Aanbod.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
300quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goedemorgen liefquote:Op zaterdag 24 september 2011 08:55 schreef yvonne het volgende:
Smeg Baas
Haas
Kaas
Augurk met een uitje.
Dat laatste zit op de Euroknaller Hamburger.quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:55 schreef yvonne het volgende:
Smeg Baas
Haas
Kaas
Augurk met een uitje.
Nomnom hamburgerquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat laatste zit op de Euroknaller Hamburger.![]()
![]()
Smeg, Tha Burger.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:01 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dat laatste zit op de Euroknaller Hamburger.![]()
![]()
Sorry, ik was te laat. Trek die 2 uur maar van m'n maandloon afquote:
Goeden!quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Check mij voor 12 uur wakker zijn in het weekend.
Ons Myraelaquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
Check mij voor 12 uur wakker zijn in het weekend.
Goed punt, neem je vlees en bier mee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goeden!
Tevens: perfect BBQ weer vandaag.
Bam! Mijn leven is compleetquote:
Hihi vleeslollie voor jou hihi.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt, neem je vlees en bier mee.
U riep?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goeden!
Tevens: perfect BBQ weer vandaag.
We gaan je stekuh jonguhquote:
Christus, hoe doe je dat toch altijd?quote:
Smeg zijn vleeslolliequote:Op zaterdag 24 september 2011 11:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bam! Mijn leven is compleet
[..]
Hihi vleeslollie voor jou hihi.
Tis net een cordon bleu.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Smeg zijn vleeslollie
Afgehakt en op de bbq
Dat zal vast smaken
Oh crap, ja, ik was dus vergeten dat er nog 'sausage' achter stond.quote:
Ik F5 gewoon elke minuut via de spytool, om te kijken of ik nog ergens "U riep?" kan posten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Christus, hoe doe je dat toch altijd?
Heb je een BBQ/Bier/Worst radar ofzoietsdergelijks?
Ah, de spytool, op die fiets.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh crap, ja, ik was dus vergeten dat er nog 'sausage' achter stond.
[..]
Ik F5 gewoon elke minuut via de spytool, om te kijken of ik nog ergens "U riep?" kan posten.
Kopkaas vind ik nou niet bepaald geniaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
Stelling: Alles met kaas is geniaal.
alleen gratin op ovenschotels en kaussauzen zijn lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
Stelling: Alles met kaas is geniaal.
quote:
NS een optie?quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef Sasman het volgende:
[..]
Oooh nee...Je hebt me door. Wat nu?
Nee, ik heb nog 10 doosjes met elk 30 pillen liggen.quote:
Vis altijd een optie natuurlijk ditdatalles.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vis is een optie.[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vis altijd een optie natuurlijk ditdatalles.
V/d kaart v/d weekquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
da was ik op een avondje uit.
Welnee! Dit topic was heul ingenieus, totdat iemand het moest kicken op een maandagmiddagquote:Op maandag 26 september 2011 15:20 schreef Rezania het volgende:
Dit topic was eigenlijk gewoon een verkapte slowchat.
Nou, we moeten er maar mee leven. Even kijken of we een paar mods naar dit topic kunnen lokken.quote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee! Dit topic was heul ingenieus, totdat iemand het moest kicken op een maandagmiddag
Hoi.quote:Op maandag 26 september 2011 15:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, we moeten er maar mee leven. Even kijken of we een paar mods naar dit topic kunnen lokken.
De eerste is gearriveerd hoor. En ook nog eens die van de TT, wat een eer.quote:
Ik heb vanavond korfbaltraining.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wehehehe, half uur bezig om die gekke krullen te volgen om te zien wat voor letter het maakt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welnee! Dit topic was heul ingenieus, totdat iemand het moest kicken op een maandagmiddag
quote:Op maandag 26 september 2011 16:37 schreef LompeHork het volgende:
Mijn leven, hoe durf je?De Blue Oyster barSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil staand begraven worden zodat er op mijn grafsteen "Hier staat smegmanus" staat.quote:Op maandag 26 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Een liefdesbrief afsluiten met gr gr.![]()
[ afbeelding ]Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
quote:Op maandag 26 september 2011 17:16 schreef smegmanus het volgende:
[..]
De Blue Oyster bar
[..]
Ik wil staand begraven worden zodat er op mijn grafsteen "Hier staat smegmanus" staat.
quote:
"was" .. ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was wel een beetje verliefd op smegmanus.
Ja, mn verliefdheid was snel over na die ene keer in dat schuurtje, jongejonge. Ik voel het nog steeds.quote:
Ja sorry maar je wilde het zelf toch lekker ruig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn verliefdheid was snel over na die ene keer in dat schuurtje, jongejonge. Ik voel het nog steeds.
Je had mn mond dichtgetapet !quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja sorry maar je wilde het zelf toch lekker ruig?
Oh, ben jij ook samen met Smegje in het befaamde schuurtje geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, mn verliefdheid was snel over na die ene keer in dat schuurtje, jongejonge. Ik voel het nog steeds.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had mn mond dichtgetapet !
Goed idee, jij mag hem bedenken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:34 schreef smegmanus het volgende:
Ik stel voor dat we bij een eventueel nieuw topic een nieuwe stelling maken.
Oké.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed idee, jij mag hem bedenken.
Het is geopend door Yvonne, waarom denk je dat het nog steeds open is?quote:
Wat is Smegmanus toch een baas.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:31 schreef smegmanus het volgende:
Zelf een einde aan je leven maken. Dat scheelt Dimens weer werk en mij een bult ergernis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |