Gebrek aan hersenkrachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk volg ik het gebrabbel van vrouwen totaal niet..
Hoe raad je dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jij bent zeker het vrouwtje in de relatie.
What the hell?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What the hell?Nu wil ik op vakantie
Das minder.... Sterkte, Vencoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hopelijk is morgen alles beter. We zijn zo verschillend dat ik vaak twijfel of dit uiteindelijk wel gaat werken.
Nietusquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan een grammaticaal correcte zinsconstructie.
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, ik ben echt de Queen of Crap Music
jaja, of homo, maar ik had het nu over vencoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomen
Ik klik nietquote:
Even wat meer.....mannelijks danquote:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomen
Ik ben je poepie niet. Kijk maar uit, ik stuur Air op je afquote:
Hey die zocht ik nog thanksquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even wat meer.....mannelijks dan![]()
nazdorowjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
Haha, ik zeg ook niet dat je mijn poepie bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben je poepie niet. Kijk maar uit, ik stuur Air op je af
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh mijn god, Japanse freakshowquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en dit is echt de vetste clip ooit!
Dat is hij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik zeg ook niet dat je mijn poepie bent.
Je praat over hem alsof het een hond is aan een lijn welke je bijna wilt ontkoppelen.
De kat op het eind is het hoogtepuntquote:
Noem je hem nu Job Cohen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leuk duo, Erwin de schoothond en Kermit de Kikker starring...
Wat heb jij met anime?quote:
Beter die polynesia. Heeft prima irritante basquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als mijn buren ooit lastig worden zet ik dit wel op
Je volgt het nieuws niet zo he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als dat een belediging is dan....ja.
Episch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kat op het eind is het hoogtepunt
Nerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind de yoshida brothers lekker om naar te luisteren en anime vind ik soms leuk
Dan klik ik nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Episch!![]()
Niet klikken als je nuchter bent![]()
Klik, trut!quote:
Jawel, hoor. Ben behoorlijk politiek-georienteerd (heb het zelfs een jaar gestudeerdquote:
quote:
Job is ongeacht zijn politieke voorkeuren een slappe vaatdoek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ben behoorlijk politiek-georienteerd (heb het zelfs een jaar gestudeerd)
Bedoelde eigenlijk of Job Cohen en zijn idealen en voorkeuren door hem als negatief worden gezien? Oftewel: zie je het als een belediging dat ik hem Job Cohen noem?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Episch!![]()
Niet klikken als je nuchter bent![]()
Vind ik wel ja. Maar wist niet of jij/Rrrr dat ook vonden..misschien zijn jullie wel PvdA'ers...weet ik het.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Job is ongeacht zijn politieke voorkeuren een slappe vaatdoek.
Zelfs als ik een PvdA'er was geweest had ik hem kansloos gevonden. Wat een uitsralingsloos figuur zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Maar wist niet of jij/Rrrr dat ook vonden..misschien zijn jullie wel PvdA'ers...weet ik het.
Sleepy sweet dreamiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd is voor deze bejaarde
Whehehehequote:
Eerst je luier verschonen he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd is voor deze bejaarde
Haha, daar heb je gelijk in. De grote gedoger.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs als ik een PvdA'er was geweest had ik hem kansloos gevonden. Wat een uitsralingsloos figuur zeg
quote:
Eigenlijk te triest voor woorden hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk in. De grote gedoger.
Wat waren de AB'en weer hilarisch!
Heb een matje op m'n matrasquote:
Ik vond het kinderachtig gejank, voornamelijk van Wilders, Sap en Blok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
#doesnormaalmanquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef ayumu het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest voor woorden hoor
Bed liedjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Niet oppositie tegenover elkaar he. je snapt wat ik bedoel
Goffer, echt bedtijd
Ben ik volledig met je eens. Maar ik erger me al aan de toon. Ik kan tegen me vrienden zeggen dat ze "eens normaal" moeten gaan doen. Maar tegen de premier...ook als is het zo´n slap ventje...nee, dat doe je niet. Het is een twitterpolitiek geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Ah, nu ik naar bed gaat wordt het interessant hier
Ik vind dat de oppositie weer net als vroegah tegenover elkaar moeten zitten. Wat een wanstaltelijke vorm van polderpolitiek om gezellig met z'n allen aan 1 kant te gaan zitten
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Niet oppositie tegenover elkaar he. je snapt wat ik bedoel
Goffer, echt bedtijd
Hoop geblaat weining wolquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Maar ik erger me al aan de toon. Ik kan tegen me vrienden zeggen dat ze "eens normaal" moeten gaan doen. Maar tegen de premier...ook als is het zo´n slap ventje...nee, dat doe je niet. Het is een twitterpolitiek geworden.
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiendquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
Tuurlijk was het triest, onbeschoft, inhoudelijk van sommigen weinig sterk, Sap en der doos () , maar buiten amusementswaarde had het wel. Dat het zo triest met onze politiek(e leiders) gesteld is, is wel minder ja.
het verdientquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiend
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dan kan je het lekker laten lopen.
Owh, wat is het heerlijk om naar oud materiaal van Thatcher te kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, in Engeland kunnen ze er ook wat van. MAAR daar is de inhoud ALTIJD sterk en kun je het je veroorloven om elkaar ondertussen voor rotte vis uit te maken.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, in Engeland kunnen ze er ook wat van. MAAR daar is de inhoud ALTIJD sterk en kun je het je veroorloven om elkaar ondertussen voor rotte vis uit te maken.
Dus ik maak nog kans M-P te worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiend
quote:
Moet ik al vast blij zijn dat ik geemigreerd ben?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus ik maak nog kans M-P te worden.
Maar het gaat wel om de inhoud. Hier ging het gisteren alleen om de vorm. "Voorzitter, hij pest me."quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?Heb je Cameron wel eens gehoord over de bezuinigingen daar of over het afluisterschandaal?
Als je een wet maakt op het vrij reizen met een woonwagen heb ik daar geen bezwaar tegenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus ik maak nog kans M-P te worden.
Zegt dat iets over jou of over mij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent best lachen. Ik merk niets van de generatiekloof.
Dat dus. Wat denken ze wel? Het is [Singles] nietquote:
Honderdduizenden nederlanders doen dat jaarlijksquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je een wet maakt op het vrij reizen met een woonwagen heb ik daar geen bezwaar tegen
Waar is markje eigenlijk die is toch ook single?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Wat denken ze wel? Het is [Singles] niet
Tja..zelf heb ik wel geloof in eigen kunnen en dat ik NL een stukje beter kan maken. Dus ik zou zeggen: blijf en geniet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet ik al vast blij zijn dat ik geemigreerd ben?
Met een caravanquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Honderdduizenden nederlanders doen dat jaarlijks
Het zijn dezelfde ondoordachte oneliners als hier. Dan mag het wel over de inhoud gaan, inhoud heeft het niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar het gaat wel om de inhoud. Hier ging het gisteren alleen om de vorm. "Voorzitter, hij pest me."
Als je dat nog moet vragen dan heb je het eigenlijk al beantwoord.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt dat iets over jou of over mij?
Die is te druk met twitteren en piano spelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef ayumu het volgende:
[..]
Waar is markje eigenlijk die is toch ook single?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is te druk met twitteren en piano spelen.
Shit..hier is geen goed antwoord op..voor mij dan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zegt dat iets over jou of over mij?
Zal ik doen als ik je stem heb.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je een wet maakt op het vrij reizen met een woonwagen heb ik daar geen bezwaar tegen
Iedereen heeft dat geloof. Maar de mogelijkheid hebben om in te zien dat anderen er misschien beter in zijn, daar schort het aan tegenwoordig. Zowel bij de politici als bij Henkquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tja..zelf heb ik wel geloof in eigen kunnen en dat ik NL een stukje beter kan maken. Dus ik zou zeggen: blijf en geniet.
quote:
ja tenzij je zelf ook nog eens zijn zus bent dan is het nog vreemderquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef vencodark het volgende:
Hm als mijn vriend chagrijnig is kan alleen zijn zus hem opvrolijken en ik niet, is dat raar? :s
Nee, je bent gewoon niet de ware.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef vencodark het volgende:
Hm als mijn vriend chagrijnig is kan alleen zijn zus hem opvrolijken en ik niet, is dat raar? :s
Ouch, m'n niet meer bruikbare kloonquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Shit..hier is geen goed antwoord op..voor mij dan.
[..]
Zal ik doen als ik je stem heb.
Bij woonwagens moet ik automatisch aan Snatch denken.
Euhm....hangt af waar hij chagerijnig van is?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef vencodark het volgende:
Als jij de reden ervoor bent, is dat logisch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef vencodark het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Shit..hier is geen goed antwoord op..voor mij dan.
[..]
Zal ik doen als ik je stem heb.
Bij woonwagens moet ik automatisch aan Snatch denken.
hangt er vanaf waarom hij chago is denk ik.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef vencodark het volgende:
Hm als mijn vriend chagrijnig is kan alleen zijn zus hem opvrolijken en ik niet, is dat raar? :S
Er zullen vast wel capabelere mensen zijn. Maar ik moet dan wel eerst de kans hebben gehad (mijn zakken te vullen en dit land verder naar de verdommenis te helpen).quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen heeft dat geloof. Maar de mogelijkheid hebben om in te zien dat anderen er misschien beter in zijn, daar schort het aan tegenwoordig. Zowel bij de politici als bij Henken Ingrid
En wat zij doet om hem op te vrolijken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef MissMSX het volgende:
hangt er vanaf waarom hij chago is denk ik.
Nou ja, vooruit. Maar ze zitten wel tegeover elkaarquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde ondoordachte oneliners als hier. Dan mag het wel over de inhoud gaan, inhoud heeft het niet.
Ik ben niet altijd de redenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als jij de reden ervoor bent, is dat logisch?
You sickoquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat zij doet om hem op te vrolijken.
Waar denk jij dan aan bij woonwagens?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ouch, m'n niet meer bruikbare kloon
Kan van alles zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Euhm....hangt af waar hij chagerijnig van is?
I'll do it for a caravanquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar denk jij dan aan bij woonwagens?
Je hebt echt geen idee waarom hij chago is?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Waar denk jij dan aan bij woonwagens?
Oh soms wel, soms niet.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waarom hij chago is?
Mooie citaat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef MissMSX het volgende:
WhatthefuckdoIwantthatcaravanforit'sgotnofuckingwheels.
Ja, maar in dit geval?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Oke..tweede vraag:
Doable zus?
Bou, wat flauw van je!
Nog een van mijn specialiteitenquote:
ben jij Pipo of Klukkluk?quote:
Gouden kansen voor jou in deze maatschappijquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Er zullen vast wel capabelere mensen zijn. Maar ik moet dan wel eerst de kans hebben gehad (mijn zakken te vullen en dit land verder naar de verdommenis te helpen).
Geen van allenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ben jij Pipo of Klukkluk?
Of mamaloe?
Dan durf ik het je niet te zeggenquote:
dus ja jij bent de aanleiding... zou dus idd zelf ook naar mijn zus gaan....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu werk, ruzie met mij, weinig vrije tijd.
Ik zou eens met hem praten als hij niet meer chago isquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu werk, ruzie met mij, weinig vrije tijd.
Wie/wat wel dan? Of ben jij de woonwagen? Of moeten we zeggen; uitwoonwagen?quote:
Naast wat?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog een van mijn specialiteiten
Wat ik al dacht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gouden kansen voor jou in deze maatschappij
Ik vind Klukkluk wel een mooie bijnaam voor jequote:
Niet de enige aanleiding!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus ja jij bent de aanleiding... zou dus idd zelf ook naar mijn zus gaan....
naast algeheel briljant zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Naast wat?
[..]
Wat ik al dacht.
Reizigers! Gescheld altijdquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Logisch.
Hebben alle pikeys een woonwagen of ben je een pikey omdat je een woonwagen hebt?
We praten al maar bij hem blijft de chaggie lang hangen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou eens met hem praten als hij niet meer chago is
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind Klukkluk wel een mooie bijnaam voor jeKluk for short
OK, vooruit, Klukayumu dan. bekt wel goedquote:
2e optie, mond dicht houden en morgenochtend uitgebreid ontbijt op bedquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
We praten al maar bij hem blijft de chaggie lang hangen.
Hahahahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
naast algeheel briljant zijn natuurlijk.
daar zou ik dan weer strontchagrijnig van wordenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oke, mijn mogelijkheden om vrouwvriendelijk relatieadvies te kunnen geven houden hier opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja leuk, hij heeft nachtdienst en zit op een shakedieet met een verstoort eetpatroon.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
2e optie, mond dicht houden en morgenochtend uitgebreid ontbijt op bed
ik kan beter niet typen wat ik in gedachten had....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja leuk, hij heeft nachtdienst en zit op een shakedieet met een verstoort eetpatroon.
Haha ik laat hem meestal beetje met rust, werkt het beste. Maar nu ff niet!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar zou ik dan weer strontchagrijnig van worden
Geeft niets.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oke, mijn mogelijkheden om vrouwvriendelijk relatieadvies te kunnen geven houden hier op![]()
Sorry dat je niks aan me hebt, Venco![]()
Als je echt algeheel briljant zou zijn, zou je je niet laten kennen en dus leiden door emoties, maar rationeel handelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
daar zou ik dan weer strontchagrijnig van worden
Nu wil ik het weten ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik kan beter niet typen wat ik in gedachten had....
Ik laat mij altijd leiden door emotiesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je echt algeheel briljant zou zijn, zou je je niet laten kennen en dus leiden door emoties, maar rationeel handelen.
dat hangt van je definitie van briljant af hequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als je echt algeheel briljant zou zijn, zou je je niet laten kennen en dus leiden door emoties, maar rationeel handelen.
Sterktequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik laat mij altijd leiden door emoties
nope ik blijf netjesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook.
Btw kan niet iedereen in 1 keer quoten, zit via phone.
truste MissMsXquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat hangt van je definitie van briljant af he
Maar goed, deze briljant gaat nu echt naar bed
Baiyaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent een gevoelsmens, ook mooi! Alleen vertroebelen emoties wel je rationeel denken waardoor je ook niet op objectieve wijze kunt redeneren. Ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik laat mij altijd leiden door emoties
Ja, wij hebben verschillende woordenboeken. Je moet de mijne aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat klopt, en veel willen analyseren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je bent een gevoelsmens, ook mooi! Alleen vertroebelen emoties wel je rationeel denken waardoor je ook niet op objectieve wijze kunt redeneren. Ofzo.
Vandaar ook een rustperiode inlasten, zodat je emoties wegebben en je vrij genoeg bent in je hoofd om rationeel en volgens een bepaalde logica kan denken en redeneren.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat klopt, en veel willen analyseren.
Ik was vanavond rond 6 al bij zijn huis weg en zijn om half 8 genegeerd. Pas half 10 Smste hij weer dus toen kwamen de emoties weer :pquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vandaar ook een rustperiode inlasten, zodat je emoties wegebben en je vrij genoeg bent in je hoofd om rationeel en volgens een bepaalde logica kan denken en redeneren.
In een discussie/ruzie komt dat ook sterker over dan emotioneel gemekker.
Laat het maar vandaag even rusten, zo lekker slapen en morgen een nieuwe poging wagen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was vanavond rond 6 al bij zijn huis weg en zijn om half 8 genegeerd. Pas half 10 Smste hij weer dus toen kwamen de emoties weer :p
We'll see. Thanks.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laat het maar vandaag even rusten, zo lekker slapen en morgen een nieuwe poging wagen.
Het is lekker weer, dus een grote(re) kans op een goedgeluimde gozet.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:48 schreef vencodark het volgende:
Hij kan paar uur eerder weg van werk en komt zo hierheen!
jij hoeft geen sorry te zeggen.quote:
Als daar echt 'de woordenboek' in staat dan kun je dat natuurlijk wel vergetenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, wij hebben verschillende woordenboeken. Je moet de mijne aanschaffen.
Trusten, missmsxxx!
moguhquote:
Noem jezelf niemandquote:
mja.. ik maak wel meer foutenquote:
Hoe menselijkquote:
dank u. dat halve complimentje had ik nodigquote:
zo beduusd dat je er een t van maakt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Morgen, ik ben wat beduust, volgens mij zei iemand gister dat ie me leuk leuk vindt
Haha...scherp van je..nu het weer ochtend is. Gister niet opgemerkt he?quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als daar echt 'de woordenboek' in staat dan kun je dat natuurlijk wel vergeten
En je bent beduusd omdat Enschedeers dat niet gewend zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:19 schreef Cue_ het volgende:
Morgen, ik ben wat beduust, volgens mij zei iemand gister dat ie me leuk leuk vindt
verliefd worden doe je niet bewust...quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Hij is wel leuk, maar hij is een directe collega. Das al probleem 1. Daarbij ben ik heel slecht in bv verliefd worden, daar doe ik al heel lang niet meer aan.
Dat gebeurtquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
verliefd worden doe je niet bewust...
En als je constant verliefd wordt, ben je er goed in?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Hij is wel leuk, maar hij is een directe collega. Das al probleem 1. Daarbij ben ik heel slecht in bv verliefd worden, daar doe ik al heel lang niet meer aan.
idd op kantoor kan je heeeeele leuke relaties beginnen... maar dan wel snel een andere baan zoekenquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En als je constant verliefd wordt, ben je er goed in?
Er is geen goed of slecht, het overkomt je gewoon. En als het bij deze collega gebeurt, tja, ervoor gaan.
Niet alle office romances eindigen kut. Denk ik.
moguh barmanquote:
Niet goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit er pas net
Wat ik bedoelde is dat ik dergelijke gevoelens niet vrij laatdaar van te voren al een blok op zet. Dus dan is gevoelens voor iemand kunnen krijgen heel moeilijk.
je kan blokken wat je wil maar dat gaat echt niet werken als die persoon elke x de juiste actie onderneemt....quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit er pas net
Wat ik bedoelde is dat ik dergelijke gevoelens niet vrij laatdaar van te voren al een blok op zet. Dus dan is gevoelens voor iemand kunnen krijgen heel moeilijk.
we zullen t wel zien denk ik zoquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
je kan blokken wat je wil maar dat gaat echt niet werken als die persoon elke x de juiste actie onderneemt....
Wat m1st1g zegt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit er pas net
whahahaha.. ja.. zo'n training is hard nodigquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:34 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien hebben sommige singles hier wat aan
Nee, met m'n ogen dicht zie ik niet zoveelquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha...scherp van je..nu het weer ochtend is. Gister niet opgemerkt he?
Ja ja ja ja....quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, met m'n ogen dicht zie ik niet zoveel
Kusjekroel?quote:
je bedoeltquote:
wat maakt die melk nou uit ???quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Onverwacht bezoek krijgen als je je tanden nog niet hebt gepoetst en net melk op hebt
Ga gewoon lekker aan het strand of op het gras hangen met een biertje in je hand.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:18 schreef -Engel- het volgende:
spierpijn zuigt... ik wil eigenlijk van alles doen
Hi WTquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker aan het strand of op het gras hangen met een biertje in je hand.
dat ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, geen zin meer, veels te mooi weer om te werken
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond gelukkig lekker vrij
Is hun straf voor onverwachts langskomenquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan ga je nog harder uit je giegel meuren.
Hoi, ik heb een Orval-glas gekocht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is hun straf voor onverwachts langskomen
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi, ik heb een Orval-glas gekocht.
Ik was allang blij dat ik aangekleed was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is hun straf voor onverwachts langskomen
The horror if you weren'tquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was allang blij dat ik aangekleed was.
jij weet dat vast wel. wat kost n fles jachtbitter?quote:
Ongeveer een tientjequote:Op zaterdag 24 september 2011 14:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij weet dat vast wel. wat kost n fles jachtbitter?
ah, das mooiquote:
Dat was niet zo slim dan om dat te belovenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
vanavond een bday waar ik echt geen zin in heb
ik haaat verjaardagen maar heb mn tante beloofd dat k zou fotograferen
mja, mn ooms verjaardag, en hij heeft toen die sensorlamp opgehangen nadat die gluurder in mn tuin was geweest en verder iedereen op vakantie wasquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was niet zo slim dan om dat te beloven
Je had last van een gluurder?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja, mn ooms verjaardag, en hij heeft toen die sensorlamp opgehangen nadat die gluurder in mn tuin was geweest en verder iedereen op vakantie was
Ja, die stond in mn achtertuin heel rustig bij mij naar binnen te staren voor n paar weken terug..quote:
Dat is wel prettig als er opeens iemand in je achtertuin staatquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, die stond in mn achtertuin heel rustig bij mij naar binnen te staren voor n paar weken terug..
en heb (nog) geen gordijnen achter, want het is toch een bos in mn achtertuin onderhand, dus dacht privacy genoeg te hebben om bijvoorbeeld in mn blote kont door mn huis te lopen als ik dat zou willen
Maar oma is nu voor mij gordijnen aan het naaien
Ja, ik schrok me rotquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel prettig als er opeens iemand in je achtertuin staat
Ja dat snap ik dat je schrok.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik schrok me rot
Maar ik heb een waakkat, Varken begon keihard te grommen, daardoor ontdekte ik die weirdo
nee, ik moest eerst naar het raam lopen en m met het lampje van mn telefoon in zn bakkes schijnen voor ie rustig wegliepquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je schrok.
Ging hij wel meteen weg nadat je hem zag?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik moest eerst naar het raam lopen en m met het lampje van mn telefoon in zn bakkes schijnen voor ie rustig wegliep
ja, niet een van de leukste dingen, maar ach, sensorlamp en nieuwe gordijnen en primaquote:
Maar toch niet zo'n prettig idee dat ze zo in je tuin kunnen komen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, niet een van de leukste dingen, maar ach, sensorlamp en nieuwe gordijnen en prima
nee, dat niet, maar ik heb een groot mes naast mn bed liggen en een aantal flinke messen nog in mn messenkoffertje, dus als ie binnenkomt: tomatensoep met ballen!quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar toch niet zo'n prettig idee dat ze zo in je tuin kunnen komen.
Note to self: Niet onaangekondigd langs gaanquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat niet, maar ik heb een groot mes naast mn bed liggen en een aantal flinke messen nog in mn messenkoffertje, dus als ie binnenkomt: tomatensoep met ballen!
zeer verstandig welquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Note to self: Niet onaangekondigd langs gaan
quote:
ja, nee.. nu heb je het al verpestquote:
Wat heb ik verpest?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, nee.. nu heb je het al verpest
mijn liefde voor jou natuurlijkquote:
Oh dat, liefde is toch overrated.quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn liefde voor jou natuurlijk
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat, liefde is toch overrated.
Liefde doet meer pijn dan fysieke wapens ooit kunnen aanrichtenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]nee joh, liefde is het mooiste wat er is. Doet ook nooit geen pijn enzo
sshhhtquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Liefde doet meer pijn dan fysieke wapens ooit kunnen aanrichten
liefde is bitter. of zuur. net hoe je het zietquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef AirwiN het volgende:
Waar ben ik in terecht gekomen? Een out-of-the-boxsessie om slechte teksten te verzinnen voor tegeltjeswijsheden?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik dacht hetzelfde"Niets zo charmant, als een spreuk aan de wand."
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef Barbusse het volgende:
"Een echte vrouw maakt zelfs een hond van een vent nog trouw."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |