Gebrek aan hersenkrachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk volg ik het gebrabbel van vrouwen totaal niet..
Hoe raad je dat?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Jij bent zeker het vrouwtje in de relatie.
What the hell?quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
What the hell?Nu wil ik op vakantie
Das minder.... Sterkte, Vencoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hopelijk is morgen alles beter. We zijn zo verschillend dat ik vaak twijfel of dit uiteindelijk wel gaat werken.
Nietusquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee, gebrek aan een grammaticaal correcte zinsconstructie.
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef MissMSX het volgende:
Ja, ik ben echt de Queen of Crap Music
jaja, of homo, maar ik had het nu over vencoquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomen
Ik klik nietquote:
Even wat meer.....mannelijks danquote:
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij moet je lesbisch zijn om dat te voorkomen
Ik ben je poepie niet. Kijk maar uit, ik stuur Air op je afquote:
Hey die zocht ik nog thanksquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Even wat meer.....mannelijks dan![]()
nazdorowjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaanquote:
Haha, ik zeg ook niet dat je mijn poepie bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben je poepie niet. Kijk maar uit, ik stuur Air op je af
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh mijn god, Japanse freakshowquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef MissMSX het volgende:
Owh, en dit is echt de vetste clip ooit!
Dat is hij ookquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, ik zeg ook niet dat je mijn poepie bent.
Je praat over hem alsof het een hond is aan een lijn welke je bijna wilt ontkoppelen.
De kat op het eind is het hoogtepuntquote:
Noem je hem nu Job Cohen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Leuk duo, Erwin de schoothond en Kermit de Kikker starring...
Wat heb jij met anime?quote:
Beter die polynesia. Heeft prima irritante basquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als mijn buren ooit lastig worden zet ik dit wel op
Je volgt het nieuws niet zo he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Als dat een belediging is dan....ja.
Episch!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kat op het eind is het hoogtepunt
Nerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef ayumu het volgende:
[..]
Vind de yoshida brothers lekker om naar te luisteren en anime vind ik soms leuk
Dan klik ik nooitquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Episch!![]()
Niet klikken als je nuchter bent![]()
Klik, trut!quote:
Jawel, hoor. Ben behoorlijk politiek-georienteerd (heb het zelfs een jaar gestudeerdquote:
quote:
Job is ongeacht zijn politieke voorkeuren een slappe vaatdoek.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Ben behoorlijk politiek-georienteerd (heb het zelfs een jaar gestudeerd)
Bedoelde eigenlijk of Job Cohen en zijn idealen en voorkeuren door hem als negatief worden gezien? Oftewel: zie je het als een belediging dat ik hem Job Cohen noem?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Episch!![]()
Niet klikken als je nuchter bent![]()
Vind ik wel ja. Maar wist niet of jij/Rrrr dat ook vonden..misschien zijn jullie wel PvdA'ers...weet ik het.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Job is ongeacht zijn politieke voorkeuren een slappe vaatdoek.
Zelfs als ik een PvdA'er was geweest had ik hem kansloos gevonden. Wat een uitsralingsloos figuur zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Vind ik wel ja. Maar wist niet of jij/Rrrr dat ook vonden..misschien zijn jullie wel PvdA'ers...weet ik het.
Sleepy sweet dreamiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd is voor deze bejaarde
Whehehehequote:
Eerst je luier verschonen he.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef MissMSX het volgende:
Ik geloof dat het bedtijd is voor deze bejaarde
Haha, daar heb je gelijk in. De grote gedoger.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelfs als ik een PvdA'er was geweest had ik hem kansloos gevonden. Wat een uitsralingsloos figuur zeg
quote:
Eigenlijk te triest voor woorden hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, daar heb je gelijk in. De grote gedoger.
Wat waren de AB'en weer hilarisch!
Heb een matje op m'n matrasquote:
Ik vond het kinderachtig gejank, voornamelijk van Wilders, Sap en Blok.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
#doesnormaalmanquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Iemand die het snaptquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef ayumu het volgende:
[..]
Eigenlijk te triest voor woorden hoor
Bed liedjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Niet oppositie tegenover elkaar he. je snapt wat ik bedoel
Goffer, echt bedtijd
Ben ik volledig met je eens. Maar ik erger me al aan de toon. Ik kan tegen me vrienden zeggen dat ze "eens normaal" moeten gaan doen. Maar tegen de premier...ook als is het zo´n slap ventje...nee, dat doe je niet. Het is een twitterpolitiek geworden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Ah, nu ik naar bed gaat wordt het interessant hier
Ik vind dat de oppositie weer net als vroegah tegenover elkaar moeten zitten. Wat een wanstaltelijke vorm van polderpolitiek om gezellig met z'n allen aan 1 kant te gaan zitten
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
Niet oppositie tegenover elkaar he. je snapt wat ik bedoel
Goffer, echt bedtijd
Hoop geblaat weining wolquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik volledig met je eens. Maar ik erger me al aan de toon. Ik kan tegen me vrienden zeggen dat ze "eens normaal" moeten gaan doen. Maar tegen de premier...ook als is het zo´n slap ventje...nee, dat doe je niet. Het is een twitterpolitiek geworden.
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiendquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Boudibou het volgende:
Tuurlijk was het triest, onbeschoft, inhoudelijk van sommigen weinig sterk, Sap en der doos () , maar buiten amusementswaarde had het wel. Dat het zo triest met onze politiek(e leiders) gesteld is, is wel minder ja.
het verdientquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiend
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ow, dan kan je het lekker laten lopen.
Owh, wat is het heerlijk om naar oud materiaal van Thatcher te kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, in Engeland kunnen ze er ook wat van. MAAR daar is de inhoud ALTIJD sterk en kun je het je veroorloven om elkaar ondertussen voor rotte vis uit te maken.
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:01 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, in Engeland kunnen ze er ook wat van. MAAR daar is de inhoud ALTIJD sterk en kun je het je veroorloven om elkaar ondertussen voor rotte vis uit te maken.
Dus ik maak nog kans M-P te worden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ieder volk krijgt de leiders die ze verdiend
quote:
Moet ik al vast blij zijn dat ik geemigreerd ben?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus ik maak nog kans M-P te worden.
Maar het gaat wel om de inhoud. Hier ging het gisteren alleen om de vorm. "Voorzitter, hij pest me."quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij?Heb je Cameron wel eens gehoord over de bezuinigingen daar of over het afluisterschandaal?
Als je een wet maakt op het vrij reizen met een woonwagen heb ik daar geen bezwaar tegenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dus ik maak nog kans M-P te worden.
Zegt dat iets over jou of over mij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent best lachen. Ik merk niets van de generatiekloof.
Dat dus. Wat denken ze wel? Het is [Singles] nietquote:
Honderdduizenden nederlanders doen dat jaarlijksquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef ayumu het volgende:
[..]
Als je een wet maakt op het vrij reizen met een woonwagen heb ik daar geen bezwaar tegen
Waar is markje eigenlijk die is toch ook single?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dus. Wat denken ze wel? Het is [Singles] niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |