Ja ik ook. Ze kwam nogal arrogant over.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
Ik geloof dat alleen Ansj hem echt herkende
En die Borderslee chick, die eerste, die gunde ik het stiekem wel dat ze niet door ging
Die met die toeter?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja die was ook stom, maar die ander , die halve Mexicaan, die vond ik NOG stommer
Best lullig ja. Heb je al in 3 grote musicals gespeeld en draait niemand zich om. Dikke vette faal :'0quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat mens mee doet, terwijl ze het al goed doet in musicals. Afgang.
Charlie heeft ook in diverse musicals gespeeld en daarvan vond iedereen het juist lef en goed dat ie mee deedquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat mens mee doet, terwijl ze het al goed doet in musicals. Afgang.
Ohquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Neeeeeeehe Greys, bij de les blijven, die met die toeter was overduidelijk Israelisch, net als die kabouter
Joh ze zong Winehouse , hoe main stream wil je t hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef Greys het volgende:
Oh die! Met dat blauwe ding aan, ik weet het weer!
Waarvan ik riep dat ze beter iets toegankelijker repertoire kon zingen
Die Billy tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Billy had weer iets te hoog gegrepen gisteravond![]()
[ afbeelding ]
Dat zeg ik jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
oh god,wat een irritant wijf, die amy winehouse doos.
Altijd een leuke verrassingquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik postte en in de volgende post zag ik een naakte man met "gefeliciteerd" erbij
Voor sommigen jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Altijd een leuke verrassing
gefeliciteerd!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:04 schreef indaha het volgende:
Thanks allemaal en jaik zal er zeker een drinken op Frits
, daar moest ik daarstraks nog aan denken dat hij gelijk met mij jarig was.
Ik heb al een iets oudere versie daarvan thuisquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh my, val ik nu met mijn neus midden in een verjaardag?![]()
Well, van harte gefeliciteerd Indaha.
en ik zie al een mooi cadeautje in de post hierboven![]()
Dat is het punt nog niet eensquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja rond dit tijdstip is het alleen 18+ hier hoor
hoe oud bent u dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat is het punt nog niet eens
Oeh nou, het is dat dit een duidelijk verjaardagscadeau is, anders zou ik vragen of ik deze jonge versie mocht meenemen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb al een iets oudere versie daarvan thuisen die is prima dus die zal ik maar houden
Ik mag er toch niets mee doenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh nou, het is dat dit een duidelijk verjaardagscadeau is, anders zou ik vragen of ik deze jonge versie mocht meenemen.
Jonger, maar het punt is meer dat ik eerst niet wist dat Indaha jarig wasquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik mag er toch niets mee doendus grijp je kans
Deze krijg jij toch?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik mag er toch niets mee doendus grijp je kans
Deze danquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jonger, maar het punt is meer dat ik eerst niet wist dat Indaha jarig was
Dus dat was een raar moment, ik dacht even dat het op mij sloeg
Alhoewel ik ESF ben, heeft die foto nou niet bepaald mijn interesse
Ik laat me verrassenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Deze krijg jij toch?
[ afbeelding ]
Zeg, ik ben nog wel kieskeurig hequote:
Doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef indaha het volgende:
Nou allemaal bedankt, ik ga eens op zoek naar een doos met inhoud![]()
Welterusten
Ik val niet op kindersterretjesquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja verder ken ik geen kindersterretjes,dus daar moet je het mee doen. Maar zij is volgens mij ook al 18 ofzo..dus tja.
Is je man al naar bed?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef indaha het volgende:
Welterusten
"We supply the box, you supply the rest"quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef indaha het volgende:
Welterusten
Niet meteen happen als er een broodje hotdog in zit he?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:14 schreef indaha het volgende:
Welterusten
Een voordeel van mijn leeftijdquote:
Nee hij is een doos aan het zoekenquote:
Over 8 uur pas, dan heb je toch nog ruim 3 uur om hier rond te hangen voordat je hoeft te gaan slapen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zou eiks ook moeten gaan slapen, over 8 uurtjes moet ik de auto in.
Maar ik bennogniemoehoe
De quadruple bedoel je?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Een voordeel van mijn leeftijd, ik heb de voorzorgsmaatregelen van Cat niet meer nodig
,
Welterusten danquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet ook maar eens slapen gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Vergeet je de ezelsoortjes niet?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet ook maar eens slapen gaan
Ja, ben bang van wel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Blijven wij twee ESF'ers over in F&F
quote:
Ik kan alleen maar huilen als ik die akelige Hans Kraay Jr. ziequote:
Wie nog meer dan?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja 2 Inge's zelfs, pas maar op
quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja 2 Inge's zelfs, pas maar op
Vind het altijd jammer dat de helft van die filmpjes vallende kinderen zijn, of mensen die een doodsmak maken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar echt, ik moet vaak zo lachen om die filmpjes![]()
Nou en?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer dat de helft van die filmpjes vallende kinderen zijn, of mensen die een doodsmak maken.
Ja, beter was het driekwart man!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vind het altijd jammer dat de helft van die filmpjes vallende kinderen zijn, of mensen die een doodsmak maken.
Ik voel me daar altijd een beetje oncomfortabel bij, dan voel ik mee met die mensen en vraag ik me af wat voor onverantwoordelijk figuur daar lekker staat te filmen ipv ff te helpen.quote:
Het zou meneer I. achter de camera kunnen zijn; hoe kwaaier ik word hoe harder hij filmtquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:57 schreef oh-oh het volgende:
Net lag dr een wijf klem met dr haar in de vaatwasser, met dr dikke booty in beeld, en die man maar filmen en tegen dr lullen, ow ow, wat zal die zuur geweest zijn toen ze eindelijk es los kwam
Maar zo dik is jouw reet heul nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het zou meneer I. achter de camera kunnen zijn; hoe kwaaier ik word hoe harder hij filmt
Neequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zo dik is jouw reet heul niet
"en dit is het laatste filmpje wat we van opa hebben...hilarisch he?"quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk altijd maar dat ze die filmpjes heus niet insturen als ze fataal waren, dus mag je er best om lachen
Psies ja, bwhehehehehehequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"en dit is het laatste filmpje wat we van opa hebben...hilarisch he?"
Ok, daar moest ik dan wel weer om lachen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
"en dit is het laatste filmpje wat we van opa hebben...hilarisch he?"
Ja, erg he?quote:
Ze had het tegen die ESF-ertquote:
Meet he? Blijdorp toch? Heel veel plezier alvast voor iedereen die gaatquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze had het tegen die ESF-ert![]()
Denk dat Greys al slaapt....zwaaaaare dag morgen
quote:
Ik blijf nog tot ik omvalquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef senesta het volgende:
Tsss, ik kom binnen en alles vlucht
Ohquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Heuj Non, nog gefeliciteerd met je vaste contract
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Meet he? Blijdorp toch? Heel veel plezier alvast voor iedereen die gaat![]()
Ik blijf hier, de boel (lees oh-oh) in de gaten houden
Ah fak joe, alsof dr morgen voor mij iets te rellen valtquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Meet he? Blijdorp toch? Heel veel plezier alvast voor iedereen die gaat![]()
Ik blijf hier, de boel (lees oh-oh) in de gaten houden
Soms mis ik het in bed liggen met mijn laptopje welquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf nog tot ik omval![]()
duurt misschien niet lang meer, zag net al dubbel, maar toch.![]()
Ja, ik heb gewoon geen laptop, ik val om achter mijn bureau.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms mis ik het in bed liggen met mijn laptopje welAan de andere kant gaat het nu wel beter met mijn nachtrust
Ja ja, dat zeggen al die rellerts hequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah fak joe, alsof dr morgen voor mij iets te rellen valt
?quote:
Ik doe dat dus nooit he? Hij staat altijd op de achtertafel.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Soms mis ik het in bed liggen met mijn laptopje welAan de andere kant gaat het nu wel beter met mijn nachtrust
I might make you pay for that, assholequote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen al die rellerts he![]()
We moesten tossen en ik heb verloren... dus I'll be watching you morgen
Voordeel van een desktop, die laat je niet zomaar even op de bank liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat dus nooit he? Hij staat altijd op de achtertafel.
En toen ik met m'n oude ook es hip wilde doen en lapperen op de bank, vergat ik em van de bank te halen toen ik weetikwat ging doen en brandde de accu door
Mijn desktop is ingepikt en doet nu dienst als netwerkpc.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voordeel van een desktop, die laat je niet zomaar even op de bank liggen.
Ah, hebben ze toch nog een voordeelquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voordeel van een desktop, die laat je niet zomaar even op de bank liggen.
Dat is hier gelukkig nooit gebeurdquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe dat dus nooit he? Hij staat altijd op de achtertafel.
En toen ik met m'n oude ook es hip wilde doen en lapperen op de bank, vergat ik em van de bank te halen toen ik weetikwat ging doen en brandde de accu door
Oh, dat zou ik ook doen....of 's ochtends al vanuit m'n bed hier hangenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is hier gelukkig nooit gebeurdWas ook een minilaptopje misschien dat dat scheelt.
Het was wel echt treurig soms hoor. Was ik in een driftige discussie verwikkeld en dan had ik besloten te stoppen, dus post een laatste post en zet hem uit. Vervolgens lag ik bed de discussie nog eens dunnetjes over te doen in mijn hoofd en ik zat me ondertussen ook alweer af te vragen of er nog nieuwe reacties waren... dus laptopje weer aan![]()
FOK!junk
Hahaha, feest der herkenningquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus tegenwoordig mag de laptop pas aan als ik eten e.d. aan de kant heb.
Vaak genoeg gehad dat ik om 1 uur 's nachts de zooi nog moest opruimen
Maar jij bent oh oh, discipline is your middle namequote:
Och ja.quote:
Ow ja, Greys ligt natuurlijk met een helm op onder dr bed nuquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:17 schreef Nonneke het volgende:
beter stort die sateliet een beetje door
Oh jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, Greys ligt natuurlijk met een helm op onder dr bed nu
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och ja.
Als esf-loving jongen in Nederland ben ik dat wel een beetje gewend ondertussen.![]()
maar we kunnen er alsnog het beste van proberen te maken hier.![]()
Muziek
In welk nummer van Renaissance zat deze muziek?
Echt, ik laat zelden de afwas staan, die doe ik meteen na het eten, ik haat het als ik dat laat slingerenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:19 schreef senesta het volgende:
[..]Jij wilde de boel even opporren?
Ik lach liever nog ff, zo vlak voor het eindequote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow ja, Greys ligt natuurlijk met een helm op onder dr bed nu
quote:
maar weet je het antwoord ook?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:19 schreef senesta het volgende:
[..]Jij wilde de boel even opporren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Welterusten MPquote:
Nah, ik wist niet eens dat dat kon joh!quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:22 schreef Qwea het volgende:
Slackers :p half uurtje nog dan ben ik bij tombo
quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:22 schreef Qwea het volgende:
Je reist wel erg langzaamquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:55 schreef Qwea het volgende:
nee joh die ligt in Canadaquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:13 schreef Greys het volgende:
[Upd] Mysterieuze knal gehoord in Zeeland
Hoi satelliet?
Happy Birthday 2u !quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:56 schreef indaha het volgende:
Damk je wel allemaal voor de felicitaties en de TTen voor de Blijdorpmeeters amuseer jullie maar met de beestjes
![]()
Ik ga mijn man maar eens naar de bakker sturen![]()
Tot later
Je bent mod af! Welkom tot het plebsquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben wakker, uit bed en al enigszins opgedroogd...
Strakjes maar eens even wat eten om te kijken hoe dat valt en met een beetje mazzel, kan ik nog even aansluiten bij de meisjes
Edit: mijn eerste post in zwart
quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Strakjes maar eens even wat eten om te kijken hoe dat valt en met een beetje mazzel, kan ik nog even aansluiten bij de meisjes
Wat staat dat gek! Zwarte Eliesquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Hey mopquote:
Je hebt mijn tekst gejatquote:
Wat zegt je weegschaal ervan?quote:
Neem es opquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hey mop
Staan jullie al op het punt om Blijdorp te verlaten? Als ik nú besluit te gaan vertrekken, dan zal ik ongeveer over een uur binnen kunnen zijn...
Oh dat is wel een beetje vreemd maar het kleedt wel lekker afquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Wat knap dat je ouders je hebben kunnen opvoeden danquote:
Dat hebben ze helemaal niet gedaan!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat knap dat je ouders je hebben kunnen opvoeden dan![]()
Dat blijkt!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat hebben ze helemaal niet gedaan!
Ik mis elies nu alquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:57 schreef tombolafan het volgende:
elisab is weg![]()
ing is sushi-addict
ik heb geen ijs gezien!quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
Lekker gegetenHet ijs was in elk geval zalig
Ik zag 'm net ookquote:
Ze had nog stront in dr ogen denk.quote:
Whutquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:08 schreef Qwea het volgende:
Zit je dan met een mat van 1 bij 1.20 in de trein
Ikea mat voor bureuastoel. Idee van moquote:
Met die ober. Hij wilde wel ff onder de tafel duiken geloof ikquote:
Damn ook al thuis???quote:
Qweaquote:
Je moet als je hem schoon terug krijgt even een image maken (loods ik je doorheen) als hij dan weer kut doet zet je gewoon de image zelf terug.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea
Ik ga DEZE week mn laptop wegbrengen, hij deed net weer gek
(maar het is zo'n gedoe met alles eraf halen enzo, en zonder laptop zitten)
O)w ja, dawasookzoquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:15 schreef Qwea het volgende:
Ikea mat voor bureuastoel. Idee van mo
Ow, toe maarquote:
Wat een gaaf verhaalquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Was het leuk vandaag, ladies?
Wij waren vandaag dus een stuk bos aan het opruimen, komt Christan ineens met een oud verroest geldkistje aanzetten
Gelukkig was de organisator van het gebeuren een Polizist, dus Christan heeft het kistje (zat dicht) bij hem ingeleverd en Achim veronderstelde dat het wel van een inbraak afkomstig zou zijn. Kistje was beschadigd, alsof het opengebroken was geweest en Achim heeft het opengemaakt. Er zaten juwelendoosjes in en papieren en ergens onderin zag ik iets van een gouden horlogeband of armband. Achim vond op de papieren een naam en hij neemt het mee naar het bureau. Van de week horen we dan meerChristan schijnt recht te hebben op vindersloon dus die was natuurlijk helemaal door het dolle heen
Hij zag zijn zakgeld al flink toenemen. Dus we hebben maar heel opvoedkundig geroepen dat het natuurlijk het belangrijkste is dat degene van wie die spullen zijn ze weer terugkrijgt
Ben benieuwd wat er nog bruikbaar van is want er zat allemaal modder en troep in.
Trein in R'dam op de seconde gehaald, perfecte aansluiting en E'hoven en daarna vijf minuutjes fietsen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Damn ook al thuis???
Ik moet nog 15 min
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:48 schreef Rewimo het volgende:
Wijzelf niet (geen camera bij ons), maar Achim wel, die stuurt hij ons nog
Fuck me, deed je snel! Ik ben eindijk op station den helder zuidquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trein en R'dam op de seconde gehaald, perfecte aansluiting en E'hoven en daarna vijf minuutjes fietsen.Het laatste stukje deelde ik de trein met een hoop PSV fans.
En nu heb ik een superblij kittenkind in de woonkamer rondtuimelen. Tussen het rennen door krijg ik een kontje of neusje in mijn gezicht geduwd.Mijn eigen team is less ampused.
En ik vond opeens een nieuwe kattebak op mijn aanrecht!Dadelijk maar eens bij de catsit informeren. Zou ze me iets duidelijk willen maken?
![]()
Wat was het vandaag weer gezellie.Prima gezelschap, geniaal weer en af en toe foto's van leuke beestjes.
En Shabu.
![]()
Indaha, gefeliciteerd met je verjaardag!Heb je al verjaardagskopjes gekregen?
Rare band in het scherm (en een tweede op komst), batterij is slecht, kan alleen met netstroom werken, hij wordt heet, en net wilde hij een recovery doen!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je moet als je hem schoon terug krijgt even een image maken (loods ik je doorheen) als hij dan weer kut doet zet je gewoon de image zelf terug.
Wat doet ie voor raars?
Let je wel op dat je vraagt of repareren niet duurder is dan een nieuwe!quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rare band in het scherm (en een tweede op komst), batterij is slecht, kan alleen met netstroom werken, hij wordt heet, en net wilde hij een recovery doen!![]()
Eng eng eng
Moet je nog ver nu?quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fuck me, deed je snel! Ik ben eindijk op station den helder zuid
Ik heb verzekeringquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Let je wel op dat je vraagt of repareren niet duurder is dan een nieuwe!
Wij, mijn zusje en ik, hebben ook eens een geldkistje gevonden, vol met centen en stuivers enzo. Bleek afkomstig te zijn uit de kerk vlakbij ons huis. Mijn moeder heeft het ook aan een politieagent meegegeven en we hebben er nooit meer iets van gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Was het leuk vandaag, ladies?
Wij waren vandaag dus een stuk bos aan het opruimen, komt Christan ineens met een oud verroest geldkistje aanzetten
Gelukkig was de organisator van het gebeuren een Polizist, dus Christan heeft het kistje (zat dicht) bij hem ingeleverd en Achim veronderstelde dat het wel van een inbraak afkomstig zou zijn. Kistje was beschadigd, alsof het opengebroken was geweest en Achim heeft het opengemaakt. Er zaten juwelendoosjes in en papieren en ergens onderin zag ik iets van een gouden horlogeband of armband. Achim vond op de papieren een naam en hij neemt het mee naar het bureau. Van de week horen we dan meerChristan schijnt recht te hebben op vindersloon dus die was natuurlijk helemaal door het dolle heen
Hij zag zijn zakgeld al flink toenemen. Dus we hebben maar heel opvoedkundig geroepen dat het natuurlijk het belangrijkste is dat degene van wie die spullen zijn ze weer terugkrijgt
Ben benieuwd wat er nog bruikbaar van is want er zat allemaal modder en troep in.
Handtas!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:01 schreef Pokkehontas het volgende:
IndahahagloriaaaaaGefeliciteerd Indaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |