ty!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ok, hier weer verder... Open een nieuw deel werkte al wel maar het is nog niet een echte reeks geworden...
Zal even een berichtje in FB zetten dat we hulp van een mod nodig hebben...
Dat vraag ik me ook af... Hij heeft duidelijk op de verkeerde gegokt en moet nu vol aan de bak om ook met de andere bewoners een werkbare relatie op te bouwen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:15 schreef snetje het volgende:
[..]
ty!![]()
ik ben nu heel benieuwd wat Aden gaat doen? misschien vangt Maisy hem wel "heel lief" op
sowieso al raar als je je als meid zijnde al voor zo iets opgeeft ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Terwijl ik aan het photoshoppen was heb ik naar The Bachelor op de achtergrond zitten luisteren... Maar wat een ranzig programma is dat...En ik nog wel denken dat de mensheid niet lager kon zakken...
Ik hier ook hoor... Zonder streams is het hele reallife gevoel weg en wordt het bijna een gewone tv-serie met alleen dat wat de regisseurs denken dat het grote publiek wil zien..quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:07 schreef snetje het volgende:
en in dit soort momenten mis ik de streams echt .... de reacties van de medebewoners nu ....
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.aviquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
Dankjewel, je bent een schat.quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:46 schreef snetje het volgende:
alsje... http://fileserve.com/file(...)WS.PDTV.XviD-FTP.avi
Tsjah.. dat vroegtijdige geslijmjurk als Spelstrategie valt slecht bij het publiek tegenwoordig...quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:41 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen, heb je al een nieuw linkje voor me snet?
Jammer dat Rebella weg is, arme Aden.
ik had niet gezien dat ze het in 2 delen was..quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel, je bent een schat.Alleen jammer dat deel 2 er niet opstaat.
Kun jij mij uitleggen hoe ik die files in het vervolg zelf kan opzoeken of upload jij ze zelf?
Heaven was er niet blij mee nee ..quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:48 schreef 5thencounter het volgende:
En nog even d'r laatste Piss-off boodschap aan alle hufters die daar nog zitten en die haar eruitgeschopt hebben...Natrappen en de Kutwijf spelen met toestemming van BB altijd goed!![]()
[ link | afbeelding ]
Nahh.. dagget nie, ze zat te genieten van de aandacht en dat ze "gered" was....quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Heaven was er niet blij mee nee ..
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkeyquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dirtymonkey heeft weer een nieuw kanaal waar je de daily shows terug kan kijken... Die is niet te stoppen...![]()
http://www.youtube.com/user/SexyMonkey151#p/u
Ik moest ook even glimlachen...quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:51 schreef snetje het volgende:
[..]
mooi! van dirty naar pissed off en nu sexy monkey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |