In jou gezichtquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
poep en plas hahhahaahhahahahha-
Grappig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik mag reageren op wie ik wil.
Die eerste zes woorden klinken als Raghoer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mattieee gast vriend, dikke matties forevah, btje jmr dat jij nu zo doet om sooo iets flex :S
Een screenshot van jou vote?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht, laat ik eens origineel zijn, en een screenshot maken van mijn vote, heeft OV het al gedaan.
Vaarwel kusje terug aan je familiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Deze chick, verlaat het topic. Kusje.
Kusssjeeesquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
OV is snel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht, laat ik eens origineel zijn, en een screenshot maken van mijn vote, heeft OV het al gedaan.
Doeg liefiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doei Flipsjequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
Ja smoesjes dit dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik was even een koekje pakken, toen ik terug kwam zag ik die link pas.
Of foraquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom staat FOK! niet tussen de lijst van beste Entertainment websites
Die reacties op frontpage.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef Beach het volgende:
Ik vind tweakers.net ook wel een goede site, even over denken op welke ik stem.
Je kan toch gewoon op beiden stemmen of mag dat niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef Beach het volgende:
Ik vind tweakers.net ook wel een goede site, even over denken op welke ik stem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |