quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef yvonne het volgende:
Stem es ff?
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Ik heb al grijze haren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso of op je 60e je haar vervenKijk word je nou grijs op je 20e ok. maar anders.
Je moet je stem eerst nog bevestigen, dan krijg je pas een kusje van Yvonne.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag ik nu kusje?
Doen alsof je dronken bentquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Plastic_zak het volgende:
jin het cfe fokken!!!! best wel triest rnzulke
Ik word al kaal dus ik neem haartransplantatie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Flippiee het volgende:
Sowieso of op je 60e je haar vervenKijk word je nou grijs op je 20e ok. maar anders.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet je stem eerst nog bevestigen, dan krijg je pas een kusje van Yvonne.
tranende ogen zie je dat nietquote:
Die boete.quote:HOUSTON - Iedere satelliet en elk brokstuk in een baan rond de aarde wacht uiteindelijk hetzelfde lot. Door zwaartekracht en wrijving verliezen de vaartuigen snelheid, waardoor ze zakken en terugkeren in de dampkring. Dat gebeurt met razend gedonder. In de loop van vrijdag vergaat zo de afgedankte Amerikaanse satelliet UARS. Een beknopt overzicht van eerdere crashes:
Kosmos 954: Deze nucleair aangedreven spionagesatelliet van de Sovjet-Unie, gelanceerd in 1977, stortte enkele maanden later neer in het hoge noorden van Canada. Speurders vonden radioactieve brokstukken in het afgelegen gebied.
Skylab: Het enige Amerikaanse ruimtestation, de Skylab, moest in 1979 gecontroleerd neerkomen in de Indische Oceaan, maar de Amerikanen maakten een rekenfout. Daardoor stortte de satelliet neer in het dunbevolkte westen van Australië. Niemand raakte gewond. Plaatselijke autoriteiten gaven de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA een boete van 400 dollar voor het illegaal dumpen van afval.
Compton: De Amerikaanse ruimtetelescoop Compton Gamma Ray Observatory verging in 2000 volgens planning in de dampkring. Restanten kwamen veilig neer in de Grote Oceaan. De satelliet was in 1991 gelanceerd. Na technische problemen vond de NASA het noodzakelijk de Compton te laten vergaan.
Mir: Het ruimtestation van de Sovjet-Unie en later van Rusland draaide van 1986 tot 2001 in een baan rond de aarde. Het complex werd onbetaalbaar toen Rusland zich richtte op het internationale ruimtestation ISS. De Mir keerde in maart 2001 gecontroleerd terug in de dampkring. Het ruimtestation verbrandde grotendeels, maar enkele brokstukken stortten in de Grote Oceaan ten oosten van Nieuw-Zeeland.
ja wat doe normaal doe jij es normaal btje geheimen lekken ik dagt vertrouwen alles samen in onze handen gesnijdt en bloedafsprak gemakt en nu dit jammer hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:S doe normaal jongenejeoeoengengoejnogjongen
Daarom hebben we een atmosfeer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG STRAKS VALT DIE SATTELIET OP ONS!!!
Kusjequote:
Doe eens even rustig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMG STRAKS VALT DIE SATTELIET OP ONS!!!
Kusje op je lippen omdat je bang bentquote:
mattieee gast vriend, dikke matties forevah, btje jmr dat jij nu zo doet om sooo iets flex :Squote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja wat doe normaal doe jij es normaal btje geheimen lekken ik dagt vertrouwen alles samen in onze handen gesnijdt en bloedafsprak gemakt en nu dit jammer hoor
Ik mag reageren op wie ik wil.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Reageer dan niet op mij. Groetjes.
Oceanview heeft gewoon een kusje van Yvonne gehad.quote:
Dat houdt niet in dat de gehele satelliet verbrand hoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom hebben we een atmosfeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |