Je weet toch wel dat de meeste diëten niet werken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:52 schreef Myraela het volgende:
Willen mensen geen frikadellen voor mijn neus eten als ik op dieet ben.
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat de meeste diëten niet werken?
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mezelf volvreten werkt helaas ook niet.
Nu heb ik hongerquote:
Dat mag blijkbaar pas na je eerste kindquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltjequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Probeer Dr Frank eens, succes verzekerdquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
DEquote:
En dan val ik alsnog geen flikker af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, je moet dan ook een goede balans tussen eten en bewegen zien te vinden.
Jij bent zo'n huisvrouw met een kort pittig kapsel die een maatje meer niet erg vindt en van het leven geniet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bewegen is een hardnekkig fabeltje
Ik wacht ook. Maar kindjes die vragen worden overgeslagen dus doe ik het verkapt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
Yvonne, ik wacht nog steeds op mijn tagje "Superadmin" of "opstandige puber"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |