Dat heb ik eigenlijk nooit goed gevolgd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Gelukkig hebben we nu Bertquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Truequote:
tradioquote:
hoe GENIAAL is dat ?!?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Qunix het volgende:
7 uur tot 7 uur Extra weekend
8 / 18 oktober
28 oktober van 19u tot 7uquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:01 schreef Timo20 het volgende:
5 jaar Ekstra Weekend![]()
wanneer is dat eigenlijk?
het is nu avond geen middag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
Ik dacht dat Stenders altijd te laat kwam! Heeft hij zijn leven gebeterd??
tis net als jij een avondmens....quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
Ah, ik dacht dat hij gewoon standaard te laat was, ik schrok er van dat hij binnen kwam lopenquote:
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net als jij een avondmens....
Dat zijn gewoon de toffere mensenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis net als jij een avondmens....
Nee, ze gaan altijd met de Powned radio-crew eten in Hilversum op vrijdag... dus daarom is 'ie altijd weer vroeg in de studio.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef minthy het volgende:
ik ben ee nraar mens...ik ben een ochtend en avondmens. einde vd middag en de vooravond zijn niets voor mijquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzo
Ja, dat heb ik vandaag ook! Zal wel komen doordat ik vanochtend idioot vroeg op was, heel m'n ritme naar de galemiezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Avondmens zijn is ook relatief, ben ik sinds vanavond achter. Het is nog maar 9 uur, maar je had me rustig kunnen wijsmaken dat 't tegen 12en is ofzo
Ah, das ook een slimme manier om hem op tijd te laten komenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, ze gaan altijd met de Powned radio-crew eten in Hilversum op vrijdag... dus daarom is 'ie altijd weer vroeg in de studio.
Ochtenden kan ik wel wakker verschijnen, maar echt happy heb je me d'r niet mee. Maar inderdaad, die verraderlijke namiddag/begin van de avond. Als ik overdag in slaap val, dan is dat ergens tussen 4 en 8.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben ee nraar mens...ik ben een ochtend en avondmens. einde vd middag en de vooravond zijn niets voor mij
Jakkiebah...quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.podiumasteriks(...)beef/asteriks-agenda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |