mmm, ik vind Sander Lantinga niet echt passen in de lipbewegingen van Domien, maar ik kan dan ook niet liplezenquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:36 schreef hole1988 het volgende:
hier het moment http://hole1988.nl/moimoi2309.mp4
Vast op Fok wel te vinden, even een topic in GC openen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Iemand met dove vrienden die kunnen liplezen?
Check even Miss Montreal fans.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 23-09-2011 om 20:43:40Grapje, grapje grapje mensen. Tatum Dagelet is niet te gast over twee weken. Volgende week Erik van der Hoff, er na Lucille Werner. reageer retweet
Ik zag er ook wel een beetje Ajouad in, die zit wel bij BNN dus zo zou Domien dat misschien hebben kunnen opvangen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Zou jammer zijn, Ajouad heeft een leuk programma. Wat doet ie eigenlijk verder nog? Ik zag em eens voorbij komen óf bij De Rekenkamer of bij De Keuringsdienst van Waarde, weet even niet meer welke van de twee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag er ook wel een beetje Ajouad in, die zit wel bij BNN dus zo zou Domien dat misschien hebben kunnen opvangen...
en deed hij ook niet puberruil?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, Ajouad heeft een leuk programma. Wat doet ie eigenlijk verder nog? Ik zag em eens voorbij komen óf bij De Rekenkamer of bij De Keuringsdienst van Waarde, weet even niet meer welke van de twee.
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ik vond `m destijds in `t Glazen Huis beter in z`n 1tje dan in al die jaren met Sander samen. Het is gewoon wel `n dj met een muziek liefde dat door Sander compleet om zeep wordt geholpen...
Dat heb ik eigenlijk nooit goed gevolgd.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Gelukkig hebben we nu Bertquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Swijnenstal op 3fm was echt afschuwelijk. Zelden zo'n saai programma gehoord als dat.
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |