Lijkt me niet goed voor dat dingquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En trotsen kan iemand ff een topic openen? Ik zit op de iPad
Kloptquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n IPad hoor. Je kunt er niet mee quoten en geen nieuwe topics mee openen, blijkbaar, maar verder is alles van Apple natuurlijk wel tha bomb.
En het ligt aan Apple als Fok! die dingen niet kan regelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n IPad hoor. Je kunt er niet mee quoten en geen nieuwe topics mee openen, blijkbaar, maar verder is alles van Apple natuurlijk wel tha bomb.
We zagen in de PC Hooftstraat een ca. 6 jarig opgedirkt Amsterdam-Zuid meisje ook al lopen met een IPhone in een kek hoesje.
Wel als het alleen op Apple niet werktquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En het ligt aan Apple als Fok! die dingen niet kan regelen?
Niet mee eens. Er kunnen behoorlijke verschillen zitten per mobiele browser. Het is al een complete hel om daar tegenaan te ontwikkelen. Ik snap niet dat Fok! dit allang opgelost heeft. Aan Safari Mobile ligt het namelijk niet. Die ondersteunt gewoon zoveel mogelijk als het kan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel als het alleen Apple niet werkt
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er kunnen behoorlijke verschillen zitten per mobiele browser. Het is al een complete hel om daar tegenaan te ontwikkelen. Ik snap niet dat Fok! dit allang opgelost heeft. Aan Safari Mobile ligt het namelijk niet. Die ondersteunt gewoon zoveel mogelijk als het kan.
Volgens mij is het de mobiele layout hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel als het alleen op Apple niet werkt
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op inquote:
Zeker als het Apple isquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op in. Het is gewoon te makkelijk om het op de fabrikant af te schuiven.
Ik loop maar wat te fucken en roep maar wat, maar wel leuk dat er twee mensen op in gaanquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
*zucht* laat ook maar. Waarom ga ik er nog op in. Het is gewoon te makkelijk om het op de fabrikant af te schuiven.
Mij hoef je niet te overtuigenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mja, er zijn genoeg dingen om over te zeiken richting Apple. Dit is er niet echt 1 van.
0 personen?quote:Appeltaartdeeg gevuld met appelvulling en verse stukjes appel.
hardwener bodem
verse appels
aantal personen: 0
Misschien de 1 weggevallen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer een appeltaart te bestellen bij de Hema en krijg dit als info:
[..]
0 personen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |