Nee hoor, maar je kan het ook overdrijvenquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
Maar moet een film altijd geloofwaardig zijn?
Zomerstoofquote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
Wilde morgen eigenlijk stoofpot maken, nu twijfel ik omdat het 26 graden wordt.
Boeuf bourgignon met patat en sla!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
[plaagmodus aan]ik mis: werken aan mn scriptie [/plaagmodus uit]quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, geslaagde dag. Net bij Pathé Isabelle gezien:
[ afbeelding ]
Niet slecht, ook niet briljant. Daarna naar de markt geweest, bruine riem gekocht voor m'n nieuwe schoenen en van de kraampjes gesnoept. Het fruit was erg zoet.
Nu nog ff werken en vanavond naar vrienden in Tilburg.
/dagboek
Ohhhh die staat op mijn lijstje, Isabelle!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, geslaagde dag. Net bij Pathé Isabelle gezien:
[ afbeelding ]
Niet slecht, ook niet briljant.
/dagboek
Had je Aanrijding in Moskou al gezien?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ohhhh die staat op mijn lijstje, Isabelle!
Briljant, ach welke is dat wel tegenwoordig
ja? oooh morgen sta ik van 10u tot 17u op de tennisbaan dus dat is prachtig!quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:03 schreef Felagund het volgende:
waar gaat Wordfeuden in het kort over?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:56 schreef Sarabi het volgende:
Mensen die nog willen Wordfeuden: Taluma
Scrabble.quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar gaat Wordfeuden in het kort over?
Scrabblequote:Op zaterdag 24 september 2011 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waar gaat Wordfeuden in het kort over?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:27 schreef TAV74 het volgende:
Kijk aan, ze schieten![]()
Vrees dat dit soort actievermaak toch niet meer helemaal aan me besteed is.
Geloof het nie, leuk?quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
Had je Aanrijding in Moskou al gezien?
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Briljant, ach welke is dat wel tegenwoordig
Ze werd ingesloten door een andere Italiaanse en kon er uiteindelijk niet meer bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |