Archer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo he, ik ga me toch een brute archer worden
Archer zijn is top! Sneaken en headshottenquote:
Care to explain?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Koopsie het volgende:
ik weet het echt nog nietiig niet die kameleon.
Ik kom net aan ¤20,- te kort, dus ik moet nog even wachten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Archer zijn is top! Sneaken en headshotten
Heb je het pakket al besteld of opnieuw advies ingewonnen?
Daar had iemand in UDOWU me al voor gewaarschuwd, die had te grote onderdelen gekocht, ze paste dus niet. Zondag maak ik die computer even los en meet ik alles op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel alles goed op meten voordat je koopt! Je wil niet voor verassingen staan lijkt me.
Je hebt nooit Oblivion gespeeld? Ga eens spelen dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:35 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kon ik maar meepraten over die oblivion shit.
Als je anno 2011 Oblivion nog niet gespeeld hebt dan zou ik ipv Oblivion nog gaan spelen Nehrim installeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt nooit Oblivion gespeeld? Ga eens spelen dan.
Die ga ik vandaag nog downloaden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je anno 2011 Oblivion nog niet gespeeld hebt dan zou ik ipv Oblivion nog gaan spelen Nehrim installeren.
Dat is eik de game (imo) die Oblivion had moeten zijn. Okay je zit wel met duitse stemmen te kijken, maar het is een hele pak betere game dan Oblivion.
www.nehrim.de
Beste mod ooit en Nehrim een mod noemen is eik schandalig, het is een game op zich
Alle zeg Marlijneke , ik zou wel wat patattekes lusten na al dat rondvertoeven bij die puntoren , amai zeg.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:25 schreef RickoKun het volgende:
Ik hoop dat er Vlaamse nasynchronisatie komt!
"Allez, Pjotr, waar denke ge da ge vertoeve gaat?"
Als je door het duits heen kan prikken dan heb je een betere game dan Oblivion ooit was.quote:
Maar gastquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je door het duits heen kan prikken dan heb je een betere game dan Oblivion ooit was.
Mooiere graphics, mooiere wereld, beter verhaal, betere sidequests, shitload aan armor en wapens, fatsoenlijk levellingsysteem etc etc etc
Lach er maar mee, maar ik heb gelijk en je weet het ricko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |