Omdat ik heel erg tegen grafische upgrades voor Morrowind ben, dat haalt de nostalgische sfeer wegquote:
Ik als Imperial spuug op jouw ras.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor uber-Arier Nord.
En de rest "van ons" heeft een pleurishekel aan jullie, met die infiltraties in onze landenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik als Imperial spuug op jouw ras.
Hell yeah! Met de grootste meest lompe Warhammer of Battle axe die ik kan vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad gore n'wah imperialisten bah bah tfoezemmel
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigen
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*
Pfff daar heb je ook nooit een reet aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Hier nog eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die weer helemaal verslaafd is aan Oblivion, Fallout 3 en New Vegas?Komt geloof allemaal doordat de release van Skyrim steeds sneller nadert.
Een Argonian een kameleon noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Koopsie het volgende:
ik weet het echt nog nietiig niet die kameleon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |