En de rest "van ons" heeft een pleurishekel aan jullie, met die infiltraties in onze landenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik als Imperial spuug op jouw ras.
Hell yeah! Met de grootste meest lompe Warhammer of Battle axe die ik kan vinden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor uber-Arier Nord.
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:38 schreef RickoKun het volgende:
Inderdaad gore n'wah imperialisten bah bah tfoezemmel
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beledig ons ras nou niet door marocjesgepraat te bezigen
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
eh wollah wat kijk je nou *dual wield fireball spell doet*
Pfff daar heb je ook nooit een reet aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
N'wah! *Ancestor Ghost summoned*
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor uber-Arier Nord.
Hier nog eenquote:Op vrijdag 30 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
Ben ik de enige die weer helemaal verslaafd is aan Oblivion, Fallout 3 en New Vegas?Komt geloof allemaal doordat de release van Skyrim steeds sneller nadert.
Een Argonian een kameleon noemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Koopsie het volgende:
ik weet het echt nog nietiig niet die kameleon.
Archer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Zo he, ik ga me toch een brute archer worden
Archer zijn is top! Sneaken en headshottenquote:
Care to explain?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef Koopsie het volgende:
ik weet het echt nog nietiig niet die kameleon.
Ik kom net aan ¤20,- te kort, dus ik moet nog even wachten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Archer zijn is top! Sneaken en headshotten
Heb je het pakket al besteld of opnieuw advies ingewonnen?
Daar had iemand in UDOWU me al voor gewaarschuwd, die had te grote onderdelen gekocht, ze paste dus niet. Zondag maak ik die computer even los en meet ik alles op.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Wel alles goed op meten voordat je koopt! Je wil niet voor verassingen staan lijkt me.
Je hebt nooit Oblivion gespeeld? Ga eens spelen dan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:35 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kon ik maar meepraten over die oblivion shit.
Als je anno 2011 Oblivion nog niet gespeeld hebt dan zou ik ipv Oblivion nog gaan spelen Nehrim installeren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt nooit Oblivion gespeeld? Ga eens spelen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |