Alles was toen 2D en de textures waren klein, dan kan je makkelijk zo'n groot speelveld renderen.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef Seam het volgende:
Elder Scrolls II zo groot ja? Nooit gespeeld maar zo'n groot speelveld kan toch helemaal niet in die tijd
Ja ik zie het nu, en de helft van de tijd waren het random generated area's. Wel jammer, stel je eens voor als dat nu zou gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alles was toen 2D en de textures waren klein, dan kan je makkelijk zo'n groot speelveld renderen.
Met dungeons bijvoorbeeld, dat zou echt om te janken zijn.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja ik zie het nu, en de helft van de tijd waren het random generated area's. Wel jammer, stel je eens voor als dat nu zou gebeuren
Nee ik bedoelde op zo'n speelveld zonder dat het random generated wasquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met dungeons bijvoorbeeld, dat zou echt om te janken zijn.
Oh, je doelde op het oppervlakte? Dat zou wel echt vet zijn. Dat je echt na 100 uur nog zo'n dorpje tegenkomt wat je nog nooit hebt gezien, maar dat zei wel al van je hebben gehoord.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde op zo'n speelveld zonder dat het random generated wasDan had je na 500 uur misschien nog niet alles ontdekt
Bohh jaquote:Op donderdag 29 september 2011 23:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, je doelde op het oppervlakte? Dat zou wel echt vet zijn. Dat je echt na 100 uur nog zo'n dorpje tegenkomt wat je nog nooit hebt gezien, maar dat zei wel al van je hebben gehoord.
Maar, dan moeten we wel dragonmounts hebben, want ik wil niet dat hele eind gaan lopen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohh ja
En al die dorpelingen van: zomg lord nerevar reborn!!! oh wacht![]()
Ik vond witcher 1 keihard baas maar in t begin moest ik ook tering lang wachten. Tot ze ineens met een ziekelijke patch kwamen, waardoor je meteen betere graphs en shit kreeg.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Spraken ze toch de waarheid, en ik denk dat ik dat wel verkies boven een balkje :p
Oh ja, even updaten.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vond witcher 1 keihard baas maar in t begin moest ik ook tering lang wachten. Tot ze ineens met een ziekelijke patch kwamen, waardoor je meteen betere graphs en shit kreeg.
Sinds vandaag ook met the witcher 2, een keiharde gratis patch die niet alleen bugs deed verwijderen, maar tegelijk gratis meer armor en weapons.
Zo hoort t, ik hoop dat skyrim t ook zo doet maar ik hou t bitje vast...
Snap ik ergens welquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:19 schreef Desunoto het volgende:
Ik kies waarschijnlijk ook Imperial, tenzij je een heel gaaf Dark Elf personage kan maken. In Oblivion vond ik de Dark Elves er niet zo tof uitzien.
Imperial zijn is tof omdat je je dan meer een "normaal" mens voelt in een wereld vol met "vreemde" figuren. Geeft toch iets meer het gevoel dat je slechts een buitenstaander bent die zich nog in de wereld moet mengen.
Dan doe je dat toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, en nu wil ik Morrowind spelen
Imperials verliezen de oorlog, toch leuk om er dan één te spelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je hebt ze allemaal
Apart dat er zoveel Imperial kiezen, dat vond ik echt het saaiste ras (sowieso humans in fatasygames)
Ik ga sowieso een Dunmer Assassin en een Breton Fighter (mooi beschermd tegen magie enzo) maken
Kijk eens onderaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij ben je Bosmer vergeten.
Nee, en je weet waaromquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch?
wel even die 2011 dinges installeren![]()
Bosmer = woodelfquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Volgens mij ben je Bosmer vergeten.
Ik weet het niet. Waarom?quote:
Omdat ik heel erg tegen grafische upgrades voor Morrowind ben, dat haalt de nostalgische sfeer wegquote:
Ik als Imperial spuug op jouw ras.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:19 schreef speknek het volgende:
Ik ga waarschijnlijk voor uber-Arier Nord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |