Twente is idd niet lekker bezig, maar hopelijk dat dit niet van lange duur is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat totaal niet, maar waar is twente.
WAAR IS DE KRAKER DIE MIJ BELOOFD WAS?
I know, had vandeweek al even met hun gespeeld, die lui zijn echt hilarischquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:24 schreef Rossdale het volgende:
Michiel, al die maten van Zevak zijn net zo maf als hijzelf. Wat een lobby
Lach me de tyfus
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijnquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:55 schreef Rossdale het volgende:
Ja gespeeld, eindbazen zijn extreem kut maar de game zelf is best aardig voor een budgetgame
Preciesquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:05 schreef Xblister het volgende:
[..]
Oke, en bovendien kan het voor 2 euro geen miskoop zijn
Waar ben je nou met je co-op he!quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:08 schreef Kutstudent het volgende:
En eindbazen regelen is blister vast goed in.
Ja jonge noobs verpulveren in MW2.quote:Op zaterdag 24 september 2011 23:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waar ben je nou met je co-op he!
Goedemorgen Teuntjequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
3:30 gaat de wekker
Laatste dag NPl en we kunnen nog de eerste plaats van de divisie halen!
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.quote:Op zondag 25 september 2011 09:31 schreef badboynova het volgende:
GOEDEMORGEN
[ afbeelding ]
toch maar geen gears gespeeld gisteravond, vrouw mens bleek toch niet zo moe te zijn
Ik heb ook gegamed, maar niet op de xb maat met mijn diiquote:Op zondag 25 september 2011 10:02 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon haar d'r gang laten gaan en lekker doorgamen.
Toch wel he. Op de zondag fris zijn is heerlijk.quote:Op zondag 25 september 2011 11:10 schreef Tauchmeister het volgende:
Mogguh. Eigenlijk wel lekker om een keer niet brak te zijn en geen koppijn te hebben
Bij mij een stukje teen, mayb even mn vrienden opbellen en vragen wat gisteravond gebeurd isquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Drugs are bad mkayquote:Op zondag 25 september 2011 12:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wtf?! Word je wakker, is er een stukje van je tong af.
Is toch juist realistisch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |