Van wie moet dat? Als genoeg mensen het daar mee eens zijn dan gebeurd dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:34 schreef hydroven het volgende:
[...]
Als Wilders minder minaretten wil hebben moet hij toch sterkere argumenten hebben dan:
1) De minaretten doen pijn aan de ogen.
2) Het zijn torens van een oprukkende woestijnideologie.
[...]
Nee. De uitslag van een referendum is niet leidend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Robus het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Als genoeg mensen het daar mee eens zijn dan gebeurd dat toch gewoon?
Voorbeeld:quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Robus het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Als genoeg mensen het daar mee eens zijn dan gebeurd dat toch gewoon?
Omdat Nederland niet Zwitserland is. Daar heb je een andere culturele mentaliteit dan hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef Robus het volgende:
Wat is dan het verschil met het referendum in Zwitserland? Daar kon het blijkbaar wel.
Misschien omdat daar andere wetten gelden? Hier in Nederland kan de regering zich houden aan de uitslag van een referendum maar moet dat niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef Robus het volgende:
Wat is dan het verschil met het referendum in Zwitserland? Daar kon het blijkbaar wel.
Ja, tuurlijk gelden hier andere wetten. Maar door wie worden de wetten gemaakt en voor wie zijn ze? De bevolking. Via verschillende kanalen kan de bevolking macht uitoefenen en veerkrachtig zijn om zo resultaat te boeken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:08 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Misschien omdat daar andere wetten gelden? Hier in Nederland kan de regering zich houden aan de uitslag van een referendum maar moet dat niet.
Ja moeten. Je kunt toch moeilijk een standpunt innemen zonder een degelijke inhoud/mening.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:18 schreef Robus het volgende:
Het ging mij om het woordje moet in de openingspost. Waarom moet Wilders met betere argumenten komen, volgens TS, als hij minder minaretten wil.
Dus jij persoonlijk vindt het geen goede argumenten. Ik denk dat hij heel wat draagvlak zal hebben voor dit idee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef hydroven het volgende:
[..]
Ja moeten. Je kunt toch moeilijk een standpunt innemen zonder een degelijke inhoud/mening.
Als Wilders zegt dat hij minder minaretten wil omdat het voor hem "pijn doet in zijn ogen", kun je dit moeilijk aan de straatstenen verkocht zien geraken.
Omdat hij zegt dat hij pijn heeft in zijn ogen, heeft zijn achterban ook pijn in hun ogen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:27 schreef Robus het volgende:
[..]
Dus jij persoonlijk vindt het geen goede argumenten. Ik denk dat hij heel wat draagvlak zal hebben voor dit idee.
Niet letterlijk nemen natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:29 schreef hydroven het volgende:
[..]
Omdat hij zegt dat hij pijn heeft in zijn ogen, heeft zijn achterban ook pijn in hun ogen?
Ja, zo dom ben ik nu net niet. Ik weet wel dat het figuurlijk is wat Wilders zeiquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:30 schreef Robus het volgende:
[..]
Niet letterlijk nemen natuurlijk...
De stem van Wilders doet pijn aan mijn oren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef hydroven het volgende:
[..]
Ja, zo dom ben ik nu net niet. Ik weet wel dat het figuurlijk is wat Wilders zei![]()
Mijn punt is: als Wilders (figuurlijk) pijn heeft aan zijn ogen i.v.m. die gebouwen, moet hij toch overtuigender zijn dan dat.
Ik geef een ander voorbeeld:
Marianne Thieme zegt dat slachthuizen pijn aan haar ogen doen.
Moeten dan alle slachthuizen dan weggaan?
Nee, maar dat is mijn punt. Zijn punt is totaal niet onderbouwd genoeg om iets aan te tonen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
De stem van Wilders doet pijn aan mijn oren.
Moet Wilders dan ook weg?
Nou jij hebt zeker nog nooit te maken gehad met de welstandscommissie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef hydroven het volgende:
[..]
Voorbeeld:
Als ik het huis van mijn buur weg wil omdat het "pijn doet aan mijn ogen", moet ik dit kunnen aantonen waarom het pijn doet aan mijn ogen. De argumentatie moet beter zijn dan dat, want zo kun je vanalles zeggen zonder argumentatie/inhoud.
Nogmaals, van wie moet dat? Van jou? Ik denk dat Wilders (en iedereen die het met hem eens zijn) daar niet wakker van zal liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef hydroven het volgende:
[..]
Ja, zo dom ben ik nu net niet. Ik weet wel dat het figuurlijk is wat Wilders zei![]()
Mijn punt is: als Wilders (figuurlijk) pijn heeft aan zijn ogen i.v.m. die gebouwen, moet hij toch overtuigender zijn dan dat.
Slecht voorbeeld. Wilders pleit er niet voor dat alle minaretten moeten verdwijnen.quote:Ik geef een ander voorbeeld:
Marianne Thieme zegt dat slachthuizen pijn aan haar ogen doen.
Moeten dan alle slachthuizen dan weggaan?
Grapjasquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou jij hebt zeker nog nooit te maken gehad met de welstandscommissie?
Van mij, anderen mogen gerust een andere mening hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Robus het volgende:
[..]
Nogmaals, van wie moet dat? Van jou? Ik denk dat Wilders (en iedereen die het met hem eens zijn) daar niet wakker van zal liggen.
Ja, sommige dan. Discussie blijft dezelfde.quote:[
Slecht voorbeeld. Wilders pleit er niet voor dat alle minaretten moeten verdwijnen.
In concreto (nog) niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:24 schreef Robus het volgende:
Slecht voorbeeld. Wilders pleit er niet voor dat alle minaretten moeten verdwijnen.
Nee, natuurlijk zijn het geen goede argumenten. De volgende keer ben jij aan de beurt omdat je "pijn doet aan iemands ogen".quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:27 schreef Robus het volgende:
[..]
Dus jij persoonlijk vindt het geen goede argumenten. Ik denk dat hij heel wat draagvlak zal hebben voor dit idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |