Jeuzus. Maar als je echt zo misselijk bent, waarom steek je je vinger dan niet in je strot? Heb je nog enig idee waar het van komt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisterochtend durfde ik mijn auto al niet uit bij de benzinepomp omdat ik ineens kots- en kotsmisselijk was. Heb eerst vijf minuten met een fisherman's friendje zitten puffen voordat ik uberhaupt uit durfde stappen![]()
Het toilet is mijn beste vriend sinds gister. Maar ik doe heel rustig aan vandaag, beetje extra geslapen, cola gedronken vanmorgen en dan ben ik morgen weer frips
Whahahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Non gefeliciteerd met je contract
Elies hoe was het bij de dokter?
Q alweer een beetje bijgekomen?
Rewimo hopelijk is je kattenkind snel weer beter
Er liepen hier net 2 kinderen voorbij en Rossi zat op de vensterbank en ik hoorde wow kijk dan die is eng. Nou volgens mij is Rossi alles behalve eng
Lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:07 schreef Oognip het volgende:
Ik had Bliksem net op schoot en toen besloot hij te niezenHeel mijn nek en wang onder de spetters
Beetje dimmen he ouwequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lekker
Hij heet OdieHardleers mens
Dat durf ik dus echt niet hequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jeuzus. Maar als je echt zo misselijk bent, waarom steek je je vinger dan niet in je strot? Heb je nog enig idee waar het van komt?
Andijviestamppot is altijd lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Odie/bliksem wat maakt het uit als het beestje maar een naam heeft
En nu ben ik ook misselijkMaar ik denk dat ik gewoon te weinig gegeten heb of zo en het is hartstikke mooi weer en wij eten andijviestampot
Of er nog achter zetten 'behalve bij Greys'quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:23 schreef Goodbye het volgende:
Misschien kunnen we de TT beter veranderen in `niet geschikt voor Greys`?
Damn, ik lees die tekst, er vormt zich een melodie bij en ik denk het te herkennen... Boom boom boom boom?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
HALLO.
Er hing bij t station vanochtend een poster voor een 90's feest (Charlie L en Mental Theo komen ook yo) dus ik heb mijn meneer in de trein getrakteerd op wat repertoire van de Venga Boys
If you're alone and you need a friend, someone to make you forget your problems
Jaaaaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Damn, ik lees die tekst, er vormt zich en melodie bij en ik denk het te herkennen... Boom boom boom boom?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Hij baalde vast onwijs dat ie geen gehoorapparaat had om uit te zetten he
Het was geen pure horror blik?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]Hij keek 'gemixed' inderdaad.
Torn between exasperation & the urge to sing along.
En kon de hele trein meegenieten van jouw zangkunsten? Ik ga ervan uit dat je het voor hem gezongen hebt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef Muis006 het volgende:
HALLO.
Er hing bij t station vanochtend een poster voor een 90's feest (Charlie L en Mental Theo komen ook yo) dus ik heb mijn meneer in de trein getrakteerd op wat repertoire van de Venga Boys
If you're alone and you need a friend, someone to make you forget your problems
Nee ik zong zachtjes en de trein kedeng kedengt nogal.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En kon de hele trein meegenieten van jouw zangkunsten? Ik ga ervan uit dat je het voor hem gezongen hebt.
Ooh neuh, als ik er flauw van ben steek ik m'n vinger in m'n strot. Misselijkheid is hier al weer over trouwens. Appeltje gehadquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat durf ik dus echt niet he![]()
Ik zit liever de halve nacht rechtop in bed te slikken en te zuchten dan dat ik moet kotsen
En daarvan krijg je geen ander liedje in je hoofd?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik zong zachtjes en de trein kedeng kedengt nogal.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En daarvan krijg je geen ander liedje in je hoofd?
Minstens even erg!
Muis heeft vast een kedeng-kedeng filter in haar bionische oor (zou ik doen als ik er eentje had)quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En daarvan krijg je geen ander liedje in je hoofd?
Minstens even erg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik vergat even dat je een heul echte broabander bentquote:
Ik ben geen heul echte broabanderquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vergat even dat je een heul echte broabander bent
Venga boysquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaa
Whoooooohooooo this is what I wanna do
Whoooooohooooo let's have some fun
Ik zou dus zelf nooit uit eten gaan in een veggi restaurantquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:48 schreef Oognip het volgende:
Wij gaan zo lekker uiteten in een vegetarisch restaurant met mijn schoonouders. Ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben geen heul echte broabander
Maar ik studeer wel in Tilburg
Muis, International Woman of Mystery.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]Echt? Ben jij een neppert? Dawissiknie.
't Is best te doenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dus zelf nooit uit eten gaan in een veggi restaurant
Zullen we een pakje voor je ontwerpen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Muis, International Woman of Mystery.
McFish oké, want als je vegetariër bent kan je nog wel vis eten. Maar McChickenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had bij m'n vorige baas een vegetarische collega; als we vrijdags Mac gingen halen nam ze altijd een McFish of een McChicken.
Want ja....ze was vegetarisch
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had bij m'n vorige baas een vegetarische collega; als we vrijdags Mac gingen halen nam ze altijd een McFish of een McChicken.
Ik dacht dat je als vegetarisch mensje zowel geen vis als vlees mocht eten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
McFish oké, want als je vegetariër bent kan je nog wel vis eten. Maar McChicken
Dat verschilt per vegetarier. Maar kip is een no go.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als vegetarisch mensje zowel geen vis als vlees mocht eten.
Vis is toch vlees van een dier?
Als je pescotarier bent, eet je wel vis en andere zeedieren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
McChicken.
Sommigen zijn vegetarier omdat ze geen dier willen eten dat in de bio-industrie geleden heeft, die eten dan wel vis (of wildquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan ben je officieel geloof ik lacto ovotarierquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik meende ook altijd dat iemand die vegetariër was geen vis at, maar toen werd ik terecht gewezen. Had ik toen zo: "" moeten reageren?
![]()
Mijn zusje eet vegetarisch en die eet inderdaad geen vlees én vis. Wel eieren en zuivel.
Lekkerrrrrr, heb ik dinsdag nog gegeten!quote:
Lijkt wel een dinosaurussoortquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ben je officieel geloof ik lacto ovotarier
Al die namen.
Ken je Burn Notice?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
GA, Criminal Minds, Flashpoint en Law and Order SVU kijken
Pfffquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm, ik bedenk het me net....maar was juist Oognip niet degene die ongeveer 2,5 uur vegetarisch is geweest?
Oeh, dat moet ik ook weer es makenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm, ik bedenk het me net....maar was juist Oognip niet degene die ongeveer 2,5 uur vegetarisch is geweest?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:34 schreef Muis006 het volgende:
nou moet ik weer aan Ll met zijn "minio....miani...kleine ferrari's" denken.
Miniatuurquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat bedoelde die dan uiteindelijk?
Ik snap em niet
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Greys zit je misselijkheid hoog in je keel of meer in je maag?
Nog steeds last van?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggen
Ooooh, ik dacht dat een automerk moest gaan wordenquote:
En geen zuivelquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds last van?Niet te veel fruitzuren eten, in ieder geval.
In elk geval niet meer zo erg als gisterochtend, toen ik er ook nog kei-duizelig bij werd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog steeds last van?Niet te veel fruitzuren eten, in ieder geval.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggen
Ik zou het toch maar ff niet doen als ik jou wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Greys het volgende:
En ik heb trek in pizza, dus zo héél doodziek kan ik nooit zijn!
Neequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar ff niet doen als ik jou was
Persoonlijk denk ik dat je eindelijk last hebt van slaapgebrekquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
Nee
Maar het feit dat ik er trek in heb (zo'n dunne bodem, en dan quattro fromagio oid) zegt me dat ik minstens nog wel leef dit weekend
Weet je echt niet meer wat het was?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Ben d'r weer; arm zit er nog aan. Geen idee wat het was (vergeten), maar lekker kittig zalfje gekregen, want dat was wel nodig volgens de dokter
Ja goffer,nou heb ik dus ook zin in pizza....en de spaghettisaus staat al klaar.....en de zakjes met poffertjes waren 2 halen 1 betalen en ik moet nog boodschappen doen zo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Maar het feit dat ik er trek in heb (zo'n dunne bodem, en dan quattro fromagio oid) zegt me dat ik minstens nog wel leef dit weekend
Geeeeelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Dat zal ook wel meetellen idd denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat je eindelijk last hebt van slaapgebrek
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:43 schreef ElisaB het volgende:
Ben d'r weer; arm zit er nog aan. Geen idee wat het was (vergeten), maar lekker kittig zalfje gekregen, want dat was wel nodig volgens de dokter
Ja toch! Anders had je een begrafenis volgende week en dit is een stuk gezelliger!quote:
Stel je voor; Greys als nieuwe Tubgirl.quote:
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch! Anders had je een begrafenis volgende week en dit is een stuk gezelliger!
Had ik direct na de vakantie alweer vrij moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedacht
Dat was een vrij logisch gevolg geweest als ik dit weekend niet zou overlevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, daar had ik nog niet eens aan gedacht
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stel je voor; Greys als nieuwe Tubgirl.![]()
Hopelijk is het buikje morgen weer lekker rustig
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik direct na de vakantie alweer vrij moeten nemen.
Nee Greys, daar wacht je nog maar ff mee
Zit net in de wasmachienquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een vrij logisch gevolg geweest als ik dit weekend niet zou overleven![]()
Maar je hoeft je zwarte goed niet te wassen
Whehehe, je bent nog niet geheel overtuigd?quote:
Nee, dan verdenk ik die Osmotische KuifPiemelPapegaai van Tomboquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
Best gevaarlijk om dit soort dingen te roepen he?
*afklopt voor de zekerheid*
Straks kiep ik over de rand bij de tijgerts morgen
Ik heb gewoon veel donkere kleren en die moesten gewassen worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, je bent nog niet geheel overtuigd?
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel donkere kleren en die moesten gewassen worden.
Net zoals Nel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Mocht ik door de tijgerts verslonden worden wil ik wel een begrafenis in stijl.
Met tijgerprintjes!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.
Mits mijn buikje zich rustig houdt natuurlijk
Dan steek ik speesjaaaaal voor jou een lekker sigaretje op en trek m'n panterlekking aanquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus idd, ik kon niet meer op 'Veerkamp' en haar voornaam komen
Ik ben meer van 't laatste moment. Vond het al knap van mezelf dat ik het direct uit mijn werk had gedaan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.
Mits mijn buikje zich rustig houdt natuurlijk
Het was latijn, bestond uit twee woorden en het tweede woord betekende ringvormig. Verder was het duidelijk 'opgelegd'. Niet goed volgens de dok en daar moest 'oe, echt wel ff wat opgesmeerd worden'. Misschien toch wel ergens door gebeten of zo. In elk geval moet het met een dag of 10 weg zijn en anders mag ik terugquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Weet je echt niet meer wat het was?![]()
Maar was het heftig ende ernstig of viel het mee?
Als je nou voor de leeuwen springt kan ik wel een bandje regelen dat Mbube komt zingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Mocht ik door de tijgerts verslonden worden wil ik wel een begrafenis in stijl.
Met tijgerprintjes!
Hoezee!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was latijn, bestond uit twee woorden en het tweede woord betekende ringvormig. Verder was het duidelijk 'opgelegd'. Niet goed volgens de dok en daar moest 'oe, echt wel ff wat opgesmeerd worden'. Misschien toch wel ergens door gebeten of zo. In elk geval moet het met een dag of 10 weg zijn en anders mag ik terug
In elk geval durf ik er nu helemaal niet meer aan te krabben (heéééél zachtjes) of over te wrijven, want er zit van die gore Hydrocortisonzalf op en voor je het weet smeer ik dat weer in mijn oog. En dat schijnt er niet de bedoeling van te zijn.
Maar nee, niet heftig of ernstig geloof ik. Gewoon smerig en lastig, maar ik geloof net als jij dat ik het weekend wel zal overleven
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je nou voor de leeuwen springt kan ik wel een bandje regelen dat Mbube komt zingen
hydrocortison. Krijg ik ook als ik eczeem hebquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.
Hè, gezellig
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.
Hè, gezellig
Als we gaan, moeten we samen gaan. Kunnen we een duo-teraardebestelling nemen; scheelt weer in de kostenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Hoezee!
Dat scheelt de F&Fertjes weer twee bloemenkransen!
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog even shoppen dan, ik heb echt NIKS in tijgerprint!
En het is gezelliger. Zouden ze ook duokisten hebben?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we gaan, moeten we samen gaan. Kunnen we een duo-teraardebestelling nemen; scheelt weer in de kosten
Pik ff een katachtige mee morgen; beetje rekken, dan kan je er best iets leuks van makenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog even shoppen dan, ik heb echt NIKS in tijgerprint!
Ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?
Of hebbie dat ook niet?
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is gezelliger. Zouden ze ook duokisten hebben?
Of door olifanten; iets met een slurf heeft ze welquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?
Of hebbie dat ook niet?
We leggen ons voor de zekerheid in elkaars verlengdequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnen
Prrrrrrima!quote:
Zit jij ook hardop te hinniken nu?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We leggen ons voor de zekerheid in elkaars verlengde
![]()
![]()
Doe lekker rustig aan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Meisjes, ik ga ff bankhangen, want ik ben nog wat groggy
Al een halve pagina langquote:
Pleurt op!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al een halve pagina lang
(vooral vanaf jouw 'Of hebbie dat ook niet')
Naar de dierentuin gingen zij mee. Ze werden vertrapt en nu liggen er tweequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnen
Hiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
hello helloooooo hello helloooooo hello how lowwwww
Vroeger had je van die mannenslips met slurfje. Die moeten alle mannelijke rouwenden dan dragen ter ere van jullie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of door olifanten; iets met een slurf heeft ze wel
Ik miste serieus net gewoon twee posts, die van Ing met haar sigaretje en panterlegging zag ik ook net pasquote:
Ik lag echt op de grond toen!quote:
Crybaby!quote:
Blijdorp zeiden ze netquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Greys het volgende:
WTF, ik hoor net op het journaal dat er waarschijnlijk vanavond een afgedankte satelliet ter grootte van een stadsbus op de aarde gaat kletteren. Wáár dat gaat gebeuren is niet bekend, de aarde bestaat voor 70% uit water, dus die kans is het grootst.
Dat wordt een Lena-Satellite outfit op de begrafenis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:12 schreef Ynske het volgende:
Whaaaaaa FUCK
heeft iemand een potje lef voor me voor vanavond?Oh whaaaa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen zou ik dus ook niet durven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
of 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
potje lef? Ik zou gewoon voor een fles wijn gaan
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
potje lef? Ik zou gewoon voor een fles wijn gaan
ik ook niet, maar dr lopen leuke mensen rondquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh whaaaa!Dat soort dingen zou ik dus ook niet durven
quote:
Helloquote:
Misschien morgen 2quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
West-Europa wordt er gezegd.
Ergens tussen 24.00 en 05.00 uur.
"Maar we hoeven ons geen zorgen te maken want hoeveel mensen ken jij die door een meteoriet oid zijn geraakt?"
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Like a satelllliiiiiiiiiiteeee
*Lena moves maakt*
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Mocht ik morgen nog leven ga ik alle talkshows af.
"I survived a satellite!"
Die begint nu echt wel weer hoorquote:
dan maar hopen dat jullie het in de kerstuitzending mogen komen vertellen, extra cadeaus onder je stoelquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die begint nu echt wel weer hoor
Psies bovenop onze hasses als wij samen op de stenen olifantjes zitten voor een spontaan fotomomentjequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:09 schreef Greys het volgende:
Oh, zaterdagochtend waarschijnlijk en Nederland ligt in de gevarenzone:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_crasht_later__.html
Zal je nèt zien, hebben Elies en ik de nacht overleefd, pleurt dat ding op ons in Blijdorp morgenochtend!
Dan hoop ik te slapen, dus als ie op ons huis valt merk ik er niks van. Word ik gewoon wakker in het hiernaastmaalsquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef Greys het volgende:
West-Europa wordt er gezegd.
Ergens tussen 24.00 en 05.00 uur.
"Maar we hoeven ons geen zorgen te maken want hoeveel mensen ken jij die door een meteoriet oid zijn geraakt?"
Iets met nine-twentyfour is straks belangrijker dan nine-eleven gaat te ver zeker he?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies bovenop onze hasses als wij samen op de stenen olifantjes zitten voor een spontaan fotomomentje
Vind ik niet hoor; we worden ground duoquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
Iets met nine-twentyfour is straks belangrijker dan nine-eleven gaat te ver zeker he?
...quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Iets met nine-twentyfour is straks belangrijker dan nine-eleven gaat te ver zeker he?
*giechel*quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor; we worden ground duo
Van grinniken ging ik vanaf hier naar knorrend lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:24 schreef Greys het volgende:
Mocht ik morgen nog leven ga ik alle talkshows af.
"I survived a satellite!"
En nu hardop brullenquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies bovenop onze hasses als wij samen op de stenen olifantjes zitten voor een spontaan fotomomentje
Er is sinds die datum maar één gebeurtenis geweest die meer impact op het Westen had, en dat was nine-ninequote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Als die satelliet boven op mij en Elies pleuheurtttttt.
Grapjeeeee
Ik vind dat ook veul belangrijker hoor! Ben ik net een beetje van mn koppijn af, zal ik een satelliet op mijn kop krijgen. Nou, echnie hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
Als die satelliet boven op mij en Elies pleuheurtttttt.
Grapjeeeee
Neem jij de Tena's mee, of zullen we dat aan Q vragen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Jezus, het gaat weer een buikpijn zeik in je broekdag worden morgen
Die van Q absorberen vast beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij de Tena's mee, of zullen we dat aan Q vragen?
Camera batterij opladen! Thnx, dat ga ik *NU* doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal ze meenemen, die van mij zijn wel wat gewend met al dat bier enzow.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem jij de Tena's mee, of zullen we dat aan Q vragen?
Als er al bier in zit komen ze niet in mijn auto hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal ze meenemen, die van mij zijn wel wat gewend met al dat bier enzow.
Ooh dan zal ik zorgen dat er enkel urine in zitquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als er al bier in zit komen ze niet in mijn auto hoor
Was je er al dan?quote:
Ah jaaaaaaa dat was ook zoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Vorig jaar kwam dat toevallig zo uit joh!
Zo bekend istie ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ze hebben niet eens allemaal door dat het Charlie Luske is!
Oh, voor mij eigenlijk wel!quote:
^^quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, voor mij eigenlijk wel!Maar ik houd dan ook van musicals
Je moet roepen Charlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
CHARLIEEEEEEEEEE
Nationaal Songfestival ken ik hem van, het is hem gegund!
Ik heb ooit 'Boyband' of iets dergelijks gezien, dat was ook een musical met hem toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, voor mij eigenlijk wel!Maar ik houd dan ook van musicals
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Leuke jongen, bescheiden
Gewoon nooit de goede keuzes gemaakt.
Wel, voor Tanjaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Leuke jongen, bescheiden
Gewoon nooit de goede keuzes gemaakt.
Bowien Galemaquote:
Ja, dat was echt heel cutequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Simon ook zo schattig... "kan jij MIJ coachen??"
Ik ook échtquote:
Nee, ik ook niet. Dacht eigenlijk dat ze een beetje suf zouden zijn, maar ik moet soms echt verschrikkelijk om ze lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook écht
Van te voren eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik ze zo leuk zou vinden als jury bij zo'n programma.
Dat fragment van die Nick in De Zomer Voorbij, waarbij hij met Kees Tol dan eerst pleepapier moet halen en dat Nick de slappe lach krijgt en dat ze op een hotelkamer op bed zitten over die champagne, dat Nick dan zegt "dit is toch normaal voor verliefde stelletjes??" en dat Kees dan zegt "maar wat neg niet is dat ken altoid nog kommuh!". En hoe Nick er dan serieus haast in blijftquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dacht eigenlijk dat ze een beetje suf zouden zijn, maar ik moet soms echt verschrikkelijk om ze lachen![]()
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-gaga-the-voice.html
True, ik had beter moeten wetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat fragment van die Nick in De Zomer Voorbij, waarbij hij met Kees Tol dan eerst pleepapier moet halen en dat Nick de slappe lach krijgt en dat ze op een hotelkamer op bed zitten over die champagne, dat Nick dan zegt "dit is toch normaal voor verliefde stelletjes??" en dat Kees dan zegt "maar wat neg niet is dat ken altoid nog kommuh!". En hoe Nick er dan serieus haast in blijft![]()
Ik dacht het ook, maar zou het niet zeggen. Beetje zieligquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:33 schreef Greys het volgende:
Zo, Ansj deed even iets te eerlijk
"Je lijkt wel dertig"
19quote:
Ja dat zei ik net ook alquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht het ook, maar zou het niet zeggen. Beetje zielig
Wij gaan de 14e naar Symphonica toequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Slimme jongen! Hallo Symphonica!
Pfieuwwwwquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt lang haar, dan kan je veeeeeeeeeeeeel meer hebben.
http://www.ebay.de/sch/i.(...)t=See-All-Categoriesquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik online die knipperende hondenhalsbanden vindt?
http://www.zooplus.nl/fee(...)/halsband_tuig/65227quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:02 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar ik online die knipperende hondenhalsbanden vindt?
Ja geweldig tochquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
You really touched my soul and the hele mikmak.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef Rewimo het volgende:
Zooplus.de heeft deze: http://www.zooplus.de/sho(...)eine_geschirr/191968
Misschien is ie er in NL ook wel en anders wil ik hem best voor je bestellen (geldt ook voor ebay.de natuurlijk).
Ja die ja, zodat Beer niet onder de auto of fiets komtquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef indaha het volgende:
[..]
http://www.zooplus.nl/fee(...)/halsband_tuig/65227
Zoiets of bedoel je iets anders
Ze ving bot.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
En hoe was het vegetarisch restaurant , hadden ze veel keuze op de kaart?
Niet veel keuze, maar het was wel lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:17 schreef indaha het volgende:
En hoe was het vegetarisch restaurant , hadden ze veel keuze op de kaart?
Bijdehandjequote:
Ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Niet veel keuze, maar het was wel lekkerZe hadden 3 voorgerechten, 3 hoofd- en 3 na-. Maar het is een onwijs apart restaurant, het lijkt op een vlindertuin en al het eten is biologisch en vegetarisch. Het is een restaurant, maar niet alle avonden open. Ik geloof dat ze maar 2 of 3 restaurantavonden in de week hebben en die zitten bijna altijd vol. Op de overige dagen zijn er kookworkshops, meditatiecurssen en andere dingen.
Erg leuk om een keer geweest te zijn.
http://www.hetparadijs.com/
Het is echt heel apartquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef indaha het volgende:
[..]
Bijdehandje
[..]
Ziet er wel leuk uit, ik zou daar ook kunnen slagen denk ik
Ik heb het net een half uurtje gezien en ze zijn echt leuk onderling. Ik vind het ook echt zo'n onwijs leuk programma.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Geweldige combi zo deze juryleden bij elkaar
Ja ik vind hem ook leukquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef Oognip het volgende:
ooooh ik hou echt van roel van velzen
Ja ik lust het wel, ik eet ook vlees en dan af en toe iets vegetarisch tussendoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is echt heel apartIk heb nog nooit in zoiets aparts gegeten.
Hou je van vegetarisch eten?
Vind ze allemaal tof inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
Geweldige combi zo deze juryleden bij elkaar
Ik herkende haar echt niet meerquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef _Multiply86_ het volgende:
Als ze het nou even op rtlgemist zetten kan ik ook the voice kijken.
Zag al dat Nora van Raffish mee doet,die vond ik altijd de leukste
Ja, het viel me pas echt op toen ze naast elkaar stondenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Zo, die Jeroen is idd een goede opruiming zeg
Gelukkig was ik net op tijd wakker voor Guy![]()
Cute, die twee kabouters bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |