^^quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, voor mij eigenlijk wel!Maar ik houd dan ook van musicals
Je moet roepen Charlyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
CHARLIEEEEEEEEEE
Nationaal Songfestival ken ik hem van, het is hem gegund!
Ik heb ooit 'Boyband' of iets dergelijks gezien, dat was ook een musical met hem toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, voor mij eigenlijk wel!Maar ik houd dan ook van musicals
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Leuke jongen, bescheiden
Gewoon nooit de goede keuzes gemaakt.
Wel, voor Tanjaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:07 schreef Greys het volgende:
Leuke jongen, bescheiden
Gewoon nooit de goede keuzes gemaakt.
Bowien Galemaquote:
Ja, dat was echt heel cutequote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Greys het volgende:
Simon ook zo schattig... "kan jij MIJ coachen??"
Ik ook échtquote:
Nee, ik ook niet. Dacht eigenlijk dat ze een beetje suf zouden zijn, maar ik moet soms echt verschrikkelijk om ze lachenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook écht
Van te voren eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik ze zo leuk zou vinden als jury bij zo'n programma.
Dat fragment van die Nick in De Zomer Voorbij, waarbij hij met Kees Tol dan eerst pleepapier moet halen en dat Nick de slappe lach krijgt en dat ze op een hotelkamer op bed zitten over die champagne, dat Nick dan zegt "dit is toch normaal voor verliefde stelletjes??" en dat Kees dan zegt "maar wat neg niet is dat ken altoid nog kommuh!". En hoe Nick er dan serieus haast in blijftquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Dacht eigenlijk dat ze een beetje suf zouden zijn, maar ik moet soms echt verschrikkelijk om ze lachen![]()
Tofquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-gaga-the-voice.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |