Nee, dan verdenk ik die Osmotische KuifPiemelPapegaai van Tomboquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
Best gevaarlijk om dit soort dingen te roepen he?
*afklopt voor de zekerheid*
Straks kiep ik over de rand bij de tijgerts morgen
Ik heb gewoon veel donkere kleren en die moesten gewassen worden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe, je bent nog niet geheel overtuigd?
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel donkere kleren en die moesten gewassen worden.
Net zoals Nel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Mocht ik door de tijgerts verslonden worden wil ik wel een begrafenis in stijl.
Met tijgerprintjes!
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.
Mits mijn buikje zich rustig houdt natuurlijk
Dan steek ik speesjaaaaal voor jou een lekker sigaretje op en trek m'n panterlekking aanquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jezus idd, ik kon niet meer op 'Veerkamp' en haar voornaam komen
Ik ben meer van 't laatste moment. Vond het al knap van mezelf dat ik het direct uit mijn werk had gedaan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had ik vanochtend al gedaan, zodat ik morgen schoon in den spijkerbroekt zal verschijnen.
Mits mijn buikje zich rustig houdt natuurlijk
Het was latijn, bestond uit twee woorden en het tweede woord betekende ringvormig. Verder was het duidelijk 'opgelegd'. Niet goed volgens de dok en daar moest 'oe, echt wel ff wat opgesmeerd worden'. Misschien toch wel ergens door gebeten of zo. In elk geval moet het met een dag of 10 weg zijn en anders mag ik terugquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:44 schreef Greys het volgende:
Weet je echt niet meer wat het was?![]()
Maar was het heftig ende ernstig of viel het mee?
Als je nou voor de leeuwen springt kan ik wel een bandje regelen dat Mbube komt zingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:51 schreef Greys het volgende:
Mocht ik door de tijgerts verslonden worden wil ik wel een begrafenis in stijl.
Met tijgerprintjes!
Hoezee!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was latijn, bestond uit twee woorden en het tweede woord betekende ringvormig. Verder was het duidelijk 'opgelegd'. Niet goed volgens de dok en daar moest 'oe, echt wel ff wat opgesmeerd worden'. Misschien toch wel ergens door gebeten of zo. In elk geval moet het met een dag of 10 weg zijn en anders mag ik terug
In elk geval durf ik er nu helemaal niet meer aan te krabben (heéééél zachtjes) of over te wrijven, want er zit van die gore Hydrocortisonzalf op en voor je het weet smeer ik dat weer in mijn oog. En dat schijnt er niet de bedoeling van te zijn.
Maar nee, niet heftig of ernstig geloof ik. Gewoon smerig en lastig, maar ik geloof net als jij dat ik het weekend wel zal overleven
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als je nou voor de leeuwen springt kan ik wel een bandje regelen dat Mbube komt zingen
hydrocortison. Krijg ik ook als ik eczeem hebquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.
Hè, gezellig
Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat jullie dan allemaal awembaweeeeeeeeeee gillen.
Hè, gezellig
Als we gaan, moeten we samen gaan. Kunnen we een duo-teraardebestelling nemen; scheelt weer in de kostenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef Greys het volgende:
Hoezee!
Dat scheelt de F&Fertjes weer twee bloemenkransen!
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog even shoppen dan, ik heb echt NIKS in tijgerprint!
En het is gezelliger. Zouden ze ook duokisten hebben?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als we gaan, moeten we samen gaan. Kunnen we een duo-teraardebestelling nemen; scheelt weer in de kosten
Pik ff een katachtige mee morgen; beetje rekken, dan kan je er best iets leuks van makenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet nog even shoppen dan, ik heb echt NIKS in tijgerprint!
Ook nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?
Of hebbie dat ook niet?
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En het is gezelliger. Zouden ze ook duokisten hebben?
Of door olifanten; iets met een slurf heeft ze welquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Greys het volgende:
Elies en ik kunnen ons door de zebra's laten vertrappelen?
Of hebbie dat ook niet?
We leggen ons voor de zekerheid in elkaars verlengdequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnen
Prrrrrrima!quote:
Zit jij ook hardop te hinniken nu?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We leggen ons voor de zekerheid in elkaars verlengde
![]()
![]()
Doe lekker rustig aan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Meisjes, ik ga ff bankhangen, want ik ben nog wat groggy
Al een halve pagina langquote:
Pleurt op!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Al een halve pagina lang
(vooral vanaf jouw 'Of hebbie dat ook niet')
Naar de dierentuin gingen zij mee. Ze werden vertrapt en nu liggen er tweequote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ze er dan wel duidelijk op zetten 'Hier liggen er TWEE in!', anders staat het zo onflatteus en zijn we voor niks aan het lijnen
Hiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
hello helloooooo hello helloooooo hello how lowwwww
Vroeger had je van die mannenslips met slurfje. Die moeten alle mannelijke rouwenden dan dragen ter ere van jullie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of door olifanten; iets met een slurf heeft ze wel
Ik miste serieus net gewoon twee posts, die van Ing met haar sigaretje en panterlegging zag ik ook net pasquote:
Ik lag echt op de grond toen!quote:
Crybaby!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |