Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef Terreros85 het volgende:
Aardige aflevering. Ik vind het wel jammer dat het verhaallijntje met de geaardheid van The Senator geen vervolg heeft gekregen in het nieuwe seizoen.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die acteur zit nu (min of meer) in Vampire Diaries, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben.
JA maar wel blij dat hij af en toe langskomt, anders was zijn personage over alles heen gewalstquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Ik blijf die Robert California een prima toevoeging aan de cast vinden.
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef rubbereend het volgende:
erg leuke uitzending
Michael had ook ooit zoiets. Toen moest er ook een telefoontje verzonnen wordenmaar toen moest hij hem gewoon nemen van die zwarte baas die hij toen had. Leuk dat zoiets terug komt
dat kan ook wel jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Dat was toch met Ryan als baas? Toen Pam hem een briefje gaf met "Hello Buddy".
Dat Michael het was is zeker ja, maar hij was in gesprek met Ryan ipv Charles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:59 schreef MacorgaZ het volgende:
Nee, was met Michael (of ik moet ook gek zijn), het was echt zo'n Michael-scene waarbij het dus mis ging met zo'n gozer die dat telefoontje belangrijker vond en hij dus ook opnam met "Hello... buddy".
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef Jivis het volgende:
Ik blijf die Robert California een prima toevoeging aan de cast vinden.
Haha, inderdaad ja. So true!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Afleveringen waarbij Ryan bij de grappigere figuren zit, zijn nooit al te sterk.
Tegen het eind van het seizoen zit Kevin waarschijnlijk kwijlend met zijn eigen uitwerpselen naar zijn collega's te gooien. Die is ondertussen achterlijker aan het worden dan Holly ooit dacht dat hij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |