Inderdaad, beetje matige aflevering, maar beter dan vorige week though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef loezzzje het volgende:
Het is idd niet leuk meer zonder Steve. Het enige waar ik bij moest lachen is toen Jim beweerde een squash afspraak te hebben en toen een nieuw racket pakteMaar voor de rest vond ik de aflevering niet grappig.
Dat was ook echt helemaal niet grappig nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me dat er geen nieuw seizoen gaat komen.
Dat hele zijlijntje met Darryl, Gabe en die magazijnchick was helemaal dramatisch.
Ik vond 'm ook helemaal niet zo slecht.quote:Op zaterdag 5 november 2011 02:01 schreef Arn0 het volgende:
Vond deze echt veel beter dan vorige week..
Afleving 6 van seizoen 8 is eergisteren uitgezonden.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:39 schreef Ierse_Strijder het volgende:
welk seizoen zitten we nu eigenlijk?
Wat vond je er dan grappig aan? Ben ik dan wel benieuwd naar omdat ik bijna niet heb hoeven lachenquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:10 schreef rubbereend het volgende:
Ik vond et best een grappige aflevering
Haha inderdaad. Ze is gigantisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef Mani89 het volgende:
Tering Pam is echt een walrusX3 geworden. Hoeveel babys zitten er eigenlijk in?
Dat wel, maar geen Jordan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:18 schreef Quisho het volgende:
Wel een lekker wijf, die replacement van Pam
Het is inderdaad dezelfde man. Steve Moore, a.k.a. The Mad Drummer (http://themaddrummer.com/)quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:02 schreef dfnk het volgende:
De drummer is dezelfde als uit dit filmpje?
Ik ook. Ik ging echt kapot!quote:Op zondag 13 november 2011 01:40 schreef BasvB het volgende:
Ik wil de bloopers van de penis grabbing scene wel eens zien :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |