abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 12:27:24 #176
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_102839869
Jammer van die spoiler inderdaad, nu weet ik niet of ik hem nog wel ga spelen
O)))
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:45:17 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102853653
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

:')

Elke dag worden er nieuwe wapens getoond van games, beelden getoond en noem maar op wat zonder spoilertags en zonder gezeur erover, maar nu bij een mario power-up ga je zeuren over spoilers? :')
Ik vermijd dat soort berichten nou eenmaal. Vind het ook jammer dat er zoveel villains van Batman Arkham City bekendgemaakt zijn.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Donald Duck held zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:47:22 #178
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_102853719
Ik vind het jammer dat het verhaal ook alweer gelekt is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:51:15 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102853839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het jammer dat het verhaal ook alweer gelekt is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je begrijpt niet dat een nieuw gameplay-element een spoiler kan zijn? Juist in een franchise als Mario telt dat in mijn ogen best zwaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102855490
quote:
8s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spoiler :{
Dan kun je net zo goed je pc van je zolderkamer afhalen en niet meer op internet kijken :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Redactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:06:56 #181
181272 crew  Noppie2000
pi_102856643
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vermijd dat soort berichten nou eenmaal. Vind het ook jammer dat er zoveel villains van Batman Arkham City bekendgemaakt zijn.
dan moet je niet op een forum zitten, daar komen dit soort dingen nu eenmaal voorbij. Sterker nog, dan kan je beter stoppen met je functie in de crew en met het plaatsen van berichten. Daar kom je dan nog wel meer "spoilers" tegen, denk ik zo.
pi_102856664
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat een nieuw gameplay-element een spoiler kan zijn? Juist in een franchise als Mario telt dat in mijn ogen best zwaar.
Ik vind het zwaar overdreven eerlijk gezegd. Staan alle power-ups niet gewoon in de bijgeleverde handleiding, of op de achterkant van het doosje, en zoals nu op voorpagina's van gamesites? Nintendo komt er zelf nog mee ook, niet echt een spoiler.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Donald Duck held zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:08:34 #183
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_102856700
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat een nieuw gameplay-element een spoiler kan zijn? Juist in een franchise als Mario telt dat in mijn ogen best zwaar.
Echte spoilers kunnen een spel best verpesten, dat erken ik wel.
Maar mario is zo enorm laagdrempelig en casual, daarop vind ik het niet van toepassing.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_102857376
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het jammer dat het verhaal ook alweer gelekt is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat Bowser juist niet voorkwam in de Landserie? ;)
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:27:25 #185
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102857405
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het jammer dat het verhaal ook alweer gelekt is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
AFC AJAX
  Redactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:47:35 #186
181272 crew  Noppie2000
pi_102858039
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef Aether het volgende:

[..]

Dacht dat Bowser juist niet voorkwam in de Landserie? ;)
In deze game wel heah :p 3D land is gewoon een soort eerbetoon aan de eerdere handheld mario's, meer niet :)
pi_102858916
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:45 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vermijd dat soort berichten nou eenmaal. Vind het ook jammer dat er zoveel villains van Batman Arkham City bekendgemaakt zijn.
Dat is grappig aangezien jij degene was die spoilde dat er een cockpitview in MK7 en dat er een power up in zit waar je Metal Mario mee kan worden !

Mario Kart krijgt cockpitview
  Redactie Games zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:34:15 #188
181272 crew  Noppie2000
pi_102859513
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Writersright het volgende:

[..]

Dat is grappig aangezien jij degene was die spoilde dat er een cockpitview in MK7 en dat er een power up in zit waar je Metal Mario mee kan worden !

Mario Kart krijgt cockpitview
metal mario id een speelbaar karakter, geen power-up ;)
pi_102866540
Hey, listen!

Manufacturer PowerA is creating a 3DS headset officially licensed by Nintendo.

The cans above have an in-line controller for controlling music from the 3DS (play/pause, skip tracks) and a mic for voice chat. The headset is only announced for Europe at this point and will release on November 4th for £24.99 ($38.88).


When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102866556
En alleen Japan:

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102887684
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

metal mario id een speelbaar karakter, geen power-up ;)
Hoe dan ook een spoiler, komend van iemand die zegt dat te haten.
  Redactie Games zondag 9 oktober 2011 @ 20:48:48 #192
181272 crew  Noppie2000
pi_102888991
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef Writersright het volgende:

[..]

Hoe dan ook een spoiler, komend van iemand die zegt dat te haten.
Ja, maar ik dacht, ik verbeter je ff zodat je geen valse info hebt ;)
pi_102911601
Nederlandse schermteksten 3DS-Mario's níet verplicht
Wie Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 'gewoon' in het Engels wil spelen kan opgelucht ademhalen. De donderdag onthulde Nederlandstalige schermteksten zijn niet verplicht in de Benelux-versie, bevestigt Nintendo tegenover [N]Gamer.

"Heb je je 3DS in het Nederlands ingesteld, dan start de game automatisch op in het Nederlands", licht Wieger Sturm van Nintendo Benelux toe. "Het gaat in beide gevallen om een multi-language gamecard, je kunt de spellen dus in meerdere Europese talen spelen."

Portugees en Russisch
Het nieuws over de Nederlandstalige schermteksten kwam donderdag als een verrassing; normaal vertaalt Nintendo zijn games niet naar het Nederlands. Sinds de Nederlandse bewerking van Professor Layton en de Doos van Pandora (2009), lijkt Nintendo Benelux echter de deur te hebben opengezet. "Er is vanuit Japan meer aandacht gekomen voor opkomende markten", verklaart Sturm. "Ook Portugal en Rusland hebben in Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 een taaloptie gekregen."

http://ngamer.nl/nederlan(...)-niet-verplicht.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games maandag 10 oktober 2011 @ 17:59:02 #194
181272 crew  Noppie2000
pi_102922265
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef Aether het volgende:
Nederlandse schermteksten 3DS-Mario's níet verplicht
Wie Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 'gewoon' in het Engels wil spelen kan opgelucht ademhalen. De donderdag onthulde Nederlandstalige schermteksten zijn niet verplicht in de Benelux-versie, bevestigt Nintendo tegenover [N]Gamer.

"Heb je je 3DS in het Nederlands ingesteld, dan start de game automatisch op in het Nederlands", licht Wieger Sturm van Nintendo Benelux toe. "Het gaat in beide gevallen om een multi-language gamecard, je kunt de spellen dus in meerdere Europese talen spelen."

Portugees en Russisch
Het nieuws over de Nederlandstalige schermteksten kwam donderdag als een verrassing; normaal vertaalt Nintendo zijn games niet naar het Nederlands. Sinds de Nederlandse bewerking van Professor Layton en de Doos van Pandora (2009), lijkt Nintendo Benelux echter de deur te hebben opengezet. "Er is vanuit Japan meer aandacht gekomen voor opkomende markten", verklaart Sturm. "Ook Portugal en Rusland hebben in Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 een taaloptie gekregen."

http://ngamer.nl/nederlan(...)-niet-verplicht.html
Gelukkig :)
pi_102922317
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:59 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gelukkig :)
Gewoon taal op 'Engels' zetten idd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_102924517
quote:
7s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:59 schreef Aether het volgende:
Nederlandse schermteksten 3DS-Mario's níet verplicht
Wie Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 'gewoon' in het Engels wil spelen kan opgelucht ademhalen. De donderdag onthulde Nederlandstalige schermteksten zijn niet verplicht in de Benelux-versie, bevestigt Nintendo tegenover [N]Gamer.

"Heb je je 3DS in het Nederlands ingesteld, dan start de game automatisch op in het Nederlands", licht Wieger Sturm van Nintendo Benelux toe. "Het gaat in beide gevallen om een multi-language gamecard, je kunt de spellen dus in meerdere Europese talen spelen."

Portugees en Russisch
Het nieuws over de Nederlandstalige schermteksten kwam donderdag als een verrassing; normaal vertaalt Nintendo zijn games niet naar het Nederlands. Sinds de Nederlandse bewerking van Professor Layton en de Doos van Pandora (2009), lijkt Nintendo Benelux echter de deur te hebben opengezet. "Er is vanuit Japan meer aandacht gekomen voor opkomende markten", verklaart Sturm. "Ook Portugal en Rusland hebben in Super Mario 3D Land en Mario Kart 7 een taaloptie gekregen."

http://ngamer.nl/nederlan(...)-niet-verplicht.html
Jammer dat Layton die optie niet heeft en we hier met een kleutersynchronisatie zitten opgescheept.
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:50:19 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_102937842
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef Writersright het volgende:

[..]

Jammer dat Layton die optie niet heeft en we hier met een kleutersynchronisatie zitten opgescheept.
Ik vond Layton 3 in het Nederlands wel meevallen eigenlijk. Die vertaling was best okay! Als London Life hier ook in de game had gezeten was ik weer voor de NL-versie gegaan. Nu haal ik 'm uit Canada.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_102954333
Ik ga sowieso niet de Nederlandse Layton kopen, geef mij maar de Engelse stemmen _O_

Sowieso, spellen die naar Nederlands vertaald zijn :')
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_102957217
Ik vind layton in het nederlands verschrikkelijk, ik ga hem zeker in het engels halen!
pi_102957551
Vond de Nederlandse vertaling prima.
Layton als stem ook, Luke een stuk minder.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')