Inderdaad. Misschien niet veel groot nieuws, maar simpelweg een korte verduidelijking over het een en ander? (Update van november + mario kart online iig).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Is wel een aparte tijd vrijdagavond 20 uur Tokio
Iwata en Miyamoto gaan daarna direct door naar de karaoke-barquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Is wel een aparte tijd vrijdagavond 20 uur Tokio
Het schijnt een (opgenomen) video te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Iwata en Miyamoto gaan daarna direct door naar de karaoke-bar
Hier lees ik momenteel ook maar meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Hai = ja
Op NeoGAF ‘live blog’
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=449042&page=16
Schijnt wel minder levels te hebben dan andere mario games, maar dat mag de pret niet drukken?!quote:
Ik bedoel de 3ds hier bovenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Schijnt wel minder levels te hebben dan andere mario games, maar dat mag de pret niet drukken?!
Wat is dat Nintendo Direct nou eigenlijk?
The Nintendo Direct thing is actually not just this event, but an experiment at directly delivering information to players.
NevermindWel een goed initiatief vind ik
quote:3D Classics Kirby's Adventure: one of the NES' greatest treasures returns as part of the 3D Classics series. Be there when Dream Land awakes for the first time in stunning 3D. Available from 17th November 2011 for 6.
geen pack geloof ik, maar zullen vast wel acties in die trend zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Thealexfiles het volgende:
Van plan om binnenkort maar eens de 3DS te kopen. Is er ergens een 3DS + Zelda pack verkrijgbaar toevallig?
Ik vind het wel handig. Niks irritanter dan te moeten wachten tot je uit het water gevist bent. Op deze manier schiet het wel lekker op.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 09:51 schreef matthijst het volgende:
Dat vliegen, ala, maar dat onder water rijden vind ik echt te suf voor woorden.
Nee, wel een loodgieter en honden/katten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef Thealexfiles het volgende:
Van plan om binnenkort maar eens de 3DS te kopen. Is er ergens een 3DS + Zelda pack verkrijgbaar toevallig?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:30 schreef Redah het volgende:
En als Nintendo een beeeeeeetje slim is (wat tegenwoordig weliswaar twijfelachtig is) bundelen ze een 3DS met Mario of sporen ze retailers aan om dat te doen voor een gunstig prijsje.
+ 2 miljoen extra verkochtte 3DSen
Jeeej, Nintendo heeft naar me geluisterd!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:27 schreef Aether het volgende:
Die witte is wel interessant maar ik wacht toch nog maar even
Volgens mij alleen voor Japan aangekondigd (19-01-2012).quote:
Hoop het.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik verwacht eigenlijk wel dat deze naar Europa komt.
Ziet er uit als een PSP game?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaan we dan tegen elkaar spelen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:39 schreef Sharana_LV het volgende:
oh tetris op de 3ds is uit, die ga ik zeker halen dan dit weekend
OMFG JAAAAA!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaan we dan tegen elkaar spelen?
Met Tetris? Neeeeever gonna happenquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG JAAAAA!
Ga natuurlijk wel je ass kicken!
quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met Tetris? Neeeeever gonna happen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |