Heb ik op cartridge. Erg sterke game, met verbazend goede graphics voor de GameBoy.quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:31 schreef remcheese het volgende:
YES! Deze week Super Mario Land 2!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morgen toch? Samen met Mario Land 2quote:
morgenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgen toch? Samen met Mario Land 2
Ik dacht de 28e? Maar dan zal ik het wel fout hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 08:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Morgen toch? Samen met Mario Land 2
Amerika of Japan (of allebeiquote:
Verdorie, waarom heeft mijn vriendin geen 3DS...quote:Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Tof, nu al Zelda
Vanavond lekker samen met mijn vriendin spelen
quote:Op woensdag 28 september 2011 13:53 schreef Noppie2000 het volgende:
Vanavond lekker samen met mijn vriendin spelen
Wel een DSi...?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Verdorie, waarom heeft mijn vriendin geen 3DS...
Ik heb een 3DS en een DSiquote:Op woensdag 28 september 2011 14:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Verdorie, waarom heeft mijn vriendin geen 3DS...
Zo had ik het eerst getypt, maar dacht dan zal ik vast zulke reacties krijgenquote:
Ach, je kan het tenminste nog altijd in singleplayer modus spelenquote:Op woensdag 28 september 2011 15:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tjah, voor de DS lite is helaas geen shop beschikbaar...
Puntje zes van de helpquote:Op woensdag 28 september 2011 15:28 schreef Redah het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af... Ben alles kwijt
Dus ik moet voor een maximaal aantal rupees eerst die twee 'training' dingen doorlopen, dan een level, en dan mag ik pas saven? Pff...quote:Op woensdag 28 september 2011 16:37 schreef Jesse_ het volgende:
Puntje zes van de help
Automagisch na het clearen van een stage
Jawel, maar die lezen mensen toch nooitquote:Op woensdag 28 september 2011 16:40 schreef Aether het volgende:
Zit er geen digitale handleiding bij?
't Is ook meer een echte puzzler, en geen adventure game zoals Zelda (hoewel de naam Four Swords Adventure anders doet vermoedenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef Young_David het volgende:
Four swords is best een saai spel in singleplayer. Voelt helemaal niet als een zelda-game
De naam doet niet anders vermoedenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:57 schreef Redah het volgende:
[..]
't Is ook meer een echte puzzler, en geen adventure game zoals Zelda (hoewel de naam Four Swords Adventure anders doet vermoeden)
quote:Op donderdag 29 september 2011 09:23 schreef pjats het volgende:
De naam doet niet anders vermoedenFour Swords Adventure is namelijk een GameCube spel. Het spel heet Four Swords of Four Swords Anniversary Edition.
In de app zelf, pokedex opstarten. Dan zie je rechtsboven een tandwieltje, daar klik je op. Beetje scrollen naar beneden en dan zie je update staanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
In de eShop staat dat de Pokédex een update heeft gekregen. Hoe installeer je zo'n update?
Wat onlogisch... Maar goed, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In de app zelf, pokedex opstarten. Dan zie je rechtsboven een tandwieltje, daar klik je op. Beetje scrollen naar beneden en dan zie je update staan
Voegt een pause knop toe voor de pokemon animaties en een stopwatch en nog iets voor de AR viewer geloof ik
Zo onlogisch is het toch niet dat je in de game zelf een update kan doorvoeren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat onlogisch... Maar goed, bedankt voor de info
Jawel, tegenwoordig is het vrij normaal dat een applicatie OF automatisch een update krijgt, OF vanuit de store te updaten is via een losse melding. Als elke applicatie het op zijn eigen manier gaat doen is dat verwarrend en onduidelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is het toch niet dat je in de game zelf een update kan doorvoeren?
Yup, Nintendo moet daar echt rekening mee houden tijdens developmentkeuzes.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:17 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Je hebt alle goede games tot nu al gespeeld of?
Bij de Wii verschijnt een 'Update' knop in de winkel. Zou dan verwachten dat ze dat bij de 3DS ook deden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zo onlogisch is het toch niet dat je in de game zelf een update kan doorvoeren?
Vertel, welke zijn dit allemaal?quote:
Zit wat in. Automatisch updaten is verschrikkelijk though, kies ik liever zelf voor. En via de store..zou er wel bijkunnen inderdaad, maar los per applicatie is ook zeker niet slechtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, tegenwoordig is het vrij normaal dat een applicatie OF automatisch een update krijgt, OF vanuit de store te updaten is via een losse melding. Als elke applicatie het op zijn eigen manier gaat doen is dat verwarrend en onduidelijk.
Een Land is natuurlijk kleiner dan een Worldquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:13 schreef nomar83 het volgende:
Oef, wat was Mario Land 2 een makkelijke game: maandag gekocht, nu al uitgespeeld.
Zegt genoeg over het type gamer dat je bentquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het type gamer dat je bent
Nee. Maar ik blijf er bij dat het direct duidelijk moet zijn. We zitten niet op Tweakersquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:33 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over het type gamer dat je bent
En Roy, ik heb ook maar eens in de Eshop gekeken en er staat gewoon bij ''nieuw verschenen'' hoe je moet updatenUberhaupt wel gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |