Fout gegokt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Hahahaha weer een kansloze poging.
Dit is poging 4.
Ik gok dat het bij pagina 4 wel ophoud.
Nee over 2quote:Op maandag 26 september 2011 12:49 schreef Kingstown het volgende:
Jij hebt het zo ingesteld dat alle 300 reacties op 1 pagina staan?
Ik op 350, dan kun je zelfs de reacties zien van door slotjes heen postende mods zien. Zelfs mijn telefoon kan dat prima inladen, makkelijk de pakkelijk.quote:Op maandag 26 september 2011 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt het zo ingesteld dat alle 300 reacties op 1 pagina staan?
Ik heb 25 pp (is standaard dacht ik?) en dus nu op pagina 5 gekomen en zat al 3 dagen te wachten om te kunnen roepen dat hij het fout had.quote:
Mijn telefoon kan niet op internet.quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik op 350, dan kun je zelfs de reacties zien van door slotjes heen postende mods zien. Zelfs mijn telefoon kan dat prima inladen, makkelijk de pakkelijk.
50 is standaardquote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb 25 pp (is standaard dacht ik?) en dus nu op pagina 5 gekomen en zat al 3 dagen te wachten om te kunnen roepen dat hij het fout had.
Hmzz...kan me niet herinneren het veranderd te hebben, maar zal dat dan dus ooit wel gedaan hebben. Nu zo aan gewend, dat ik het wel prima vind.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 12:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb 25 pp (is standaard dacht ik?) en dus nu op pagina 5 gekomen en zat al 3 dagen te wachten om te kunnen roepen dat hij het fout had.
Ik vind zoeken met CTRL-F op deze manier veel makkelijker. Als ik bijvoorbeeld alleen de naaktpica's in het dames topic van Cue wil vinden, en alleen die van haar, hoppa, ctrl-fquote:Op maandag 26 september 2011 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hmzz...kan me niet herinneren het veranderd te hebben, maar zal dat dan dus ooit wel gedaan hebben. Nu zo aan gewend, dat ik het wel prima vind.
Naaktfoto's? op FOK! ? Hoax!quote:Op maandag 26 september 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind zoeken met CTRL-F op deze manier veel makkelijker. Als ik bijvoorbeeld alleen de naaktpica's in het dames topic van Cue wil vinden, en alleen die van haar, hoppa, ctrl-f
Ik had het ook over zoeken, niet over vindenquote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Vandaar ook dat babs altijd maar aan het zoeken blijft en het daarom graag simpel heeft
Waar dan wel? Je moet het die jongen niet zo moeilijk maken hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Naaktfoto's van Cue op fok.. dat is pas een hoax!
quote:Op maandag 26 september 2011 13:04 schreef Cue_ het volgende:
Naaktfoto's van Cue op fok.. dat is pas een hoax!
zal ik dan maar niks zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het ook over zoeken, niet over vinden
Ik ken babs al wat langer.. hij weet precies wat ie wel en niet van mij kan vindenquote:Op maandag 26 september 2011 13:08 schreef Kingstown het volgende:
Waar dan wel? Je moet het die jongen niet zo moeilijk maken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |