bestaat nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
heb je dan toevallig nog het linkje naar Cue_.rar ???
dan kom ik wel een keer nieuwe foto's maken...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop, dat is een kwestie van zoeken
Heeeel goed zoeken ondertussen
Wie zegt dat ik die nodig heb?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dan kom ik wel een keer nieuwe foto's maken...
Je zal er vast fantastisch uitzien, maar ik zit ook niet op foto's te wachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Die zitten niet te wachten op mijn foto's hoor
Maarja jouw ogen zijn vast ook exclusief voor je vrouwquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:31 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je zal er vast fantastisch uitzien, maar ik zit ook niet op foto's te wachten.
Ik ben ook al in geen weken in de dames topics geweest.
Nee, dat zeker niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:32 schreef Cue_ het volgende:
Maarja jouw ogen zijn vast ook exclusief voor je vrouw
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zitten niet te wachten op mijn foto's hoor
Jij hebt een een scharreltje naast?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:38 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet.
Ik ga volgende maand een weekend naar mijn vriendin toe (met medeweten).
De meeste mannen op fok zijn puisterige zolderautisten en vinden het niet erg als ze jou niet kennen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de meeste mannen op fok kennen mij niet eens
Dat laat ik dan zo.. je weet hoe het ging met ijsmeis.rar ofzo.. laat mij maar lekker anoniem blijvenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
De meeste mannen op fok zijn puisterige zolderautisten en vinden het niet erg als ze jou niet kennen.
Het wordt het eerste weekendje, maar als het goed gaat en het bevalt dan hoop ik dat het een blijvertje is.quote:
Een vrouw ernaast mag wel, maar je billen posten niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:53 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het wordt het eerste weekendje, maar als het goed gaat en het bevalt dan hoop ik dat het een blijvertje is.
Logisch tochquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vrouw ernaast mag wel, maar je billen posten niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |