Nee joh dat is alleen voor de damesquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Snel hier als eerste bij zijn, hoef ik als ik er later bij wil geen inwijdingsritueel te doen.
Dan wordt er verdomt weinig geneukt!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef Kingstown het volgende:
Omdat iedereen hier aan het seksen is ipv aan het (slow)chatten.
Vroegûh, bij een vorige reincarnatie van dit topic, was er idd het ritueel dat mannen hun billen moesten posten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Snel hier als eerste bij zijn, hoef ik als ik er later bij wil geen inwijdingsritueel te doen.
En wat geeft jou het idee dat het in de SEX SC in één keer wel on topic over het subforum gaat itt tot alle andere forumsquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben blij dat dit er weer is
Hoef ik niet meer in een gewone SC te wachten tot het over seks gaat.
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En wat geeft jou het idee dat het in de SEX SC in één keer wel on topic over het subforum gaat itt tot alle andere forums
Waarom post je dan niet in singles?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:15 schreef Trollscience het volgende:
Ik ben blij dat dit er weer is
Hoef ik niet meer in een gewone SC te wachten tot het over seks gaat.
Wut?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom post je dan niet in singles?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegûh, bij een vorige reincarnatie van dit topic, was er idd het ritueel dat mannen hun billen moesten posten.
Het sekstopic van Fok!quote:
Flikker dan een eind op.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Hahahaha weer een kansloze poging.
Dit is poging 4.
Ik gok dat het bij pagina 4 wel ophoud.
Kan niet, ik heb maar 1 pagina per topic. Aangezien zelfs mijn mobiel dat gewoon snel inlaadt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Hahahaha weer een kansloze poging.
Dit is poging 4.
Ik gok dat het bij pagina 4 wel ophoud.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb maar 1 pagina per topic. Aangezien zelfs mijn mobiel dat gewoon snel inlaadt.
dat jij daar intrapt zegt niet meteen dat het een ritueel is hequote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vroegûh, bij een vorige reincarnatie van dit topic, was er idd het ritueel dat mannen hun billen moesten posten.
Stbaby had het ook wel gedaan als het niet had gemoetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij daar intrapt zegt niet meteen dat het een ritueel is he
Tally en Cue_ zijn gewoon heel overtuigendquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
dat jij daar intrapt zegt niet meteen dat het een ritueel is he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |