Zit je niet met je pootje omhoog thuis dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik kan niet meer luisteren, ze hebben de stekker van de radio eruit getrokken
da's k*t..quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik kan niet meer luisteren, ze hebben de stekker van de radio eruit getrokken
Geen idee, maar ik krijg hem er niet meer in... De stekker ligt op de grond, kan er niet bijquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg hem er niet meer in... De stekker ligt op de grond, kan er niet bij
Deed me denken aan :quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg hem er niet meer in... De stekker ligt op de grond, kan er niet bij
M'n broer heeft me even bij moeders gedumpt, kan/mag geen auto besturen. Toen ik op spoedeisende hulp zat, hebben ze hier de radio eruit getrokkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zit je niet met je pootje omhoog thuis dan?
Dat wordt mee youtuben met de lijst!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:05 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n broer heeft me even bij moeders gedumpt, kan/mag geen auto besturen. Toen ik op spoedeisende hulp zat, hebben ze hier de radio eruit getrokken![]()
En iedereen is buiten
Ook dat niet, heb een spalk tot in mijn lies, geen zin in gefrutquote:
quote:
Ja, of spotify aanslingeren vanavond!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat wordt mee youtuben met de lijst!Wel vervelend van 't hele gebeuren trouwens voor je!
zou 't coldplay zijn ?..quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef Paul-89 het volgende:
Wanneer gaan ze bekend maken dat Coldplay de MH heeft ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |