Dit lijkt mij ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef ElectricEye het volgende:
Handig, zout toevoegen aan je dagelijkse toch al te zoute dieet. Dat schiet de 0,9% ruimschoots voorbij.
een pagina verder staat vingeryoga voor je cholesterol en ongewenst vet. je hoeft het maar 5 minuutjes per dag te doen en je cholesterol vliegt omlaag en het vet eraf.. (ITS AMAZING MIKE!)quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Heerda2 het volgende:
Met deze topic wil ik graag ervaringen horen met het gebruik van Keltisch zeezout. Het liefst onderbouwd met onderzoek.
'Keltisch zout is een belangrijk bestanddeel van het lichaam. Onzin
Men zegt dat: ... jaja men zegt, wie is men?
Het slijmvliesonstekingen en sinussverstoppingen herstelt.
Helpt tegen spierkrampen,
De botten versterkt.
Verzuring uit lichaamscellen trekt.
Onregelmatige hartslag stabiliseert.
Helt tegen slijm in longen helpt.
Zelfs schijnt te helpen om het bloedsuiker in balans te brengen .. het schijnt?
Het een positieve werking bij artritis heeft
Ook bij spataderen helpt.Zeemineralen,Keltisch zeezout, bevat de juiste dosering magnesium en tientallen mineralen. ohja de juiste dosering....
Allereerst moet je niet geconcentreerd zeewater tot je nemen, .staat toch nog iets waars in
maar een verdunning daarvan. Simpel gezegd: .Helaas..
Als je een jampotje neemt en dat voor 1/3e vult met sel gris uit Guerande (Frankrijk), en dan afvult met 2/3e water en schudt, heb je een geconcentreerde zoutwateroplossing die een Sole genoemd wordt. Daarvan neem je 1 tot 2 theelepels per dag opgelost in een standaard glas water van 250 cl. Op deze manier heb je een isotone oplossing, oftewel een oplossing waarvan het zoutgehalte identiek is aan dat van je bloed, nl. 0,9%. Van die 0.9% is het mineralengehalte voor maar liefst 98% identiek aan de mineralensamenstelling van gezond bloed. Hoe kan je in godsnaam beweren dat je 'de juiste dosering' hebt als je iets niet standaards als een jampotje gebruikt...
Je kunt hiermee dus op een simpele, effectieve en goedkope manier je bloed zuiveren en helen door de oorspronkelijke genetische informatie en energie weer toe te voegen.
nigger please... srsly
Het enige wat je doet is gebruik maken van de ideale balans die de natuur al voor je heeft samengesteld en deze in de juiste verhouding tot je te nemen.
juist door het af te meten met een 'jampotje'
Door het opgelost in water tot je te nemen, voeg je allereerst weer water toe aan het zout waardoor de minerale krachten in intensiteit toenemen.
wait wut?
Je maakt als het ware je eigen zeewater.
![]()
Door dit zeewater echter in de juiste verdunning tot je te nemen in een vloeibare vorm, dezelfde vorm als je bloed, dien je jezelf als het ware een 'bloedtransfusie' toe. Je bloed herkent deze zoutoplossing en kan er meteen mee aan de gang en transporteert de mineralen naar de cellen die hierdoor geactiveerd worden als nooit tevoren en gaan regenereren i.p.v. degenereren.
het werkt alleen niet op hersencellen![]()
Ja, erg nauwkeurig..quote:Daarvan neem je 1 tot 2 theelepels per dag
Groot glas..quote:opgelost in een standaard glas water van 250 cl.
omdat daar aan gewerkt wordt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:03 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Waarom gaat dit niet naar TRU bij alle andere onzinverhalen ?
En wat is die positieve werking dan precies? Kun je die omschrijven?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Heerda2 het volgende:
Dat is dus ook wat mijn eerste gedachte was. Maar goed, Keltisch zeezout. Wat maakt het specifiek Keltisch en in hoeverre wijkt het af van het zout wat de Kelten dolven in de mijnen van Hallstatt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Zelden zo'n hoop ongefundeerde en zelfs ronduit onzinnige statements gelezen.
Waarvoor hulde !
Lijkt me duidelijk, zout uit de mijnen hoeft niet in de zon gedroogd te worden !quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef Alecks het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat mijn eerste gedachte was. Maar goed, Keltisch zeezout. Wat maakt het specifiek Keltisch en in hoeverre wijkt het af van het zout wat de Kelten dolven in de mijnen van Hallstatt?
Tegen beter weten in, kan dit wat duidelijker en zijn er bronnen te noemen die dit kunnen bevestigen? Wat er ook mee bedoeld moge worden, want ondanks een afgeronde academische studie medische biologie valt er amper een touw aan vast te knopen..quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef Heerda2 het volgende:
Wanneer er sprake is van een voedingstekort aan sporenelementen, verliezen cellen hun vermogen om hun ionen te beheersen.
Onderzoek heeft uitgewezen dat zeewater Hydro elektrische onevenwichtigheid verwijdert
Ik ben de onderzoeker niet anders zou ik dit topic niet hebben gemaakt. Ik ben wel overtuigd van de positieve werking van dit zout mits het ongeraffineerd is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En wat is die positieve werking dan precies? Kun je die omschrijven?
Effe googlen zou ik zeggen... Dan lees je eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef Alecks het volgende:
[..]
Dat is dus ook wat mijn eerste gedachte was. Maar goed, Keltisch zeezout. Wat maakt het specifiek Keltisch en in hoeverre wijkt het af van het zout wat de Kelten dolven in de mijnen van Hallstatt?
Heb je een linkje naar het wetenschappelijk onderzoek?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef Heerda2 het volgende:
Ik ben de onderzoeker niet anders zou ik dit topic niet hebben gemaakt. Ik ben wel overtuigd van de positieve werking van dit zout mits het ongeraffineerd is.
Referentiesquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef tre het volgende:
[..]
Tegen beter weten in, kan dit wat duidelijker en zijn er bronnen te noemen die dit kunnen bevestigen? Wat er ook mee bedoeld moge worden, want ondanks een afgeronde academische studie medische biologie valt er amper een touw aan vast te knopen..
Kijk, ik heb het even wat aangevuld.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Effe googlen zou ik zeggen... Dan vind je een boel zweverige sites en daarop lees je eigenlijk alleen maar positieve ervaringen van mensen die geen kritische vragen stellen en/of dulden
Rechtstreeks van de verkoper : http://www.vrp.com/minera(...)-necessary-nutrientsquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Referenties
1. 1. From Grain and Salt Society. Van graan en zout Society.
2. 2. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Arech. Arech. Gen. De Med. Gen De Med. 1904:1:520-33. 1904:1:520-33.
3. 3. US Dept. of HEW. US Dept HEW. Healthy People: Surgeon General's report on health promotion and disease prevention. Healthy People: Surgeon General's verslag over gezondheidsbevordering en ziektepreventie. 1979. 1979.
4. 4. Samler, P. British Med. Samler, P. Britse Med. J. 1996 May 18;312(7041). J. 1996 18 mei, 312 (7041).
5. 5. Elijovich, F. The argument against. Elijovich, F. Het argument tegen. J. Cllin. J. Cllin. Hypert. Hypert. 2004:6(6):335-339. 2004:6 (6) :335-339.
6. 6. Jurgens, et al. Jurgens, et al.. Effects of low sodium diet versus high sodium diet on blood pressure, rennin, aldosterone, catecholamines, cholesterols and triglyceride. Effecten van lage natriumarm dieet versus hoge natrium dieet op de bloeddruk, rennine, aldosteron, catecholamines, cholesterol en triglyceriden. The Chochrane Database of Systemic Review. De Chochrane Database van Systemische Review. 2004. 2004. Issue 1. Nummer 1.
7. 7. NHANES I, III and IV. NHANES I, III en IV. CDC. CDC.
8. 8. Hooper, L., et al. Hooper, L., et al.. Advice to reduce dietary salt for prevention of cardiovascular disease. Advies aan zoutarm te verminderen voor de preventie van hart-en vaatziekten. The Cochrane Database of Systemic Reviews. De Cochrane Database van Systemische beoordelingen. 2004, Issue 1. 2004, Issue 1. Art. Art. No.:CD003556. Nee: CD003556. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. 2 2
9. 9. Alderman, M. Low urinary sodium is associated with greater risk of myocardial infarction among treated hypertensive men. Wethouder, M. lage urine-natrium wordt in verband gebracht met een groter risico op een myocardinfarct bij de behandelde hypertensie mannen. Hypertension. Hypertensie. 1995 Jun;25(6):1144-52. 1995 juni, 25 (6) :1144-52.
10. 10. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415
11. 11. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415
Product Category Product Name Product Number Health Concerns Ingredient Product Categorie Product Naam Product Number gezondheidsproblemen Ingredient Related Products Verwante Producten
Book: Salt: Your way to health Boek: Zout: Uw manier om de gezondheid
$15.00 15,00 dollar
Celtic Sea Salt Keltische Zee Zout
$9.00 9,00 dollar
Ik gebruik het pas 2 weken... Een theelepel van de verdunde oplossing. Je hebt dan wel 24 uur een zoutige smaak. Maar ook al zou ik het jaren slikken het blijft natuurlijk altijd een subjectieve beleving zoals met de meeste geneesmiddelen, kruiden en vitamines c.a..quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat zijn eigenlijk je eigen ervaringen met Keltisch zout, Heerda2?
Niet op pubmed terug te vinden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de verkoper : http://www.vrp.com/minera(...)-necessary-nutrients
Het is een slechts link-dump - ze noemen wat namen, maar er staat nergens welke informatie ze waarvandaan zouden hebben. Compleet nikszeggend.
Enneh, wij van WC-eend...
Ga je nou geneesmiddelen op een hoop gooien met dit soort geneuzel ?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het pas 2 weken... Een theelepel van de verdunde oplossing. Je hebt dan wel 24 uur een zoutige smaak. Maar ook al zou ik het jaren slikken het blijft natuurlijk altijd een subjectieve beleving zoals met de meeste geneesmiddelen, kruiden en vitamines c.a..
Nee dat is niet de bedoeling. Maar ook als een geneesmiddel ogenschijnlijk gewerkt heeft weet je nooit of de genezing door dat middel kwam of iets anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Ga je nou geneesmiddelen op een hoop gooien met dit soort geneuzel ?
Ik wilde je even mijn complimenten maken. Al die linken gegoogeld in 3 minuten. Mijn respect.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef J.J.De-Bom het volgende:
[..]
Rechtstreeks van de verkoper : http://www.vrp.com/minera(...)-necessary-nutrients
Het is een slechts link-dump - ze noemen wat namen, maar er staat nergens welke informatie ze waarvandaan zouden hebben. Compleet nikszeggend.
Enneh, wij van WC-eend...
say wut?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik gebruik het pas 2 weken... Een theelepel van de verdunde oplossing. Je hebt dan wel 24 uur een zoutige smaak. Maar ook al zou ik het jaren slikken het blijft natuurlijk altijd een subjectieve beleving zoals met de meeste geneesmiddelen, kruiden en vitamines c.a..
je komt niet weg door er simpel "men zegt dat:". Als jij gelinkt bent met de verkoper, probeer jij doelbewust gezondsheidsaanprijzing te maken voor je product.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Heerda2 het volgende:
Met deze topic wil ik graag ervaringen horen met het gebruik van Keltisch zeezout. Het liefst onderbouwd met onderzoek.
'Keltisch zout is een belangrijk bestanddeel van het lichaam.
Men zegt dat:
Het slijmvliesonstekingen en sinussverstoppingen herstelt.
Helpt tegen spierkrampen,
De botten versterkt.
Verzuring uit lichaamscellen trekt.
Onregelmatige hartslag stabiliseert.
Helt tegen slijm in longen helpt.
Zelfs schijnt te helpen om het bloedsuiker in balans te brengen
Ook bij spataderen helpt.Zeemineralen,Keltisch zeezout, bevat de juiste dosering magnesium en tientallen mineralen.
Is dit een grapje?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef ETA het volgende:
[..]
je komt niet weg door er simpel "men zegt dat:". Als jij gelinkt bent met de verkoper, probeer jij doelbewust gezondsheidsaanprijzing te maken voor je product.
heb nu alleen het eerste punt over slijmvliesontsteking uitgezocht. Dit is een overtreding van EU wetgeving Regulation (EC) 1924:2006. Ik vermoed dat de rest er ook wel onder zal vallen. VWA controleert hierop, en zal zeker interesse hebben in deze zaak.
ik zeg niet dat het zo is, maar ALS het zo is, dan overtreed jij de wet. Als het niet zo is, dan is het waarschijnlijk geen probleem.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:16 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Is dit een grapje?
Zo de waard is... Gelinkt met de verkoper hoe verzin je dit?
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef ETA het volgende:
Mogelijk dat een moderator de verwijderde link uit de OP samen met de IP van TS kan melden bij het VWA hier: http://formdesk.minlnv.nl(...)rmulier_v4?test=true
Laat hun dan beoordelen of TS een link heeft met verkoop van deze zouten. Dat zou dan in combinatie met de claims in de OP mogelijk een serieuze overtreding zijn van genoemde regulations.
Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
dat heet google cachingquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef ETA het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.
Het maken/insinueren van medische claims op producten is een ernstige zaak. Behalve dat er mogelijk misbruik wordt gemaakt van wanhopige mensen, bestaat ook de kans dat mensen dit proberen als oplossing in plaats van echt medisch hulp te zoeken.
Een account aanmaken om met jouw lulverhaal te komen is normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
Zal er ook eens even voor gaan zitten vanmiddag, zal me benieuwen of er een publicatie terug te vinden is, lijkt me wel aardig om eens door te pluizen.quote:
Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat dit topic nog niet op slot zit!
Arameens himalaya zout?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!
Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!quote:
quote:Het zuiveren van het huis begint met het neerzetten van het zout en het water. Zet, het liefst in elke kamer een schaaltje water en een schaaltje zeezout.Tegenover elkaar in de diagonaal van de ruimte. Ongeveer een half kopje water en een half kopje zeezout.
Op deze manier trekt het zout het water, dat verdampt, aan. Water is een hele goede geleider. Op deze manier neemt het zeezout al een deel van de negatieve energie op en houdt dit vast.
LOLquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Wacht ff, pak ik mijn bullshitbingo kaart erbij
Ja jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven
Flikker eens op met je nutteloos gespam en loop niet zo te zeiken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven
Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Bedankt. Ik had geen idee wat jullie met 'tru' bedoelden...quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven.
En Pietverdriet bijvoorbeeld zou dan uitgescholden worden door de modjes (en de andere volwassen mensen die in sprookjes geloven) en hij zou misschien zelfs een ban krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |