abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102296011
Met deze topic wil ik graag ervaringen horen met het gebruik van Keltisch zeezout. Het liefst onderbouwd met onderzoek.

'Keltisch zout is een belangrijk bestanddeel van het lichaam.
Men zegt dat:
Het slijmvliesonstekingen en sinussverstoppingen herstelt.
Helpt tegen spierkrampen,
De botten versterkt.
Verzuring uit lichaamscellen trekt.
Onregelmatige hartslag stabiliseert.
Helt tegen slijm in longen helpt.
Zelfs schijnt te helpen om het bloedsuiker in balans te brengen
Het een positieve werking bij artritis heeft
Ook bij spataderen helpt.Zeemineralen,Keltisch zeezout, bevat de juiste dosering magnesium en tientallen mineralen.

Allereerst moet je niet geconcentreerd zeewater tot je nemen, maar een verdunning daarvan. Simpel gezegd:

Als je een jampotje neemt en dat voor 1/3e vult met sel gris uit Guerande (Frankrijk), en dan afvult met 2/3e water en schudt, heb je een geconcentreerde zoutwateroplossing die een Sole genoemd wordt. Daarvan neem je 1 tot 2 theelepels per dag opgelost in een standaard glas water van 250 cl. Op deze manier heb je een isotone oplossing, oftewel een oplossing waarvan het zoutgehalte identiek is aan dat van je bloed, nl. 0,9%. Van die 0.9% is het mineralengehalte voor maar liefst 98% identiek aan de mineralensamenstelling van gezond bloed.

Je kunt hiermee dus op een simpele, effectieve en goedkope manier je bloed zuiveren en helen door de oorspronkelijke genetische informatie en energie weer toe te voegen. Het enige wat je doet is gebruik maken van de ideale balans die de natuur al voor je heeft samengesteld en deze in de juiste verhouding tot je te nemen. Door het opgelost in water tot je te nemen, voeg je allereerst weer water toe aan het zout waardoor de minerale krachten in intensiteit toenemen. Je maakt als het ware je eigen zeewater. Door dit zeewater echter in de juiste verdunning tot je te nemen in een vloeibare vorm, dezelfde vorm als je bloed, dien je jezelf als het ware een 'bloedtransfusie' toe. Je bloed herkent deze zoutoplossing en kan er meteen mee aan de gang en transporteert de mineralen naar de cellen die hierdoor geactiveerd worden als nooit tevoren en gaan regenereren i.p.v. degenereren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirjam op 23-09-2011 13:54:04 (link verwijderd) ]
pi_102296390
Handig, zout toevoegen aan je dagelijkse toch al te zoute dieet. Dat schiet de 0,9% ruimschoots voorbij.

Verder gewoon spammerdespam, natuurlijk.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_102296489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:23 schreef ElectricEye het volgende:
Handig, zout toevoegen aan je dagelijkse toch al te zoute dieet. Dat schiet de 0,9% ruimschoots voorbij.

Dit lijkt mij ook eigenlijk.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_102296875
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:11 schreef Heerda2 het volgende:
Met deze topic wil ik graag ervaringen horen met het gebruik van Keltisch zeezout. Het liefst onderbouwd met onderzoek.

'Keltisch zout is een belangrijk bestanddeel van het lichaam. Onzin
Men zegt dat: ... jaja men zegt, wie is men?
De botten versterkt.
Zelfs schijnt te helpen om het bloedsuiker in balans te brengen .. het schijnt?
Ook bij spataderen helpt.Zeemineralen,Keltisch zeezout, bevat de juiste dosering magnesium en tientallen mineralen. ohja de juiste dosering....

Allereerst moet je niet geconcentreerd zeewater tot je nemen, .staat toch nog iets waars in

maar een verdunning daarvan. Simpel gezegd: .Helaas..

Als je een jampotje neemt en dat voor 1/3e vult met sel gris uit Guerande (Frankrijk), en dan afvult met 2/3e water en schudt, heb je een geconcentreerde zoutwateroplossing die een Sole genoemd wordt. Daarvan neem je 1 tot 2 theelepels per dag opgelost in een standaard glas water van 250 cl. Op deze manier heb je een isotone oplossing, oftewel een oplossing waarvan het zoutgehalte identiek is aan dat van je bloed, nl. 0,9%. Van die 0.9% is het mineralengehalte voor maar liefst 98% identiek aan de mineralensamenstelling van gezond bloed. Hoe kan je in godsnaam beweren dat je 'de juiste dosering' hebt als je iets niet standaards als een jampotje gebruikt.. |:( .

Je kunt hiermee dus op een simpele, effectieve en goedkope manier je bloed zuiveren en helen door de oorspronkelijke genetische informatie en energie weer toe te voegen.
nigger please... srsly

Het enige wat je doet is gebruik maken van de ideale balans die de natuur al voor je heeft samengesteld en deze in de juiste verhouding tot je te nemen.
juist door het af te meten met een 'jampotje'

Door het opgelost in water tot je te nemen, voeg je allereerst weer water toe aan het zout waardoor de minerale krachten in intensiteit toenemen.
wait wut?
Je maakt als het ware je eigen zeewater.
|:(

Door dit zeewater echter in de juiste verdunning tot je te nemen in een vloeibare vorm, dezelfde vorm als je bloed, dien je jezelf als het ware een 'bloedtransfusie' toe. Je bloed herkent deze zoutoplossing en kan er meteen mee aan de gang en transporteert de mineralen naar de cellen die hierdoor geactiveerd worden als nooit tevoren en gaan regenereren i.p.v. degenereren.

het werkt alleen niet op hersencellen |:(

een pagina verder staat vingeryoga voor je cholesterol en ongewenst vet. je hoeft het maar 5 minuutjes per dag te doen en je cholesterol vliegt omlaag en het vet eraf.. (ITS AMAZING MIKE!)

en dezelfde ramon heeft het ook over een ioniserende tandenborstel uit japan, op lichtenergie... :X

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirjam op 23-09-2011 13:54:28 ]
pi_102296999
Knappe jongen die 1 deel zout in 2 delen water kan oplossen..
pi_102297114
quote:
Daarvan neem je 1 tot 2 theelepels per dag
Ja, erg nauwkeurig.. :?
quote:
opgelost in een standaard glas water van 250 cl.
Groot glas..
pi_102297274
ja, hoi
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:03:21 #8
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102297506
Waarom gaat dit niet naar TRU bij alle andere onzinverhalen ?
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
pi_102297577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:03 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Waarom gaat dit niet naar TRU bij alle andere onzinverhalen ?
omdat daar aan gewerkt wordt?
keep your pants on.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_102297660
ga weg.

[ Bericht 92% gewijzigd door Mirjam op 23-09-2011 14:29:31 ]
pi_102298328
Wie heeft belang om Keltisch zout te promoten? De commercie niet want met 1 kilo à 3,95 doe je jaren... Wie er absoluut geen belang bij heeft is de geneesmiddelenindustrie en de producenten van kruiden, vitamines enz...
Dus...
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:39:37 #12
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102298661
Het is inderdaad algemeen bekend dat mensen die daar wonen veel gezonder zijn en langer leven dan de rest van ons normale stervelingen. De statistieken liegen niet !
pi_102298697
Keltisch zeezout bevat 84 essentiële mineralen.
Terwijl geraffineerd, bewerkt zeezout slechts twee elementen bevat, Natrium (Na) en Chloor (Cl).
Wanneer er sprake is van een voedingstekort aan sporenelementen, verliezen cellen hun vermogen om hun ionen te beheersen.

Dit heeft ernstige consequenties voor het menselijk lichaam.
Zelfs als het ionenevenwicht slechts één minuut verloren raakt, beginnen cellen in het lichaam te barsten.
Dit kan leiden tot zenuwstoornissen, hersenbeschadiging of spierspasmen, evenals het instorten van het celregenererend proces.

Wanneer natuurlijk zeezout (opgelost zeewater) ingenomen wordt, stelt het vloeistoffen in staat zich vrij te bewegen door de membramen in het lichaam, de wanden van bloedvaten en de filter eenheden van de nieren.
Wanneer de concentratie natriumchloride in het bloed hoger wordt, wordt het water in de aangrenzende weefsels aangetrokken door het zoutrijke bloed.
Dit, op hun beurt, geeft de cellen de gelegenheid deze verrijkte intracellulaire vloeistof te absorberen.

Gezonde nieren verwijderen de zilte vloeistof gemakkelijk.

Geraffineerd zout echter houdt een groot risico voor het lichaam in.
Het verhindert deze vrije uitwisseling van vloeistoffen en mineralen en daardoor gaan opeengehoopte vloeistoffen stagneren in de gewrichten, de lymfevaten en lymfeknopen en de nieren.

Zijn dehydraterende effect kan leiden tot galsteenformaties en talloze andere gezondheidsproblemen.

Het lichaam heeft zout nodig om koolhydraten op de juiste wijze te verteren.
Door de aanwezigheid van natuurlijk zout zijn het speeksel en de maagsappen in staat om de vezelige koolhydraten af te breken.
In zijn opgeloste en geïoniseerde vorm vergemakkelijkt zout het spijsverteringsproces en houdt het maagdarm traject schoon.

In tegenstelling hiermee, heeft commercieel geproduceerd tafelzout het tegenovergestelde effect.
Om zout bestand te maken tegen het opnemen van vocht en daardoor meer geschikt te maken voor de consument, voegen zoutfabrikanten chemicaliën zoals droogmiddelen, evenals verschillende bleekmiddelen, toe aan de uiteindelijke zoutformule.

Na deze bewerking te hebben ondergaan, kan het zout niet langer gemengd of gecombineerd worden met de lichaamsvloeistoffen.

Dit ondermijnt telkens de meeste elementaire chemische en stofwisselingsprocessen in het lichaam.

Het vasthouden van water, problemen met de nieren en de bloeddruk zijn de meest duidelijke gevolgen van geraffineerde zoutconsumptie.
Geraffineerd zout wordt nog steeds toegevoegd aan duizenden verschillende producten.

Meer dan vijftig procent van de Amerikaanse bevolking lijdt aan het vasthouden van vocht wat één van de oorzaken voor gewichtstoename en zwaarlijvigheid is.

Voordat het commercieel geproduceerd werd, in plaats van op natuurlijke wijze geoogst, werd zout gezien als het meest kostbare (handels)product op aarde, zelfs waardevoller dan goud. Gedurende het Keltische tijdperk, werd zout gebruikt om belangrijke fysieke en mentale verstoringen te behandelen, evenals ernstige verbranding en andere kwalen.

Onderzoek heeft uitgewezen dat zeewater Hydro elektrische onevenwichtigheid verwijdert, een verstoring die verlies van immuunreacties, allergieën en talloze andere gezondheidsproblemen veroorzaakt.

Tegenwoordig heeft zout een slechte naam gekregen en mensen hebben geleerd het te vrezen, op dezelfde manier zoals ze cholesterol vrezen.

Veel artsen waarschuwen hun patiënten om natrium en natriumrijk voedsel te laten staan. Maar een zoutarm leven leiden, betekent ook een vergroot risico lopen op een tekort aan mineralen en sporenelementen, evenals talloze andere complicaties.

Het Keltisch zeezout in het bijzonder is een goed product om te gebruiken, omdat het op natuurlijke wijze gewonnen wordt door droging in de zon.

Opgelost in water of toegevoegd aan het vocht in voedsel, heeft het diepgaande, positieve effecten op de cel niveaus en helpt het maag darmkanaal te zuiveren en ontgiften.
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:43:12 #14
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102298780
Zelden zo'n hoop ongefundeerde en zelfs ronduit onzinnige statements gelezen.
Waarvoor hulde ! :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:45:03 #15
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_102298845
quote:
En wat is die positieve werking dan precies? Kun je die omschrijven?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:45:25 #16
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102298861
Maar het is dus een goed produkt omdat het in de zon gedroogd is.

:)
pi_102298974
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:43 schreef J.J.De-Bom het volgende:
Zelden zo'n hoop ongefundeerde en zelfs ronduit onzinnige statements gelezen.
Waarvoor hulde ! :D
Dat is dus ook wat mijn eerste gedachte was. Maar goed, Keltisch zeezout. Wat maakt het specifiek Keltisch en in hoeverre wijkt het af van het zout wat de Kelten dolven in de mijnen van Hallstatt?
Time's fun when you're having flies - Kermit the Frog
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:53:24 #18
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102299120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef Alecks het volgende:

[..]

Dat is dus ook wat mijn eerste gedachte was. Maar goed, Keltisch zeezout. Wat maakt het specifiek Keltisch en in hoeverre wijkt het af van het zout wat de Kelten dolven in de mijnen van Hallstatt?
Lijkt me duidelijk, zout uit de mijnen hoeft niet in de zon gedroogd te worden !
En is dus geen goed product.
pi_102300771
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef Heerda2 het volgende:

Wanneer er sprake is van een voedingstekort aan sporenelementen, verliezen cellen hun vermogen om hun ionen te beheersen.

Onderzoek heeft uitgewezen dat zeewater Hydro elektrische onevenwichtigheid verwijdert
Tegen beter weten in, kan dit wat duidelijker en zijn er bronnen te noemen die dit kunnen bevestigen? Wat er ook mee bedoeld moge worden, want ondanks een afgeronde academische studie medische biologie valt er amper een touw aan vast te knopen..
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:54:02 #20
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102300962
Als ik het gewoon op mijn popcorn strooi, werkt het dan ook?
pi_102300992
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

En wat is die positieve werking dan precies? Kun je die omschrijven?
Ik ben de onderzoeker niet anders zou ik dit topic niet hebben gemaakt. Ik ben wel overtuigd van de positieve werking van dit zout mits het ongeraffineerd is.
pi_102301080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef Alecks het volgende:

[..]

Effe googlen zou ik zeggen... Dan lees je eigenlijk alleen maar positieve ervaringen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:57:46 #23
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_102301102
Zout = zout
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:57:58 #24
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102301106
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:54 schreef Heerda2 het volgende:
Ik ben de onderzoeker niet anders zou ik dit topic niet hebben gemaakt. Ik ben wel overtuigd van de positieve werking van dit zout mits het ongeraffineerd is.
Heb je een linkje naar het wetenschappelijk onderzoek?
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:58:55 #25
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102301128
Wat zijn eigenlijk je eigen ervaringen met Keltisch zout, Heerda2?
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:00:55 #26
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_102301188
84 essentiële mineralen? Bron wetenschappelijk onderzoek bitte.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_102301265
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef tre het volgende:

[..]

Tegen beter weten in, kan dit wat duidelijker en zijn er bronnen te noemen die dit kunnen bevestigen? Wat er ook mee bedoeld moge worden, want ondanks een afgeronde academische studie medische biologie valt er amper een touw aan vast te knopen..
Referenties

1. 1. From Grain and Salt Society. Van graan en zout Society.

2. 2. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Arech. Arech. Gen. De Med. Gen De Med. 1904:1:520-33. 1904:1:520-33.

3. 3. US Dept. of HEW. US Dept HEW. Healthy People: Surgeon General's report on health promotion and disease prevention. Healthy People: Surgeon General's verslag over gezondheidsbevordering en ziektepreventie. 1979. 1979.

4. 4. Samler, P. British Med. Samler, P. Britse Med. J. 1996 May 18;312(7041). J. 1996 18 mei, 312 (7041).

5. 5. Elijovich, F. The argument against. Elijovich, F. Het argument tegen. J. Cllin. J. Cllin. Hypert. Hypert. 2004:6(6):335-339. 2004:6 (6) :335-339.

6. 6. Jurgens, et al. Jurgens, et al.. Effects of low sodium diet versus high sodium diet on blood pressure, rennin, aldosterone, catecholamines, cholesterols and triglyceride. Effecten van lage natriumarm dieet versus hoge natrium dieet op de bloeddruk, rennine, aldosteron, catecholamines, cholesterol en triglyceriden. The Chochrane Database of Systemic Review. De Chochrane Database van Systemische Review. 2004. 2004. Issue 1. Nummer 1.

7. 7. NHANES I, III and IV. NHANES I, III en IV. CDC. CDC.

8. 8. Hooper, L., et al. Hooper, L., et al.. Advice to reduce dietary salt for prevention of cardiovascular disease. Advies aan zoutarm te verminderen voor de preventie van hart-en vaatziekten. The Cochrane Database of Systemic Reviews. De Cochrane Database van Systemische beoordelingen. 2004, Issue 1. 2004, Issue 1. Art. Art. No.:CD003556. Nee: CD003556. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. 2 2

9. 9. Alderman, M. Low urinary sodium is associated with greater risk of myocardial infarction among treated hypertensive men. Wethouder, M. lage urine-natrium wordt in verband gebracht met een groter risico op een myocardinfarct bij de behandelde hypertensie mannen. Hypertension. Hypertensie. 1995 Jun;25(6):1144-52. 1995 juni, 25 (6) :1144-52.

10. 10. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415

11. 11. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415

Product Category Product Name Product Number Health Concerns Ingredient Product Categorie Product Naam Product Number gezondheidsproblemen Ingredient Related Products Verwante Producten
Book: Salt: Your way to health Boek: Zout: Uw manier om de gezondheid
$15.00 15,00 dollar

Celtic Sea Salt Keltische Zee Zout
$9.00 9,00 dollar
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:05:56 #28
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102301338
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Effe googlen zou ik zeggen... Dan vind je een boel zweverige sites en daarop lees je eigenlijk alleen maar positieve ervaringen van mensen die geen kritische vragen stellen en/of dulden
Kijk, ik heb het even wat aangevuld.
pi_102301356
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef Killaht het volgende:
Zout = zout
Eén van de grote misverstanden!
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:07:09 #30
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_102301378
:')
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:08:21 #31
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102301421
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Referenties

1. 1. From Grain and Salt Society. Van graan en zout Society.

2. 2. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Ambard, L. Casues de L'hypertensin annerielle. Arech. Arech. Gen. De Med. Gen De Med. 1904:1:520-33. 1904:1:520-33.

3. 3. US Dept. of HEW. US Dept HEW. Healthy People: Surgeon General's report on health promotion and disease prevention. Healthy People: Surgeon General's verslag over gezondheidsbevordering en ziektepreventie. 1979. 1979.

4. 4. Samler, P. British Med. Samler, P. Britse Med. J. 1996 May 18;312(7041). J. 1996 18 mei, 312 (7041).

5. 5. Elijovich, F. The argument against. Elijovich, F. Het argument tegen. J. Cllin. J. Cllin. Hypert. Hypert. 2004:6(6):335-339. 2004:6 (6) :335-339.

6. 6. Jurgens, et al. Jurgens, et al.. Effects of low sodium diet versus high sodium diet on blood pressure, rennin, aldosterone, catecholamines, cholesterols and triglyceride. Effecten van lage natriumarm dieet versus hoge natrium dieet op de bloeddruk, rennine, aldosteron, catecholamines, cholesterol en triglyceriden. The Chochrane Database of Systemic Review. De Chochrane Database van Systemische Review. 2004. 2004. Issue 1. Nummer 1.

7. 7. NHANES I, III and IV. NHANES I, III en IV. CDC. CDC.

8. 8. Hooper, L., et al. Hooper, L., et al.. Advice to reduce dietary salt for prevention of cardiovascular disease. Advies aan zoutarm te verminderen voor de preventie van hart-en vaatziekten. The Cochrane Database of Systemic Reviews. De Cochrane Database van Systemische beoordelingen. 2004, Issue 1. 2004, Issue 1. Art. Art. No.:CD003556. Nee: CD003556. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. DOI: 10.1002/1461858.CD003656.pub. 2 2

9. 9. Alderman, M. Low urinary sodium is associated with greater risk of myocardial infarction among treated hypertensive men. Wethouder, M. lage urine-natrium wordt in verband gebracht met een groter risico op een myocardinfarct bij de behandelde hypertensie mannen. Hypertension. Hypertensie. 1995 Jun;25(6):1144-52. 1995 juni, 25 (6) :1144-52.

10. 10. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415

11. 11. Am. Am. J. of Hypertension. J. van hypertensie. 1991;4:410-415 1991; 4:410-415

Product Category Product Name Product Number Health Concerns Ingredient Product Categorie Product Naam Product Number gezondheidsproblemen Ingredient Related Products Verwante Producten
Book: Salt: Your way to health Boek: Zout: Uw manier om de gezondheid
$15.00 15,00 dollar

Celtic Sea Salt Keltische Zee Zout
$9.00 9,00 dollar
Rechtstreeks van de verkoper : http://www.vrp.com/minera(...)-necessary-nutrients

Het is een slechts link-dump - ze noemen wat namen, maar er staat nergens welke informatie ze waarvandaan zouden hebben. Compleet nikszeggend.

Enneh, wij van WC-eend...
pi_102301740
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Wat zijn eigenlijk je eigen ervaringen met Keltisch zout, Heerda2?
Ik gebruik het pas 2 weken... Een theelepel van de verdunde oplossing. Je hebt dan wel 24 uur een zoutige smaak. Maar ook al zou ik het jaren slikken het blijft natuurlijk altijd een subjectieve beleving zoals met de meeste geneesmiddelen, kruiden en vitamines c.a..
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:19:54 #33
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_102301805
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Rechtstreeks van de verkoper : http://www.vrp.com/minera(...)-necessary-nutrients

Het is een slechts link-dump - ze noemen wat namen, maar er staat nergens welke informatie ze waarvandaan zouden hebben. Compleet nikszeggend.

Niet op pubmed terug te vinden?
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:21:37 #34
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102301867
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Ik gebruik het pas 2 weken... Een theelepel van de verdunde oplossing. Je hebt dan wel 24 uur een zoutige smaak. Maar ook al zou ik het jaren slikken het blijft natuurlijk altijd een subjectieve beleving zoals met de meeste geneesmiddelen, kruiden en vitamines c.a..
Ga je nou geneesmiddelen op een hoop gooien met dit soort geneuzel ? :?
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:23:24 #35
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_102301929
Ik weet nog iets beters Keltisch Tea Bag Salt (KTBS). Is te verkrijgen door als man zijnde zwaar inspanning te doen in synthetische kleding, hierdoor wordt KTBS gecreerd en kan je teabaggend het zout tot je nemen.

Echt geweldig!
pi_102302073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:21 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Ga je nou geneesmiddelen op een hoop gooien met dit soort geneuzel ? :?
Nee dat is niet de bedoeling. Maar ook als een geneesmiddel ogenschijnlijk gewerkt heeft weet je nooit of de genezing door dat middel kwam of iets anders.
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:58:54 #37
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_102303111
Nou ja, als jij je beter denkt te voelen door wat extra zout bij je eten te doen moet je dat helemaal zelf weten. Maar al die onzin die je over de zogenaamde werking van dat spul en het lichaam verspreidt werkt een beetje op de lachspieren.
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:24:42 #38
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_102304009
hahah wtf is dit voor een bullshit :D
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:44:03 #39
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102304610
Onzin met een verlengsnoer
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_102305207
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:08 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Ik wilde je even mijn complimenten maken. Al die linken gegoogeld in 3 minuten. Mijn respect.
pi_102306222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:17 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

say wut? :{w
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:33:57 #42
104963 ETA
European Travel Author
pi_102306252
Passen we wel op met het maken van medische claims? dat is namelijk verboden.

Openingspost zou mogelijk als medische claim voor keltisch zout kunnen worden opgevat. Iedereen vermoedt natuurlijk dat Heerda2 een link heeft met de gelinkte website. Mocht dit waar zijn, dan is Heerda2 mogelijk in overtreding van REGULATION (EC) No 1924/2006 (http://eur-lex.europa.eu/(...)404:0009:0025:EN:PDF).

VWA zal wel interesse hebben in Heerda2. Ik zal maandag dit verder uitzoeken, mogelijk dat ik vanwege mijn werk een meldingsplicht heb.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:44:53 #43
104963 ETA
European Travel Author
pi_102306612
quote:

'Keltisch zout is een belangrijk bestanddeel van het lichaam.
Men zegt dat:
De botten versterkt.
Zelfs schijnt te helpen om het bloedsuiker in balans te brengen
Ook bij spataderen helpt.Zeemineralen,Keltisch zeezout, bevat de juiste dosering magnesium en tientallen mineralen.

je komt niet weg door er simpel "men zegt dat:". Als jij gelinkt bent met de verkoper, probeer jij doelbewust gezondsheidsaanprijzing te maken voor je product.

heb nu alleen het eerste punt over slijmvliesontsteking uitgezocht. Dit is een overtreding van EU wetgeving Regulation (EC) 1924:2006. Ik vermoed dat de rest er ook wel onder zal vallen. VWA controleert hierop, en zal zeker interesse hebben in deze zaak.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_102306899
Wtf is dit dan? :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_102307576
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef ETA het volgende:

[..]

je komt niet weg door er simpel "men zegt dat:". Als jij gelinkt bent met de verkoper, probeer jij doelbewust gezondsheidsaanprijzing te maken voor je product.

heb nu alleen het eerste punt over slijmvliesontsteking uitgezocht. Dit is een overtreding van EU wetgeving Regulation (EC) 1924:2006. Ik vermoed dat de rest er ook wel onder zal vallen. VWA controleert hierop, en zal zeker interesse hebben in deze zaak.
Is dit een grapje?
Zo de waard is... Gelinkt met de verkoper hoe verzin je dit?
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:25:25 #46
104963 ETA
European Travel Author
pi_102307873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:16 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Is dit een grapje?
Zo de waard is... Gelinkt met de verkoper hoe verzin je dit?
ik zeg niet dat het zo is, maar ALS het zo is, dan overtreed jij de wet. Als het niet zo is, dan is het waarschijnlijk geen probleem.
Mijn reisfotos!
pi_102307971
Ofdat het zout uit de ene zee anders is dan een andere zee :s
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:22:25 #48
45206 Pietverdriet
pi_102313046
Backfire topic
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:53:43 #49
104963 ETA
European Travel Author
pi_102314607
Mogelijk dat een moderator de verwijderde link uit de OP samen met de IP van TS kan melden bij het VWA hier: http://formdesk.minlnv.nl(...)rmulier_v4?test=true

Laat hun dan beoordelen of TS een link heeft met verkoop van deze zouten. Dat zou dan in combinatie met de claims in de OP mogelijk een serieuze overtreding zijn van genoemde regulations.
Mijn reisfotos!
pi_102318716
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:53 schreef ETA het volgende:
Mogelijk dat een moderator de verwijderde link uit de OP samen met de IP van TS kan melden bij het VWA hier: http://formdesk.minlnv.nl(...)rmulier_v4?test=true

Laat hun dan beoordelen of TS een link heeft met verkoop van deze zouten. Dat zou dan in combinatie met de claims in de OP mogelijk een serieuze overtreding zijn van genoemde regulations.
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:27:22 #51
104963 ETA
European Travel Author
pi_102319483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.

Het maken/insinueren van medische claims op producten is een ernstige zaak. Behalve dat er mogelijk misbruik wordt gemaakt van wanhopige mensen, bestaat ook de kans dat mensen dit proberen als oplossing in plaats van echt medisch hulp te zoeken.
Mijn reisfotos!
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:31:26 #52
165512 MASD
Music is dead.
pi_102319727
Ik moet geen zeezout, daar hebben vissen in gepoept. Lijkt mij niet gezond.
Long live music.
pi_102322169
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Wat flauw zeg...
dat heet google caching
als ik een post maak over hoe stront eten gezond is dan komt dat er ook in te staan op google.
pi_102326971
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef ETA het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.

Het maken/insinueren van medische claims op producten is een ernstige zaak. Behalve dat er mogelijk misbruik wordt gemaakt van wanhopige mensen, bestaat ook de kans dat mensen dit proberen als oplossing in plaats van echt medisch hulp te zoeken.
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:11:49 #55
45206 Pietverdriet
pi_102327063
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
Een account aanmaken om met jouw lulverhaal te komen is normaal?
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:48:47 #56
104963 ETA
European Travel Author
pi_102327879
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:

[..]

serieuze reaktie: om mij hoef je geen zorgen te maken en dit forum is niet mijn speeltje, hoogstens sporadisch een bron van vermaak. In dit topic ben ik niet op zoek naar vermaak, anders had ik wel meegedaan met de rest en je uitspraken belachelijk gemaakt.

Ik ben serieus. Er komen talloze spammers op het forum, die dan proberen stiekem hun product en website te promoten. De posts die jij maakt lijken hier verdacht veel op. Het is gebruikelijk dat users de moderators hier op attenderen. Aan hun te bepalen of het spam is.

Als in dit geval het spam blijkt te zijn, wordt er actie ondernomen door de moderators. Echter in dit geval zal het mogelijke spammen niet alleen de huisregels overtreden, maar ook de wet. Het is toch goed als wij als samenleving er naar streven dat iedereen zich aan de wet gaat houden?
Mijn reisfotos!
pi_102328257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:19 schreef Killaht het volgende:

[..]

Niet op pubmed terug te vinden?
Zal er ook eens even voor gaan zitten vanmiddag, zal me benieuwen of er een publicatie terug te vinden is, lijkt me wel aardig om eens door te pluizen.
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:10:55 #58
45206 Pietverdriet
pi_102328324
Alternatieve sector: zout is slecht, zout is slecht!

Designer zout wordt trendy

Alternatieve sector: Koop ons keltisch himalaya zout uit hawaii!
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:11:04 #59
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102333458
Dat dit topic nog steeds niet in TRU staat zeg...
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:14:49 #60
45206 Pietverdriet
pi_102333541
Dat dit topic nog niet op slot zit!
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:17:12 #61
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102333590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat dit topic nog niet op slot zit!
Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:29:00 #62
45206 Pietverdriet
pi_102333898
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!
Arameens himalaya zout?
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:34:26 #63
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102334044
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Arameens himalaya zout?
Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!

quote:
Het zuiveren van het huis begint met het neerzetten van het zout en het water. Zet, het liefst in elke kamer een schaaltje water en een schaaltje zeezout.Tegenover elkaar in de diagonaal van de ruimte. Ongeveer een half kopje water en een half kopje zeezout.
Op deze manier trekt het zout het water, dat verdampt, aan. Water is een hele goede geleider. Op deze manier neemt het zeezout al een deel van de negatieve energie op en houdt dit vast.
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:45:44 #64
45206 Pietverdriet
pi_102334389
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!

[..]

LOL
Wacht ff, pak ik mijn bullshitbingo kaart erbij
  zaterdag 24 september 2011 @ 16:51:07 #65
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102334535
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Wacht ff, pak ik mijn bullshitbingo kaart erbij
pi_102338268
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven :'(
  zaterdag 24 september 2011 @ 19:31:27 #67
45206 Pietverdriet
pi_102338357
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven :'(
Ja ja
Het ligt Natuuuurlijk niet aan je klote spam van esotherische bullshit...
Wat ga je de volgende keer spammen? Koperen penningen tegen UMTS straling? Oneindig verdunde eendenleversap tegen griep?
pi_102339279
quote:
Flikker eens op met je nutteloos gespam en loop niet zo te zeiken.
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:11:56 #69
92926 Joipoidoipoipoi
pi_102339561
quote:
Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven. :)

En Pietverdriet bijvoorbeeld zou dan uitgescholden worden door de modjes (en de andere volwassen mensen die in sprookjes geloven) en hij zou misschien zelfs een ban krijgen. :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:33:28 #70
45206 Pietverdriet
pi_102340137
Jep, want als ze in TRU iets niet willen is het de waarheid.
pi_102341251
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven. :)

En Pietverdriet bijvoorbeeld zou dan uitgescholden worden door de modjes (en de andere volwassen mensen die in sprookjes geloven) en hij zou misschien zelfs een ban krijgen. :)
Bedankt. Ik had geen idee wat jullie met 'tru' bedoelden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')