Waarom zou jequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:17 schreef JJH het volgende:
[..]
ik loop of fiets niet. Een heel enkele keer pak ik de mus en als ik gedronken heb een taxi.
Ben je al fan? Ben bezig met een complete cd maken met dat soort nonsens... Het volgende nummer is nu al awesome: WD-40 is glijmiddel voor robots.quote:
Je pakt een mus? Whatever floats your boat... ik prefereer vrouwen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:17 schreef JJH het volgende:
[..]
ik loop of fiets niet. Een heel enkele keer pak ik de mus en als ik gedronken heb een taxi.
Zit beelz weer scheten te laten...quote:Op woensdag 2 november 2011 14:41 schreef wc-eendjuh het volgende:
Weet misschien iemand van jullie of ze een oud gebouw aan het slopen zijn? Continu knallen met trillende ramen..
Ik ben aan het experimenteren met uranium. Mijn excuses, ik zal het wat rustiger aan doen.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit beelz weer scheten te laten...
wtf man die waren focking hard, ik was toen op de marslanden bij de tnt, mijn oren werden er zelfs dof van, en ik heb al een dikke gehoorbeschadiging.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:49 schreef Hitomi het volgende:
Ik hoor die knallen ook.. mijn ramen trillen ervan en bij de eerste twee zat mijn oor zelfs even dicht
Op Twitter ook mensen die de knallen horen, maar nergens iets wat ze verklaart...
Ik fietste er net voor het eerst langs en er viel me geen enkel verschil op.quote:Op zaterdag 26 november 2011 12:06 schreef Loll het volgende:
hmm nu ik zie wat er bij de hanekampse brug is veranderd snap ik niet waarom hij zolang dicht was.
behalve de verkeerschaos weinig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:32 schreef Geerd het volgende:
Vanmiddag rond vier/vijven ongeluk gebeurt op de N35 Heinoseweg tussen Wijthem en dat onbemande benzine station richting Zwolle.
Iemand hier meer van gehoord kan zo niks vinden.
Ja las het iddquote:Op zaterdag 3 december 2011 03:17 schreef JJH het volgende:
[..]
behalve de verkeerschaos weinig.
Vanavond ook nog iemand lekgeprikt in de binnenstad, gaat weer lekker.
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou niet zo snel mijn kind laten spelen in een pand waarin ik een paar meter verderop een kopje koffie zit te drinkenquote:Op maandag 21 november 2011 19:55 schreef Kekaa het volgende:
Ik hoor trouwens wel knallen... elke dag 1... maar dat is de buurman met vuurwerk denk ik zo...
Verder: Samen gaat bijna open!! www.samenzwolle.nl
Want??quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan mij, maar ik zou niet zo snel mijn kind laten spelen in een pand waarin ik een paar meter verderop een kopje koffie zit te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |