abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:12:42 #51
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_102813253
quote:
19s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Een u met hoofdletter is niet fout hoor? Het staat juist netjes mongool. Het kan trouwens allebei,en ook al zou het fout zijn,wat is daar zwakzinnig aan zijn?
We schrijven u alleen met een hoofdletter als we verwijzen naar een heilige persoon of een godheid.

Persoonlijk doe ik het ook in mijn correspondentie met hare majesteit Beatrix Wilhelmina Armgard, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld, Markiezin van Veere en Vlissingen, Gravin van Katzenelnbogen, Vianden, Dietz, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg Burggravin van Antwerpen, Barones van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy, Erf- en Vrijvrouwe van Ameland, Vrouwe van Baarn, Besançon, Borculo, Bredevoort, Bütgenbach, Daasburg, Geertruidenberg, Hooge en Lage Zwaluwe, Klundert, Lichtenvoorde, Loo, Montfort, Naaldwijk, Niervaart, Polanen, Steenbergen, Sint-Maartensdijk, Sint Vith, Soest, Ter Eem, Turnhout, Willemstad, Zevenbergen.

Om nog even meer te wijzen op je zwakzinnigheid:
Je begint je repliek met een stelling, achter een stelling hoort geen vraagteken te staan. Verder is het uiterst onbeleefd om iemand met senioriteit een mongool te noemen en hoort er geen komma voor het woord 'en'.

De zin: "Het kan trouwens allebei,en ook al zou het fout zijn,wat is daar zwakzinnig aan zijn?" is op de volgende manieren onjuist:

• na een komma hoort een lege ruimte te staan, welke wij spatie noemen
• het woord 'zijn' is hier niet op zijn plek, deze dient weggelaten te worden

Wat is dat tegenwoordig toch met kinderen van twaalf jaren oud? Het lijkt wel of hun hoofdjes lekken, er komt enkel drab uit.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:14:37 #52
44649 beelz
pi_102813310
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef swollywood het volgende:
Hmm,ben benieuwd naar de reactie van beelz.
Het is natuurlijk wel een basisschoolkindje die hem uitscheld. :')
Het [...] die hem uitscheldt.

Tevens: Spatie na komma! :P

:')
Besef Regulier!
pi_102813545
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:14 schreef beelz het volgende:

[..]

Het [...] die hem uitscheldt.

Tevens: Spatie na komma! :P

:')
Ik had ze wel getypt, maar de MSN client op mijn Galaxy Tab is langzamer dan het toetsenbord. O-)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:23:46 #54
44649 beelz
pi_102813650
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:20 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ik had ze wel getypt, maar de MSN client op mijn Galaxy Tab is langzamer dan het toetsenbord. O-)
Ik ken je al meerdere jaren, ik vertrouw erop dat je de waarheid schrijft.

Vanaf nu gaat het topic over vanille.

Dit is vanille:
Besef Regulier!
pi_102813685
Vanille is lekker in pannenkoeken!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:29:37 #56
44649 beelz
pi_102813851
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:24 schreef Kekaa het volgende:
Vanille is lekker in pannenkoeken!
Vanille is lekker met bijna alles. Ik hou niet eens van zoetigheid, maar vanille is episch.
Besef Regulier!
pi_102819993
Vanille sucks, kaneel :9~

Anyways, ik ga gratiz naar negers luisteren in Hedon, ajo!
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:53:00 #58
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102836451
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:12 schreef beelz het volgende:

[..]

We schrijven u alleen met een hoofdletter als we verwijzen naar een heilige persoon of een godheid.

Persoonlijk doe ik het ook in mijn correspondentie met hare majesteit Beatrix Wilhelmina Armgard, Prinses van Oranje-Nassau, Prinses van Lippe-Biesterfeld, Markiezin van Veere en Vlissingen, Gravin van Katzenelnbogen, Vianden, Dietz, Spiegelberg, Buren, Leerdam en Culemborg Burggravin van Antwerpen, Barones van Breda, Diest, Beilstein, de stad Grave, het Land van Cuijk, IJsselstein, Cranendonck, Eindhoven, Liesveld, Herstal, Waasten, Arlay en Nozeroy, Erf- en Vrijvrouwe van Ameland, Vrouwe van Baarn, Besançon, Borculo, Bredevoort, Bütgenbach, Daasburg, Geertruidenberg, Hooge en Lage Zwaluwe, Klundert, Lichtenvoorde, Loo, Montfort, Naaldwijk, Niervaart, Polanen, Steenbergen, Sint-Maartensdijk, Sint Vith, Soest, Ter Eem, Turnhout, Willemstad, Zevenbergen.

Om nog even meer te wijzen op je zwakzinnigheid:
Je begint je repliek met een stelling, achter een stelling hoort geen vraagteken te staan. Verder is het uiterst onbeleefd om iemand met senioriteit een mongool te noemen en hoort er geen komma voor het woord 'en'.

De zin: "Het kan trouwens allebei,en ook al zou het fout zijn,wat is daar zwakzinnig aan zijn?" is op de volgende manieren onjuist:

• na een komma hoort een lege ruimte te staan, welke wij spatie noemen
• het woord 'zijn' is hier niet op zijn plek, deze dient weggelaten te worden

Wat is dat tegenwoordig toch met kinderen van twaalf jaren oud? Het lijkt wel of hun hoofdjes lekken, er komt enkel drab uit.
Denk jij dat ik dit heb gelezen?
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102841779
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Dus van een nette jongere ben je in minder dan twintig posts getransformeerd in een arrogante kutkleuter?
pi_102842655
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:29 schreef beelz het volgende:

[..]

Vanille is lekker met bijna alles. Ik hou niet eens van zoetigheid, maar vanille is episch.
Vanille vla vind ik toch niet zo lekker.
pi_102842818
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Vanille vla vind ik toch niet zo lekker.
en vanillethee ook niet
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:29:31 #62
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102847835
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus van een nette jongere ben je in minder dan twintig posts getransformeerd in een arrogante kutkleuter?
Arrogante kleuter :'). Ben ik dat omdat ik jou lange verhaal over een focking foutje op internet ga lezen? Ik heb wel wat beters te doen kneus. Ohja,waarom zou ik net doen tegen jou? Een mongolische randdebiel die zichzelf aftrekt op de Nederlandse spelling.
pi_102847976
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:29 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Arrogante kleuter :'). Ben ik dat omdat ik jou lange verhaal over een focking foutje op internet ga lezen? Ik heb wel wat beters te doen kneus. Ohja,waarom zou ik net doen tegen jou? Een mongolische randdebiel die zichzelf aftrekt op de Nederlandse spelling.
Oké, we kunnen dus veilig vaststellen dat je een bijzonder lage intelligentie hebt. Sowieso moet je even oefenen met lezen (let ook op de usernames!!) maar ook lijkt het alsof je een hoop opgekropte woede in je hebt (misschien wel door het feit dat je weinig begrijpt van de wereld om je heen?) en dat kan niet gezond zijn. Pas op voor je bloeddruk enzo :)
pi_102848609
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:29 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Als ik op mijn 12e zo'n dikke bek gehad zou hebben, had ik een slag voor mijn kop gehad van mijn ouders. }:|
Mag je in het weekend ook langer opblijven, omdat er dan geen uitzending van Sesamstraat is? :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:21:50 #65
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_102849330
Is er nog een bijzonder feestje ergens vanavond?
pi_102849599
Bandje bij Sally's
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:45:43 #67
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102855778
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:58 schreef swollywood het volgende:

[..]

Als ik op mijn 12e zo'n dikke bek gehad zou hebben, had ik een slag voor mijn kop gehad van mijn ouders. }:|
Mag je in het weekend ook langer opblijven, omdat er dan geen uitzending van Sesamstraat is? :')
Zo echt origineel hoor! Echt,nee serieus. +1 Voor je originele sesamstraat garp!

allemaal even aplausje toch? Probs voor deze baas!
pi_102855861
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Zo echt origineel hoor! Echt,nee serieus. +1 Voor je originele sesamstraat garp!

allemaal even aplausje toch? Probs voor deze baas!
Meer probs dan voor jou!
pi_102856243
Ik mag 3M1N3M enorm :D Toffe coole dude :D
pi_102856310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
Val je nu ook al op 12-jarige jongetjes? :')
pi_102856378
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
Als dat niet sarcastisch is ga ik verhuizen :{w
pi_102858268
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb het met beelz besproken en hij is cynisch.
  zondag 9 oktober 2011 @ 02:01:09 #73
44649 beelz
pi_102864109
quote:
19s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 08:53 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Nee, daar ben je te dom voor.
Besef Regulier!
pi_102867355
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Tchock het volgende:

[..]

Iedereen van 12 die hier in het topic de zelfverkozen cool guys zo durft aan te vallen, is cool in mijn boek.
pi_102871456
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Iedereen van 12 die hier in het topic de zelfverkozen cool guys zo durft aan te vallen, is cool in mijn boek.
Dat is op zich wel waar, maar dat geldt vind ik alleen maar als je dat doet op een normale manier, niet door willekeurig te gaan schelden en vloeken alsof je een ADHD-er bent met een IQ rond je leeftijd. Echt, ik kan niet tegen zulke dieptrieste mensen. Doe fucking normaal of ga naar huis tegen je moeder kankeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')