Wen er maar aan. Vanaf 3 oktober zie je ze vakerquote:Op maandag 26 september 2011 11:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
over ander materieel gesproken, een virm als ic naar enschede
hoezo?quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Vanaf 3 oktober zie je ze vaker
Er komt een omloop te rijden die geloof ik gepland staat met 12 bakken VIRM. Dit omdat er een voortrein Leeuwarden - Rotterdam verdwijnt. Op datzelfde tijdstip rijden er ook 12 bakken VIRM tussen Leeuwarden/Groningen en Schiphol.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:50 schreef Peterselieman het volgende:
Wen er maar aan. Vanaf 3 oktober zie je ze vaker
Hier kun je lezen welke treinen het betreft: http://treinfan.waarisdetrein.nl/drgl/2011-7/mat.txtquote:Op maandag 26 september 2011 12:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
oke grappig. Keer wat anders. Vooral in de ochtendspits is het hard nodig
De snelste route isquote:Op maandag 26 september 2011 12:47 schreef Dobbeldoos het volgende:
Kan iemand de snelste route geven van Oostende naar Groningen, en hoe ik de prijs per ticket/groep (in Belgie) kan berekenen?
Voor zover ik weet zijn dat twee reizen.quote:Op maandag 26 september 2011 13:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mag je in Belgie met een Go-Pass kaartje vanaf Oostende, via Antwerpen en daar uitstappen, de dag spenderen en 's avonds verder reizen naar Essen?
Want in principe ligt Antwerpen op de route.
Klopt. In België mag je de reis niet onderbrekenquote:Op maandag 26 september 2011 13:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn dat twee reizen.
Ja, mag. Moet je alleen wel 2 regels invullenquote:Op maandag 26 september 2011 13:38 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mag je in Belgie met een Go-Pass kaartje vanaf Oostende, via Antwerpen en daar uitstappen, de dag spenderen en 's avonds verder reizen naar Essen?
Want in principe ligt Antwerpen op de route.
Komt eraan zo. Nu onderweg naar huis.quote:Op zondag 25 september 2011 21:52 schreef AIex het volgende:
[..]
Dat pmmetje zou ik ook wel willen, was ook zoiets van plan.
Niemand die ziet dat je bent uitgestapt toch? Je moet daar toch overstappen..quote:Op maandag 26 september 2011 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, mag. Moet je alleen wel 2 regels invullen
Ze hebben daar conducteurs die WEL hun treinnummer in hun tang zetten. En die WEL iedere hooguit 50 km controleren. En die WEL op die nummertjes letten. Hell, ze hebben zelfs een PET op daarquote:Op maandag 26 september 2011 14:54 schreef Hugo__Boss het volgende:
[..]
Niemand die ziet dat je bent uitgestapt toch? Je moet daar toch overstappen..
Omloop OBB-rtgn is:quote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Ireyon het volgende:
Hmm ja dat wordt dus weer gokken aangezien die omloop zo willekeurig als de pest is..
Nope.quote:Op maandag 26 september 2011 17:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Zitten er eigenlijk machinisten in dit topic?
Het was weer prijzenknallers bij de NS ja.quote:Op maandag 26 september 2011 18:21 schreef Crientj het volgende:
Godverdomme, weer een springer bij Bilthoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |