Mijn ervaring is dat er juist tussen Vl en Kkn zwaar gecontroleerd wordt. EN misschien kom je met een NS-jaarkaart nog weg, maar met een AH/Blokker/Kruidvat/Ebay zeker nietquote:Op zondag 25 september 2011 18:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Oh okee. Mijn eigen ervaring is dat studenten-OV + VRR-dagkaartje genoeg is, maar met een actiedagkaartje heb ik het nooit geprobeerd.
1 maand. Al een tijdje.quote:Op zondag 25 september 2011 19:00 schreef Zug-Chef het volgende:
NS-Jaarkaart volgens mij ook niet, je moet OF een Zusatz-ticket OF een enkele reis/retour Venlo - Kaldenkirchen hebben voor dat stukje. Als je slim bent haal je zo'n geval, die zijn 2 maanden geldig. Mocht je dan niet gecontroleerd worden, kan je nog eens.
Ik kwam er dan niet alleen mee weg, de betreffende conducteur heeft ook niets gezegd over dat ik geen geldig vervoersbewijs zou hebben... Ik ben wel gecontroleerd op dat traject!quote:Op zondag 25 september 2011 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat er juist tussen Vl en Kkn zwaar gecontroleerd wordt. EN misschien kom je met een NS-jaarkaart nog weg, maar met een AH/Blokker/Kruidvat/Ebay zeker niet
Ja precies, je bent geschift als je dat risico neemt m.i.quote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe dan ook, we lullen over 2 euro. Who cares. Tenzij je een arme student bent natuurlijk
Ik ben ook wel eens gecontroleerd daar, zonder dat er ook iets over werd gezegd. Dus:quote:Op zondag 25 september 2011 19:04 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik kwam er dan niet alleen mee weg, de betreffende conducteur heeft ook niets gezegd over dat ik geen geldig vervoersbewijs zou hebben... Ik ben wel gecontroleerd op dat traject!
dit zijn wel heel grote woorden.quote:Op zondag 25 september 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, je bent geschift als je dat risico neemt m.i.
2,60 intussen hè. En in dit geval 5 keer.quote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Hoe dan ook, we lullen over 2 euro. Who cares. Tenzij je een arme student bent natuurlijk
ik beschouw mijzelf altijd als arme student, scheelt in de uitgavenquote:Op zondag 25 september 2011 19:07 schreef Zug-Chef het volgende:
Die met die losse middenrails? Die had ik ook, maar na een jaar stapten ze ineens over op dat 9 volt systeem. Kon ik niet meer uitbreiden.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
(kom ik zo op doordat ik bezig ben met het schoonmaken van een 12v lego trein set)
Ja, op vakantie in Japan kon ik het niet laten om een modeltreintje schaal N te kopen van een van de treinstellen waar ik mee had gereisd. Thuis een rondje rails erbij, kan ik leuk modeltreintje rijden.quote:Op zondag 25 september 2011 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik beschouw mijzelf altijd als arme student, scheelt in de uitgaven
zijn er hier trouwens naast real-life trein fans ook mensen die dingen doen met modelbouw?
(kom ik zo op doordat ik bezig ben met het schoonmaken van een 12v lego trein set)
yup, met losse middenrails..quote:Op zondag 25 september 2011 21:43 schreef Fixers het volgende:
[..]
Die met die losse middenrails? Die had ik ook, maar na een jaar stapten ze ineens over op dat 9 volt systeem. Kon ik niet meer uitbreiden.
boehoe... dat zijn ook treinenquote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
huu het gaat al 5 postst over modeltreinen
Goed topic.quote:Op zondag 25 september 2011 22:30 schreef Igen het volgende:
Er is ook een modeltreintopic hè
Modelspoor, deel VIII
Uiteraard, van Van Dijk's. Maar vanwege het glimmende papiertje waar die in verpakt zitten kun je die dus maar beter niet meenemen op internationale treinreizen.quote:Op zondag 25 september 2011 23:21 schreef greavy het volgende:
[..]
Wel de echte hè, die uit Friesland?
Welke tijdstippenquote:Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef James1988 het volgende:
Oh, voor de liefhebbers van Belgische rijtuigen: om een of andere reden is de ÖBB-stam niet inzetbaar, er rijden I6/I10-rijtuigen in hun plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |