Zulke idioten moet je niet een platform geven om hun BS rond te spuien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Bert Dorenbos
De man die plastic embryos naar mensen stuurde die een miskraam hebben gehad
Of de man die het pukkelpop drama aan "zonden" toe schrijft
[..]
Verachtelijke man.
Nee, omdat een mooie auto erg geil is en een mooie girl ook.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben het hier helemaal mee eens. Tegenwoordig kan een auto niet verkocht worden of er moet een sensuele girl bij afgebeeld worden. Welke suggestie willen ze hier toch mee wekken? Willen ze dat je die auto koopt op emotie en niet op verstand omdat je hersenen geen bloed meer bevatten daar deze is doorgestroomd naar je tool?²
Oh. mijn. god.quote:Volgens Bert Dorenbos van Stichting Schreeuw om Leven hebben zulke reclames tienerzwangerschappen en groepsverkrachtingen tot gevolg.
Goed, dan weten we ook even van wie het komt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Daniel1976 het volgende:
Bert Dorenbos
De man die plastic embryos naar mensen stuurde die een miskraam hebben gehad
Of de man die het pukkelpop drama aan "zonden" toe schrijft
[..]
Verachtelijke man.
Denken dat tienermeiden geen seks hebben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef Desunoto het volgende:
De enige reclame met hints naar seks die nu op tv is die ik niet vindt kunnen is deze.
Die reclame snap ik echt niet. Gaat te ver vind ik. Suggereert dat het 13 jarige meisje (als ze al zo oud is... lijkt nog jonger) al seks heeft.
Voor de rest moeten ze niet zo zeiken.
Goeie genade jij bent echt een wandelend fossiel is het niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Denk je nou echt dat Turken en Marokkanen gezellig met hun ouders Goede Tijden Hitsige Tijden kijken? We hebben die schotels niet voor niks. Ofschoon het ook daar steeds moeilijker wordt om niet geconfronteerd te worden met tedere huiden en met osmosewater bevochtigde gezichtjes.
Tegenwoordig verklaren ze je voor gek als je zegt:"Nee, ik ben kuis."
Random woord: sjoelen²
Fossielen zijn een hoax. Ik kan hier dus niet zoveel mee. Ik kan je wel vertellen dat ik erg volwassen ben.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Goeie genade jij bent echt een wandelend fossiel is het niet?
Jij bent de spreekwoordelijke waard?quote:
Fossielen zijn een hoax??????quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fossielen zijn een hoax. Ik kan hier dus niet zoveel mee. Ik kan je wel vertellen dat ik erg volwassen ben.²
Ons volk? Sex verkoopt overal ter wererld, bij welk volk dan ook.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef MakkieR het volgende:
Ondergang is een groot woord, maar het zegt wel veel over hoe simpel ons volk in elkaar steekt dat seks verkoopt.
Daarom is het ook misbruik. Ze schakelen de ratio uit en laten je op basis van je underpants een dure bolide aanschaffen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ons volk? Sex verkoopt overal ter wererld, bij welk volk dan ook.
En niemand die je erover hoort klagen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom is het ook misbruik. Ze schakelen de ratio uit en laten je op basis van je underpants een dure bolide aanschaffen.²
Dus ik zie je hier nu niet posten?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
En niemand die je erover hoort klagen.
Nee, jij zit ook stiekem naar pr0n te staren en met je piemol te spelen nu.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus ik zie je hier nu niet posten?²
Ah, antwoorden op niet gestelde vragen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, jij zit ook stiekem naar pr0n te staren en met je piemol te spelen nu.
Inderdaad, de laatste jaren is het volgens mij zelfs aan het afnemen. Want buiten wat reclames voor luchtjes/deo, met name Axe dan, zijn er maar weinig reclames waar er schaars gekleed rondgelopen wordt. Ja soms een verdwaalde tussendoor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:37 schreef joeyonfire het volgende:
Het light aan mij hoor maar ik heb voor 21:00 nog nooit sex op TV gezien. Kan aan mij liggen hoor. met sex wordt heel iets anders bedoeld dan blote wijven op billboards en aantrekkelijke dames in autoreclames. En kom op...echt sex op TV is er jaren niet meer. Of je moet die halfbakken nacht advertenties sex willen noemen...
Als het zo moeilijk is je te beheersen, is deze kuise levenswijze beslist onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Simpel, als je continue geconfronteerd wordt met al dat lekkers wordt het voor een doorsnee man steeds moeilijker om degelijke prestaties af te leveren in de bedroom.²
Een degelijk mens is in staat zich wel te beheersen. Het wordt je alleen wel moeilijker gemaakt.quote:Op zaterdag 24 september 2011 05:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als het zo moeilijk is je te beheersen, is deze kuise levenswijze beslist onnatuurlijk.
dat heeft niks met volk te makenquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:43 schreef MakkieR het volgende:
Ondergang is een groot woord, maar het zegt wel veel over hoe simpel ons volk in elkaar steekt dat seks verkoopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |