Ik was 12 - 14quote:
Ah gossiequote:Op vrijdag 23 september 2011 11:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alle meisjes waren verliefd op ons omdat we dat deden.
Nick, Kevin, Brian, AJ, Howie dat was het toch?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, hij was Brian![]()
Waarom weet ik alle namen nog
Poe, daar deden we het niet aan. We waren gewoon met z'n vijfen en dat was het. Anders kwam er toch ruzie van.quote:
Die was wel weerquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hehe, hij was Brian![]()
Waarom weet ik alle namen nog
ik heb er ook niet aan meegedaan toen hoor, slap excuus dusquote:
Het gaat om nu toch?!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger altijd happy hardcore op 538Waar anders?
Ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:58 schreef alors het volgende:
ik haatte BSB want ik was pro Spice Girls, maar nu vind ik het wel leuk.
Estrangedquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Guns N' Roses... Zóveel betere platen gemaakt in de '90s dan Knocking On Heavens Door en November Rain. Met als absolute topper Estranged.
Nee hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het heel erg dat ik dit in z'n geheel mee kan zingen?
Ik zing bijna alles meequote:Op vrijdag 23 september 2011 12:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is het heel erg dat ik dit in z'n geheel mee kan zingen?
ik ook, gekocht op vakantie in Bretagne...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Moet hem nog ergens op single hebben liggen
Nou inderdaadquote:
Die ontwijkt de 90's week of wat? Nog niet veel gezien in de paar keren dat ik hier afgelopen week wasquote:
Ongelofelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef themauster het volgende:
Wel verdomme kom er net achter dat Innuendo van Queen helemaal uit de lijst is verdwenen
Triest..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef themauster het volgende:
Wel verdomme kom er net achter dat Innuendo van Queen helemaal uit de lijst is verdwenen
minimaal een zeiknummer...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef Axia het volgende:
Die van Jewel vind ik zo een schijt-nummer
too sweet to be sour too nice to be me!quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
I like my sugar with coffee and cream!.
Een pets doet wonderen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:41 schreef Axia het volgende:
Klote-collega begint juist nu te gillen.
Ik voel alweer je pijn.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:44 schreef Axia het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe erg ik me moet inhouden![]()
Door die kut heb ik Beastie Boys gemist.
![]()
![]()
![]()
![]()
Meeste radiostreams zijn geblockt hierquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ontwijkt de 90's week of wat? Nog niet veel gezien in de paar keren dat ik hier afgelopen week was
Nou.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:26 schreef Axia het volgende:
Die van Jewel vind ik zo een schijt-nummer
Ach arme. Hoe dat zo? En geen digitale radio of radio op de kabel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meeste radiostreams zijn geblockt hier.
Ik ben al gestraft voor mijn opmerking, een kut-collega begon te gillen door Beastie Boys.quote:
Hier op kantoor niet nee..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach arme. Hoe dat zo? En geen digitale radio of radio op de kabel?
Ohja, werken. Tuurlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier op kantoor niet nee..
Misschien dat ik es een ouderwetse FM-radio meeneem.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Axia het volgende:
[..]
Ik ben al gestraft voor mijn opmerking, een kut-collega begon te gillen door Beastie Boys.![]()
En die kut houdt d'r bek niet dicht meer
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |